פריים אלפא וט' המבולבל מתחילים עם בנות בים

אני וט' המבולבל מתווכחים מדי פעם על מה מושך בנות. יש לו גישה די מעוותת, אך עם תקווה פה ושם בצורת רעיונות מוצלחים ומשעשעים. הוא אמנם נראה טוב וגם רקדן מצוין, אבל הוא חסר יוזמה, ולא יודע איך לפלרטט עם בנות, היות ומעולם לא טרח לפתח את יכולות הפלירטוט שלו. להוציא כישורי הריקוד המרשימים שלו, הוא לא היה יודע איך להתחיל עם בחורה גם אם החיים שלו היו תלויים בזה. הוא לא יוזם ולא יודע איך להתחיל שיחה עם בחורה, אבל חושב שמגיע לו משהו מבנות, חושב שהן צריכות לבוא וליפול לרגליו בלי שום יוזמה מצדו. הוא לא אוהב להתחיל עם בנות ורואה זאת כעבודה מאוסה, במקום פריבילגיה כייפית. אני מרבה להסביר לו שחבל, מכיוון שככל שמכירים ומדברים עם יותר בנות, כך משפרים יכולות פלירטוט באופן טבעי, והרבה פעמים מספיקה יוזמה קלה כדי לדרבן בחורה שמתעניינת בך או נדלקה עליך להמשיך לזרום איתך בכוחות עצמה.

יום כיף על חוף הים

יום אחד, אני, ט', וחברתי דאז, ד', הלכנו לבלות בים. היה יום יפה, ים שקט, שמש. היו הרבה בנות חמודות בים. אני וד' אהבנו לשחק שחמט ביחד (כי אם כבר להילחם בחברה שלך, אז רק מעל לוח שחמט!), אז הבאתי איתי לוח שחמט מגנטי קטן כדי שנוכל לשחק. הבאנו גם גיטרה כדי לנגן ולשיר.

שחינו, שיחקנו, ניגנו ושרנו. בשלב כלשהו במהלך היום, אני וט' התחלנו (שוב…) להתווכח על מה מושך בנות.

למה אני צריך לדעת איך להתחיל עם בנות

שוב ט' והשטויות שלו. כלבלב ייללן.

ט' ניסה למשוך תשומת לב על ידי ביצוע סלטות מרשימות על החוף. שתי בחורות צעירות חמודות נעצרו לרגע להתבונן בו, נהנו, צחקקו, ומחאו לו כפיים, אך לא ניגשו אליו והמשיכו בדרכן. כהרגלו, ט' מנסה להתחיל עם בנות ברוורס; הוא לא ינסה לדבר עם בנות, הוא יעדיף למשוך את תשומת ליבן בדרך כלשהי, ולחכות שהן יבואו עד אליו. לא שיש משהו רע בלמשוך תשומת לב, זה אפילו רעיון טוב להרשים בנות עוד לפני שניגשת אליהן; אם אתה יודע איך להדליק בנות עוד לפני שפתחת בשיחה איתן, אולי אפילו לגרום להן להתחיל איתך, זה בונוס מבורך. אלא מאי, שזה רע אם אתה מנסה רק בצורה פאסיבית, כל הזמן, בלי שום יוזמה, אפילו קלה שבקלות. אי אפשר כל הזמן להתחיל עם בנות ברוורס מלא, בלי אפילו טיפה לנסוע קדימה. הבנות כבר התעניינו בט' ובמעשיו, ומספיק שהיה אומר להן "היי!" כדי להתחיל איתן שיחה, ואולי אפילו מזמין אותן להתאמן איתו, כדי להכיר אותן.

הסברתי לו (שוב…) שהוא מאוד מרשים מבחינה פיזית, וזה יפה שהוא עושה תרגילים מרשימים, וזה מעולה שבנות מסתכלות עליו, כל התכונות האלה בהחלט יכולות להדליק בחורות, אבל הוא חייב להכניס קצת יוזמה למיקס. לדעת איך ליזום ואיך לדבר עם מישהי זה יותר חשוב מאיך לעשות סלטות. הוא כרגיל התחיל ליילל למה דווקא הוא צריך ליזום, ואני כרגיל אמרתי לו שיפסיק לקשקש.

האתגר: להדליק בחורה תוך דקה. למקומות, היכון, צא!

הצבתי בפניו אתגר: ללכת לדבר עם בנות חמודות באופן פרואקטיבי, להתחיל איתן, ולהביא אותן אלינו. הפניתי את תשומת לבו לשתי בנות חמודות אחרות שהלכו על ידינו, ואמרתי לו: "יש לך דקה להביא אותן הנה, צא!". הוא היסס, הבנות הלכו, והוא נכשל באתגר אפילו מבלי לנסות. אפילו שהוא חתיך, הוא מפחד להתחיל עם בחורות.

אמרתי לו: "תראה ותלמד: לא רק שאני יכול לעצור בנות ולהשאיר אותן בחברתי, אני גם יכול להביא אותן לשבת איתנו, תוך 30 שניות".

"אתה רציני!?" הוא שאל. "תוך חצי דקה???". הרעיון שאפשר להתחיל עם בחורה תוך 30 שניות, לא כל שכן להביא אותה לשבת איתנו, היה נראה לו מרחיק לכת, אפילו בלתי אפשרי.

"כן", עניתי.

שתי הבחורות החמודות שהתבוננו בט' עושה סלטות קודם לכן, חזרו מהטיול שלהן לאורך החוף, והתקרבו לכיוון שלנו. האחת, נראית בסדר ומתנהגת סביר. השנייה, נראית ממש טוב, וגם יותר חמודה וידידותית. זו ההזדמנות שלי ללמד את ט', בשידור חי, איך להתחיל עם בנות בצורה אקטיבית.

שיעור בשידור חי: איך להתחיל עם בנות בים

אני יכול ללכת לדבר איתן במילים בלבד, לדבר נטו, אולם לקחתי על עצמי להביא אותן לשבת איתנו תוך פרק זמן נתון וקצר. לשם כך, אפשר להיעזר באביזרים כדי לזרז את התהליך. שימוש באביזר, Prop, הוא שיטת פיקאפ שבעזרתה אנו מזרזים את התקשורת עם הבחורה ויוצרים עניין בעזרת אביזר כלשהו (גם בעל חיים יכול להיות אביזר לצורך העניין; אם מישהו ניסה פעם לטייל עם גור כלבלבים, הוא יודע על מה אני מדבר…). הבה נבדוק את השטח, ונראה איזה אביזרים יש בסביבתנו, שאני יכול להשתמש בהם בשביל ליצור עניין ולזרז את התהליך.

הבאנו איתנו לים לוח שחמט מגנטי קטן כדי שאני וד' נוכל לשחק. זה אביזר אחד. יש לנו גיטרה בשביל לשיר ולנגן. זה אביזר שני. כמו כן, ענדתי עלי תליון קטן עם סמל מוזיקלי. במהלך השיחה עם הבנות, התליון יתגלה כאביזר קטן נוסף שיעזור לקדם את ההיכרות.

יש לי כעת 30 שניות להביא את שתי הבחורות החמודות לשבת איתנו; אותן בחורות שט' אמנם הצליח להרשימן עם סלטות, אך נכשל בליצור איתן קשר.

ספירה לאחור: 30 שניות

30 seconds

30 שניות. כמות הזמן שלקח לי להתחיל עם שתי בחורות חמודות בים.

אני קם, לוקח את לוח השחמט הקטן, וניגש איתו לבחורות. הן רואות אותי מתקרב אליהן, מחייכות, ומתחילות לצחקק. הן לא ממשיכות הלאה בדרכן, אלא נעצרות ופונות לקראתי, ממתינות שאגיע אליהן ליצור קשר.

הסתכלתי עליהן, חייכתי, הושטתי את לוח השחמט קדימה, ואמרתי להן "תורכן!".

הן צחקקו, והזיזו את אחד הכלים על הלוח בצורה בלתי חוקית בעליל. עשיתי להן טיזינג, "אתן לא יכולות לשחק גם אם החיים שלכן היו תלויים בזה!".

ספירה לאחור: 25 שניות.

הבחורה החמודה מהשתיים מספרת שיש לה יום הולדת. אני אומר לה "מזל טוב!" ונותן לה חיבוק ונשיקה על הלחי. ממשיכים לדבר כמה משפטים קצרים.

ספירה לאחור: 10 שניות

הבחורה החמודה מחמיאה לי על התליון המוזיקלי שאני עונד. אני מסביר לה שאני מאוד אוהב מוזיקה.

"מה אתה מנגן?" היא שואלת.

"אני אוהב לשיר, ומנגן פסנתר וגיטרה", אני עונה לה.

ספירה לאחור: 5 שניות

ברגע שסיפרתי לה, כתשובה לשאלתה, שאני אוהב גיטרה, ההמשך היה מאוד טבעי וזורם: "יש לנו כאן גיטרה, בואו שבו איתנו, ננגן ונשיר כמה שירים ביחד".

שתי הבנות עונות: "בכיף!".

גיטרה זה מגנט בחורות.

אני והבנות הולכים לכיוון ט' וד', היושבים על סדין שפרסנו על החול. אני מכיר לבנות את ט' וד' ואנחנו מתיישבים.

ספירה לאחור: 0

הבאתי שתי בחורות חמודות לשבת איתנו. תוך 30 שניות על השעון.

הבנות ישבו איתנו, דיברנו, ושרנו שירים.

guitar girl magnet

תרשים מפורט המסביר את ההשפעה של גיטרה על בחורות.

מה למדנו היום, ילדים?

ט' נותר מופתע, משתאה ונדהם שיצרתי קשר כל כך מהר עם בחורות חמודות שלפני 30 שניות בכלל לא הכרתי. הוא גם הסתקרן איך כל כך מהר נישקתי וחיבקתי את החמודה. הסברתי לו שהיא אמרה שיש לה יום הולדת, וזו הזדמנות מצוינת, ואף מקובלת חברתית, ליצור מגע בצורת חיבוק ונשיקה. התקדמות במגע, Kino Escalation, הוא חלק מיצירת קשר עם בחורה. ברגע שאתה מגיע לרמה מסוימת של מגע עם בחורה, אתה יכול להרגיש בנוח לשמור על אותה רמה ולהתקדם משם.

ד' ראתה (והכל במסגרת סיוע לט'!) איך אני מסוגל להתחיל עם בחורות חמודות בכיף ובטבעיות, ונדלקה מהסיפור. 3 ציפורים במכה אחת: להיראות ממש מגניב, ללמד את ט' איך להתחיל עם בחורות חמודות, ולהדליק את ד'. כאשר בחורה רואה שחבר שלה יודע איך להתחיל עם בחורות, איך לפלרטט עם בחורות, ויודע איך למשוך בחורות ולגרום להן להתעניין בו, ובכל זאת הוא אוהב רק אותה ורוצה רק אותה, היא תעריך את זה מאוד; הדבר מהווה ראייה שהגבר בחר בה מתוך אופציות, ולא מתוך פשרה, ואוהב אותה מספיק כדי להיות איתה בקשר רציני, למרות כל האופציות. העובדה כי יש לה גבר פופולרי מהווה Passive Dread (יש לך גבר פופולרי; כדאי לך לשמור עליו ולא לעשות לו צרות), מה שגורם לה להיות יותר טובה ואוהבת.

כמובן שכל דבר במידה; לא מדובר על להתחיל כל הזמן עם בנות על ימין ועל שמאל בנוכחות החברה. זה סתם יעליב, ויגרום לחוסר יציבות מעבר לדרוש. בחורות לא רוצות גבר בוגדני לקשר רציני, אבל הן כן רוצות גבר שיכול להשיג בחורות אחרות אם היה רוצה, ועדיין בוחר רק בה מכל האופציות. מספיק שאתה גבר מושך ומעניין שבחורות מתעניינות בו באופן טבעי, והן באות לדבר איתך, ואתה משתף פעולה בהילוך נמוך, ומפלרטט איתן בצורה מעודנת בלבד, כדי שהחברה תבין שאתה בעל ערך מיני ואופציות (מדובר על Social Proof, ויותר ספציפית, Preselection). העובדה כי במקרה דנן ממש התחלתי איתן, במסגרת של הוראה לימודית ועזרה לט', אפשרה לי להראות יכולות אלה במלואן, בלי סכנה של פגיעה ברגשות. לא זו אף זו; לאחר שהתחלתי איתן והבאתי אותן לשבת איתנו, כוונתי הייתה כי ט' ינסה להתקדם עם מי מהן, בעוד שאני אחזור לשבת עם זוגתי, יעבור לרקע, ויאפשר לו לעשות את שלו. הדבר נקרא להיות Wingman, לעזור לחבר שלך עם בנות, ליצור עבורו אפשרויות ולעזור לו להיראות טוב.

החמודה העירה על אח שלה, שישב עם חבורתו בקרבת מקום, שהוא מתצפת עליה וכועס שהיא כל הזמן מדברת עם בנים. תהיתי לי, אם הוא רוצה לנעול אותה בשירותים בבית, או לבקש אותה שתדבר רק עם בנות. הייתה יכולה להיות עקיצה נחמדה. לו היה מגיע לבדוק את השטח, הייתי יכול לעקוץ אותו בקלות אך בידידותיות, ולאחר מכן אפילו להזמין גם אותו לשבת איתנו לשיר או שניים; השיטה נקראת Diffuse, לנטרל את המכשול (בעולם הפיקאפ מושג המכשול נקרא Cockblock). במקרה דנן אחיה אמנם עלול להוות מכשול, אך לא נחשב תחרות, לכן אין בעיה להזמין אותו לשבת. נקודות בונוס אם אתה מראה לבחורה שאתה יודע להסתחבק עם המכשול; לרוב זו חברה נודניקית, ובמקרה זה, אח שלה. נקודות בונוס מיוחדות אם אתה כל כך מגניב, שהמכשול רוצה להיות חברותי איתך.

לו הייתי רוצה לקחת מספר טלפון מהבחורה, הייתי מוצא מספיק הזדמנויות לעשות כן, בלי קשר לאחיה, ואם צריך, אז אפילו על ידו. לאחר שנוצר מספיק עניין, לא צריך יותר מ"היה כיף לדבר איתך, בואי נחליף טלפונים".

המשכנו עוד קצת לנגן ולשוחח. היה נחמד להכיר את הבחורות.

הבחורות הודו לנו על הזמן הכייפי ששהו במחיצתנו, וקמו להמשיך בדרכן. הן אמרו לט' שהן יהיו בים גם מחר. אמרתי לט' שאם הוא רצה להמשיך בקשר עם אחת הבנות (החמודה מצאה חן בעיניו), הוא יכל להחליף איתה מספרי טלפון בצורה טבעית כאשר קמו ללכת.

אם לא לקח ממנה טלפון, עדיין יש תקווה; אם יראה אותה שוב בים, לפחות יוכל להתחיל איתה בקלות הודות להיכרות הקודמת ביניהם. בכל מקרה, כדאי מאוד לקחת מספר טלפון מבחורה תוך זמן סביר, ואם אפשר, אז בהיכרות הראשונית. לשבת ולדבר עם מישהי 20 דקות בחוף הים זה די והותר זמן כדי ליצור עניין ראשוני ולהציע פגישה נוספת או להחליף טלפונים.

סיכום:

  • קליטה מושכלת של המצב ודרכי פעולה אפשריות.
  • שימוש מושכל באביזרים שהיו ברשותי: לוח שחמט, גיטרה, וגם התליון המוזיקלי, שתמיד מקבל תשומת לב חיובית (במיוחד מאנשים שאוהבים מוזיקה או מוזיקליים בעצמם), היה מעין אביזר קטן לרגע קט.
  • ענידת קישוט קטן וסמלי כלשהו יכולה לשדר עליך משהו, ובמקרים רבים לשבור את הקרח ולהוות נושא לפתיחת שיחה או לסיפור מעניין. למשל, הקישוט יכול להיות תכשיט כלשהו, תליון, צמיד, טבעת, עגיל, עם סמל שיש לו משמעות עבורך. גם קעקוע קטן יכול להיות קישוט. להבדיל, תכשיטים גדולים מאוד, קעקועים גדולים, או כל פריט לבוש יוצא דופן אחר, מהווים Peacocking, שיטת פיקאפ למשוך תשומת לב ולבלוט.
  • תושייה וחשיבה מהירה: ניווט ההערה על התליון, לגיטרה שהייתה ברשותנו, להזמנת הבחורות לשבת לשיר איתנו, והכל בצורה זורמת וטבעית לחלוטין.
  • ט' חושב שאני ממש מגניב, יש לקוות כי משנוכח לראות את הידע שלי והיכולות שלי, יהיה יותר פתוח לרעיונות שאני מנסה ללמד אותו, במקום להתווכח וליילל.
  • ד' חושבת שאני ממש מגניב. אני מראה לה כמה אני שווה (Sexual Market Value) ופופולרי (Social Proof) עם בנות (Preselection), והכל תוך כדי שיעור, בו אני מדגים לט' איך להתחיל עם בנות, מולה (!). הסיטואציה אפשרה לי להראות את כל קשת היכולות שלי, ללא סכנה של פגיעה ברגשות.
  • בחורה לא רוצה גבר בוגדני לקשר רציני; היא כן רוצה גבר מושך ופופולרי שיכול להשיג בחורות אחרות לו היה רוצה, אך עדיין בוחר רק בה מכל האופציות.
  • להכיר בחורות זה כיף, זו לא עבודה קשה וזה לא עול. אם אתם מרגישים שזה עבודה, עדיין יש לכם הרבה עבודה לעשות – על הגישה שלכם!
  • יש לשלב בין יכולות פאסיביות (להיראות טוב, להציג שרירים ויכולות אתלטיות, וכדומה) לבין יכולות אקטיביות (ליזום, לגשת לבחורות בצורה פרואקטיבית, ליצור עניין ואינטראקציה). הגם שיכולות פאסיביות תורמות להצלחה, בלי יוזמה אקטיבית אין ליכולות הפאסיביות הרבה ערך.
  • הנושא לא עלה במקרה דנן, אך היה יכול לקרות: מכשול (Cockblock) שצריך לנטרל (Diffuse). זה יכול להיות אח, ידיד (כלבלב או לא), חברה. לעתים ניתן להתעלם, לעתים כדאי להיות ידידותיים, לעתים אפשר לעקוץ קלות, לעתים אפשר ורצוי להעמיד את המכשול במקומו. נקודות בונוס ליצירת קשר חברותי עם המכשול. נקודות בונוס מיוחדות אם אתה יכול לגרום לכך שהמכשול ירצה להיות חברותי איתך.
  • לראות כל דבר בתור הזדמנות. להשתמש באפשרויות הנקרות בדרכך כדי לקדם את המגע עם הבחורה (Kino Escalation), במיוחד יצירת מגע מקובל חברתית, למשל המגעים הקלים המקובלים בהיכרות ראשונית כגון נשיקה על הלחי, לחיצת יד, חיבוק קל. במקרה דנן לבחורה היה יום הולדת, מה שאפשר מייד לקדם את המגע. ברגע שגבר הגיע לשלב מסוים בשלבי המגע עם בחורה, יותר קל להמשיך הלאה לשלבים מתקדמים יותר. יש הזדמנויות קלות, כמו היכרות ראשונית, או כמו יום הולדת, שניתנות לכם על מגש של כסף. יש הזדמנויות פחות ברורות, שדורשות יצירתיות וניסיון. גברים מנוסים יכולים אף ליצור בעצמם הזדמנויות ולקדם את המגע בצורה שתזרום טבעי עם הנסיבות; למשל, ניווט הבחורה לרקוד היכן שיש מוזיקה. חפשו מידע על DiCarlo Escalation Ladder לקריאה נוספת על שלבי המגע בין גבר לאישה.
  • גיטרה זה מגנט בחורות.
  • בידיים הנכונות, גם לוח שחמט מגנטי זה מגנט בחורות. יאפ.
chess girl magnet

תרשים מפורט המסביר ומנתח לעומק את ההשפעה של לוח שחמט מגנטי על בחורות. אם תרצו, אין זו אגדה.

8 מחשבות על “פריים אלפא וט' המבולבל מתחילים עם בנות בים

  1. גיטרה זה מגנט בחורות?נו באמת.
    אני בטוח שיהיו כאן הרבה גברים מתחילים שיקראו את זה ויקבלו
    את הרושם של"אין לי גיטרה אני לא אצליח".

    לנגן על גיטרה זה בונוס,זה עוד כישרון,זה בדיוק כמו לדעת לצייר יפה,להיות שרירי,לדעת לגלוש
    או כל כשרון אחר.
    כאב לי קצת על הנקודה הזאת,מקווה שתבין ותקבל את הביקורת שלי.

  2. >גיטרה זה מגנט בחורות?נו באמת.

    באמת!

    >אני בטוח שיהיו כאן הרבה גברים מתחילים שיקראו את זה…

    …ויבינו את ההומור החביב בתמונות ובתיאור, שיש בו מן האמת, ואולי אפילו ירימו גיטרה וילמדו כמה אקורדים, ויוסיפו עוד כלי לארסנל שלהם. ואם ירצו, אולי אפילו ילמדו קצת שחמט.

  3. הפוסט הכי טוב בינתיים. אהבתי מאוד.

    הערה לא ממש קשורה: מחכה בקוצר רוח למדריך פיתוח הגוף שאמרת שתעלה לפה בקרוב.

    המשך בעבודת הקודש, צדיק.

  4. אתה אוהב פוסטים בסגנון סיפורים מהשטח, Punk? יהיו עוד. מכל סיפור יש הרבה מה ללמוד. אני אוהב את צורת הכתיבה הזו, סיפור כדוגמה בליווי ניתוח ונקודות חשובות.

    הגרסה האנגלית של המדריך פיתוח גוף כבר שופצה לגרסת 2016 ונעשים בה עריכות אחרונות. ייתכן ואעלה את הגרסה האנגלית לפני העברית. כאשר אעלה את העמוד, אכתוב פוסט המזמין אנשים לבקר בו.

  5. אני מאוד אוהב את הפורמט של הדיווח מהשטח, פריים. אחד מהדברים הכי אהובים עליי לקרוא שאני מבקר באתרי קהילת הגלולה אדומה או אפילו פורומים רגילים של פיקאפ. בדרך כלל הם מבדרים, משעשעים והכי חשוב, חינוכיים.

    המדריך פיתוח גוף הוא למתקדמים-מנוסים בעיקר או שגם תקף לאנשים החדשים יחסית לתחום? יהיו גם עצות על אספקסים שהם מחוץ למכון כמו תקופות חיטוב\מסה או דברים כמו ספירת קלוריות ותזונה נכונה?

  6. המדריך פיתוח גוף הנו גם למתחילים, ללמוד את הבסיס, וגם למנוסים, שיוכלו לעבור עליו ולוודא שהם פועלים לפי עקרונות הבסיס.

    כמו באהבה, גם כאן, אני מאמין בעיקרון פארטו; מספר כללים בסיסיים חשובים, שעושים את רוב העבודה. עקרונות בסיס לאימון נכון, תזונה נכונה, מנוחה נכונה. מי שמעוניין ללמוד מעבר לבסיס, יש הרבה מקורות מוסמכים אחרים. המטרה של המדריך היא גם להסביר על חשיבותו על כושר פיזי ומראה טוב כפקטור משיכה, ולדרבן אנשים להשקיע בפקטור הזה, שדורש השקעה מינימלית בשביל תוצאות מרשימות.

    >תקופות חיטוב\מסה

    אם אתה אוכל מספיק חלבון, ואוכל את כמות הקלוריות לפי האנרגיה שאתה מוציא, לא פחות, וגם לא הרבה יותר, אתה יכול להתקדם גם במאסה וגם להישאר חטוב. אלא אם אתה מתאמן מאוד מנוסה או מתכונן לתחרות בודיבילדינג, לא חושב שיש צורך בתקופות נפרדות.

    >ספירת קלוריות ותזונה נכונה?

    אדון בתזונה באופן כללי.

  7. גיטרה אכן שווה מגנט… המגנט שלי חשמלי…
    ועדיין אני לא מוצא שום צורך להתחיל עם אף אחת אלא אם היא מראה לי שהיא מעוניינת, וגם אז אני אתן לה לעבוד קצת… אם אני לא טועה יש הרבה יותר בנות בעולם מבנים, מה שהופך אותי למצרך נדיר, למה שאני ארדוף? 🙂

כתיבת תגובה (תגובות ממגיבים חדשים \ עם קישורים, נשלחות לאישור טרם פרסומן)