למה לי לקחת אשת איש

יום אחד, לפני לא כל כך הרבה שנים, סיפור שהיה, כך היה.

שיחה על הבר

שעת לילה מאוחרת בבר תל אביבי. אני יושב עם כמה חברים על הבר.

בחורה עם שמלת מיני ומחשוף נדיב מתיישבת על ידי. אני מדבר איתה בקטנה, מפלרטט בעדינות, בלי כוונות מיוחדות, שיחה קלה, לא מתאמץ יותר מדי. היא כבר התיישבה לידי, אז למה לא להכיר מישהי חדשה.

כל הגברים בבר, כולל חברים שלי, מתים להתחיל איתה ומרחפים סביבה, בזמן שאני בסך הכל מדבר איתה באופן רגוע ונונשלנטי. היא מקדישה לי את תשומת לבה, ולא ממש מתקשרת עם הגברים האחרים שמנסים להתחיל איתה, מעבר להערות עוקצניות.

בשלב כלשהו, אני אומר לבחורה שאני הולך הביתה. היא מציעה מיוזמתה לתת לי טרמפ. בכיף, למה לא, יחסוך לי מונית.

בדרך לחניה, חבר שלי מנסה להתחיל איתה. אני אפילו לא מתערב. היא מסרבת בנימוס לחיזוריו ושנינויותיו, וממשיכה ללכת איתי. החבר פורש לרכבו, ואני עולה עם הגברת לרכבה. רכב היברידי גדול, חדיש ומרווח. בספסל האחורי מותקן כיסא לתינוק.

מסתבר שהבחורה נשואה. עם תינוק.

מדוע בחורה נשואה עם תינוק נמצאת בבר מאוחר בלילה ומציעה לי טרמפ הביתה?

בעלי הכלבלב

תוך כדי נסיעה, החבר מתקשר אלי ומבקש את הטלפון שלה. היא אומרת בקול רם כדי שהוא ישמע: "תגיד לו לילה טוב!" הוא צוחק ואומר לי לילה טוב וסוגר את הטלפון.

אנו מגיעים לרחוב שלי, חונים על יד הדירה, ויושבים ברכב שלה. היא מתחילה לספר לי על בעלה, איך הוא סוגד לה ומנשק את הקרקע עליה היא הולכת. במילים אלה ממש. הוא אבא טוב, נאמן, מפרנס אותם, אבל היא כבר לא מאוהבת בו. היא אוהבת אותו בתור בן אדם, אבל לא מאוהבת בו בתור גבר. הוא מקבל סקס פעם בחודש, ככה בשביל צער בעלי חיים.

באמצע הלילה, היא יושבת איתי, גבר זר לה שהכירה לפני שעה קלה, במכונית שלה, מתחת לבית שלי, לבושה מיני ומחשוף, ומספרת לי כמה בעלה כלבלב.

ואני רק רציתי טרמפ הביתה.

כלבלב

אני עם "ידידה" שלי, תכף אחזור הביתה

תוך כדי שיחה, הטלפון שלה מצלצל. מעברו השני של הקו, נשמע בעלה, עייף ועצוב. בזמן שהיא יצאה לבלות בחוצות העיר, הוא נשאר בבית עם התינוק. בקול מלא דאגה, הוא שואל אותה מה קורה איתה, ומדוע עדיין לא הגיעה הביתה. בלי להתבלבל אפילו לשבריר שנייה, היא עונה לו ללא היסוס: "אני יושבת עם ידידה שלי, תכף אחזור הביתה." בעלה אומר, כמעט בוכה, שהוא מתגעגע אליה, ומחכה לה.

אני בינתיים יושב ברכב, מאזין לה, מתבונן בה. משתאה באיזו קלות נשים שאיבדו כל רגש לבעל מסוגלות להנדס אותו בלי להניד עפעף. להנדס אותו להמשיך לפרנס. להנדס אותו לשמור על התינוק כשהיא הולכת "לעשות תינוקות" עם אחרים. במקרים קיצוניים, לא "לעשות תינוקות", אלא ממש לעשות תינוקות: האישה מוזרעת מאחר, והגבר הנבגד נאלץ לפרנס את הממזר, פעמים רבות ללא ידיעתו. Alpha fucks, beta bucks. אלפא מזיין, בטא משלם.

היא אומרת לו ביי ביי, מסיימת את השיחה, וחוזרת לדבר עם "ידידה" שלה. כלומר, איתי.

היא מספרת לי איך לא מזמן היא שכבה עם חברה שלה, התנסות ראשונה שלה עם בחורה, וזה ריגש אותה, היות ובעלה לא סיפק אותה זמן רב. היא לא אמרה משהו חד משמעי על התנסויות שלה עם גברים אחרים, הגם שלא הייתי מתפלא אם כבר בגדה בבעלה עם גבר אחר.

להציע לה "לעלות לכוס קפה ®", זה כל מה שהיה דרוש ממני על מנת להעלות אותה לדירתי, להכניס אותה למיטתי, להזריע אותה (גם אם בפוטנציה; לטבע ולרגשות לא אכפת מקונדומים), ולתת לבעלה הכלבלב לגדל ולפרנס את הממזר שלי.

למה לא ליהנות עם בחורה סקסית? אם לא אני, אז זה ממילא יהיה מישהו אחר, הלא כן?

אז שיהיה מישהו אחר.

לא נוח לי להיות כאן

במשוואה הזו, אני האלפא. חרף זאת, אני מעדיף להיות אלפא במשוואות שלא דורשות את דריסת האינטרס של אדם אחר, קל וחומר להיות צד לניצול שלו.

יש הרבה גברים שייהנו מאוד מהמצב בו אני נמצא. יטפחו לעצמם על השכם, יברכו עצמם כמה מאאאגניבים הם, שהצליחו לקחת אישה כשבעלה מיילל בבית, ולשגול אותה נמרצות.

אני? בתור אחד שכל רצונו להרים גברים כמו בעלה מהקרשים, לא ממש נוח לי להיות כאן.

הקלות הבלתי נסבלת של הניצול

נשים בוגדות לא פחות מגברים. ואף אם נניח כי גברים ונשים בוגדים במידה שווה, הרי שמערכת המשפט והחברה מוטה באופן חד צדדי וקטסטרופלי לטובת נשים.

אם הגבר בוגד, הוא אידיוט. אם אישה בוגדת, הגבר איכשהו אשם שהזניח אותה ודחף אותה לכך. אם גבר בוגד, אשתו לא חייבת לו כספים. אם אישה בוגדת, ויולדת ילד, ברוב מדינות העולם ה"מתקדם" הגבר יחוייב לפרנס את האישה ואת הממזר, ולא יוכל להביא ראיות גנטיות על מנת לסתור את החיוב, וזאת הודות לשפע פיתולים ועיוותים משפטיים, במקום הפתרון הראוי והפשוט, שאישה הרוצה מזונות, מחוייבת להוכיח גנטית שהילד מזרע הגבר הנתבע.

הבגדתן וגם ירשתן…?

שטן קטן צוחק

למידע נוסף על התופעה והיקפה, גילשו כאן בבלוג למאמר למה לא כדאי להתחתן: בגידות, ניצול, והונאת אבהות, בחסות מערכת המשפט. ונדגיש: הטענות אינן נגד מונוגמיה, רומנטיקה, או עצם רעיון הנישואין, אלא על המוסד המשפטי הדרקוני שהם ה"נישואין ®" המודרניים, בגדרם אף אדם שפוי לא צריך להיכנס, וכיצד הם מעודדים ניצול גברים.

מה ניתן לעשות על מנת להימנע ממצבים כאלה ומזוגיות כזו? די פשוט, ולכן מפליא שכה רבים נופלים בפח.

להיות גבר פעלתן, אנרגטי, המגשים עצמו, נהנה מהחיים, יודע להתמודד עם קשיים, ותמיד שואף לשיפור. כי הדרך הטובה ביותר להוציא מאישה את המיטב, זה להיות הטוב ביותר שאתה עצמך יכול להיות.

לבחור בת זוג טובה ואוהבת, שאתה נמשך אליה, והיא אליך. אם אין חיבור אישי טוב, אם המיניות ממוצעת ואפרורית, אם הסקס ממוצע ולא תדיר, אם אין כימיה, אזי היא לא בת זוג מתאימה, ורצונה להיות בקשר עלול לנבוע מפשרה ואג'נדה של פרנסה וקורת גג.

לזהות נורות אזהרה אדומות. ריבים פתאומיים על שטויות, חוסר חשק, היעלמות הפלירטוטים, ירידה בתדירות הסקס… גם קשר שמתחיל טוב עלול להתגלות כלא מתאים. או שהגבר מידרדר בפקטור כלשהו והאישה מתחילה להתעצבן, או שהיא מתאהבת באחר, או שאתם פשוט לא מתאימים. משהו הידרדר אצלך? יש לתקן ולשפר בהקדם. הקשר מידרדר גם ללא שאתה הידרדרת? ייתכן ואין מספיק כימיה, או שנדלקה על אחר, או שאתם לא מתאימים. אם אי אפשר להחזיר את הקשר למוטב, יש להסיק מסקנות ולשקול את המשך הקשר.

מבחינה משפטית, פשוט לא להתחתן, וגם אז רצוי לחתום על הסכם ממון. בישראל, הימנעות מחתונה מאפשרת בדיקה גנטית, היות והרך הנולד לא ייחשב ממזר, אלא יהודי כשר לכל דבר ועניין, אף אם יוולד מזרעו של גבר אחר. אם בכל זאת בחרתם להתחתן, שוד ושמיים, לחתום על הסכם ממון והסכם הדדיות, להיות בטוחים לחלוטין שבחרתם את בת הזוג הנכונה, ולהישאר גבר משכמו ומעלה, מבלי ליפול אפילו לרגע קט.

למה לי לקחת אשת איש?

לא חסרות בחורות חמודות המחפשות בן זוג. לא חסרות רווקות המחפשות סטוצים. לא חסרות הזדמנויות להיות גבר אלפא, גם מבלי לרמוס לחלוטין גבר זר, או לנצל אותו לגדל את הממזרים שלי, או לתת יד לניצולו על ידי אשתו. או שמא, "אשתו".

לא הזמנתי אותה ל"כוס קפה ®". סיימתי את השיחה, הודיתי לה על הטרמפ, יצאתי מהרכב, איחלתי לה נסיעה טובה, ועליתי לביתי.

רצוני הוא ללמד גברים להימנע ממצבים בהם גבר אחר לוקח את זוגתם: החל מהפיכתם לגברים מושכים, פעלתנים ומוצלחים, ששומרים על עצמם כך וממשיכים להשתפר, להתפתח ולצמוח, דרך וויתור על בחורות לא מתאימות וזיהוי נורות אזהרה אדומות, וכלה בבחירת בת זוג מתאימה ואוהבת.

אני רוצה לעזור. לא להרוס.

למה לי לקחת אשת איש.