למה לא כדאי להתחתן: בגידות, ניצול, והונאת אבהות, בחסות מערכת המשפט

מערכת המשפט מספקת לנו עוד סיבות טובות למה לא כדאי "להתחתן ®".

Minor Alpha מאתר AskPeople הסב את תשומת לבי לפנינה נוספת של מערכת המשפט הנפלאה שלנו:

שופטת: לא הבן שלך? העיקר שלא יהיה ממזר (אתר Ynet, יום 19.2.2016)

גבר פנה לבית המשפט בדרישה למחוק את רישומו כאביו של ילד שנולד ככל הנראה מרומן מחוץ לנישואים. הוא נדחה בטענה שהדבר יגרום נזק לילד

ושום מילה על הנזק שנגרם לאב.

הגבר כאן יצא בזול, תרתי משמע: אשתו לא ביקשה ממנו מזונות עבור הילד. לעניין ירושה, הציע בית המשפט כי האב ירשום צוואה בה לא כלול הילד, פעולה משפטית לגיטימית. חרף זאת, כל עוד הבחור לא עבר את גיל 21, (מזונות מלאים עד גיל 18, ומזונות מופחתים עד סיום צבא), גרושתו יכולה לשחוט אותו במזונות מתי שמתחשק לה, ואף להלך עליו אימים בשל כך. וזה בדרך כלל מה שקורה: נשים רבות מנצלות גברים נבגדים כדי לפרנס את הממזרים שלהן, בחסות מערכת החוק והמשפט. בישראל 2016, לא ניתן לבצע בדיקת רקמות גנטית לגילוי אבהות, אלא באישור בית המשפט, ובתנאים נוקשים שייקבעו. אם יש חשש לפגיעה ב"טובת הילד", לא תאושר בדיקת אבהות, על כל המשתמע מכך, לרבות מזונות.

הדרך היעילה ביותר להימנע מקשיים רבים, ולהפוך התמודדות עם קשיים נוספים לפשוטה הרבה יותר, היא פשוט לא להתחתן, ולחיות בזוגיות ללא אותה חותמת גומי הנקראת "נישואין ®".

למה כדאי להתחתן? לא כדאי!

האם כדאי להתחתן? התשובה מאוד פשוטה: לא.

דיני המשפחה בעולם בכלל, ובישראל בפרט ובמיוחד, הם סבוכים ומורכבים. קשה לסיים קשר בצורה נקייה; המערכת מעודדת את הצדדים להילחם אחד בשני, לשכור עורכי דין ממולחים, להשתמש בכל תעלול משפטי כנגד הצד השני, לעשות פורום שופינג (Forum Shopping) על מנת לבחור את הערכאה המתאימה ביותר לתוצאה הרצויה , ולעשות כמיטב יכולתם להתעמר ולהתעלל בצד השני על מנת לשמור לעצמם יכולת מיקוח.

הונאת אבהות (Paternity Fraud) הוא נושא נרחב, עם השלכות משפטיות, חברתיות, ואנושיות קשות. אי-אבהות (Non-Paternity) היא תופעה נפוצה להחריד: מחקרים רבים מראים כי בין 3% ל-30% מהילדים בכל קבוצה נתונה, אינם הילדים של האב הנחזה להיות האב. גברים נאנסים לפרנס ילדים שלא שלהם, בחסות מערכת המשפט, בלי אפשרות להגיש ראיות על מנת להוכיח חפותם. גבר האונס אישה, אפילו לכמה רגעים קצרים, ייחשב פושע נתעב וייכנס לכלא; אישה האונסת גבר שנים ארוכות לפרנס אותה ואת הממזרים שלה, לא רק שלא נכנסת לכלא, או נחשבת פושעת, אלא אף עושה זאת בחסות מערכת המשפט, לאור יום.

הנושאים הנסקרים בפוסט זה:

  • עיוותים בדיני משפחה
  • חוסר שוויון במערכת המשפט
  • אי-אבהות, הונאת אבהות, אחוזי אי-אבהות באוכלוסיות שונות
  • השתלטות הפמיניזם הרדיקלי על מוסד הנישואין
  • הפיכת Alpha fucks beta bucks (האלפא מזיין, הבטא משלם) לקונסטרוקציה משפטית פמיניסטית רדיקלית, המאפשרת לנשים ליהנות מהטוב שבכל העולמות, לשכב עם גברי אלפא, לנצל גברי בטא לפרנסה, ולתבוע כל גבר שמתנגד, ללא השלכות, ללא מעצורים, וללא מוסר
  • ניצול גברים נבגדים בחסות מערכת המשפט, ללא אפשרות להביא ראיות להוכחת אי-אבהותם וחפותם
  • טיעונים מקוממים של רשויות המטטאות ניצול גברים מתחת לשטיח
  • מצבם העגום של גברים, אשר כאוכלוסיה, סובלים הרבה יותר מנשים, ובניגוד לנשים, לא מקבלים כל סיוע
  • ניפוץ האשליות סביב מוסד הנישואין המודרני
  • למה לא כדאי להתחתן, לאור כל הסכנות
  • מה ניתן לעשות על מנת להימנע מכל הסכנות
  • אלטרנטיבות זוגיות ללא נישואין
  • כללי ברזל חשובים לזוגיות טובה

למה לא כדאי להתחתן

"נישואין ®" נ' נישואין, "חתונה ®" נ' חתונה

אין לי דבר נגד מונוגמיה. אין לי דבר נגד הורות, ילדים, משפחה, זוגיות, קשר רציני של אהבה ושיתוף. אין לי דבר נגד אנשים נשואים. אין לי דבר נגד מנהג הנישואין עצמו. אין לי דבר נגד טקס החתונה, אין לי דבר נגד טקס החופה, ואין לי דבר נגד היהדות.

עם זאת, הנישואין היהודים היפים של ימי קדם, עברו להם מן העולם. גורמים זרים עם אינטרסים חסרי מוסר הכריזו בעלות על מורשת ישראל היפה, מעוותים אותה, ועושים איתה כבשלהם. מאידך, התרבות המודרנית מעודדת אנשים להפוך את חתונתם להפקה יקרה וגרנדיוזית, עד כדי אובדן המהות. "נישואין ®" מודל 2016 הם הסדר משפטי דרקוני כובל, שמי שבקיא במעמקי התהומות שלו, צריך להיות טיפש מוחלט כדי להיכנס אליו ביודעין. "חתונה ®" מודל 2016 היא טקס יקר, ראוותני, בזבזני, וחסר מהות. אתם לא מתחתנים עם בת הזוג שלכם: אתם מתחתנים עם ממסד רבני מושחת, עם מערכת דיני משפחה אזרחית מעוותת, ועם קבוצות אינטרסים של פמיניסטיות רדיקליות, ועל הדרך, מבזבזים כסף שהיה קונה לכם חצי בית.

הבעיה קשה לא רק בישראל; הבעיה נפוצה בעולם כולו.

לא אור לגויים: החיבור המעוות בין דיני הממזרות הדתיים לטובת הילד האזרחית

לא קל לי להגיד דברים רעים על ישראל. אני אוהב את ישראל. היא יפה, ויש בה אנשים יפים. אבל יש בה גם רוע, ויש בה אנשים רעים עם אינטרסים שהמוסר מהם והלאה. דתיים קיצוניים, שהקשר בינם לבין היהדות מקרי בהחלט. פמיניסטיות רדיקליות קיצוניות, שהקשר בינן לבין מעמד האישה לא קיים. האחיזה שלהם במערכות המדינה מפתיעה בהשפעתה.

אני אוהב את המדינה שלי. אהבתי למדינתי דורשת התנגדות נחרצת לסרטן האוכל אותנו מבפנים, ואם אני נדרש לבוא בביקורת נוקבת ושופעת ציניות על החלקים הרעים במדינה שלי, על מנת להציל אותה, כך יהיה.

אנו לא מהווים לעולם דוגמה טובה לדינים צודקים בתחום המשפחה. לא זו אף זו, אנו אחת המדינות עם המערכת הכי מעוותת. במדינות אחרות, "לפחות" יש רק מערכת משפט אחת שרודה באזרח. כאן, יש לנו שתיים.

מערכת המשפט היא לא כולה רעה. יש מקומות שהיא צודקת ויעילה. חרף זאת, ככל שזה נוגע לדיני משפחה, ישראל, בכבוד, היא אחת המדינות הכי מעוותות בעולם. יש שתי מערכות משפט שונות לחלוטין, הרבנית (הדתית) ובית המשפט לענייני משפחה (האזרחית), שנלחמות אחת בשנייה בשביל סמכות על הדינים. לא זו אף זו: התפתחה מערכת ענפה של דיני כריכה, לפיהם יש לקבוע האם ניתן לכרוך את כל נושאי התביעה באחת הערכאות, או האם ניתן לפצל אותם. לעתים קרובות, תוצאות המשפט נקבעות לפי מי אץ רץ קודם למערכת בו הוא או היא חושבים שהם יקבלו תוצאות יותר טובות – האזרחית או הדתית – וכורכים את שאר נושאי התביעה באותה ערכאה. ואני, לתומי, חשבתי שתוצאות משפט צריכות להיקבע לפי הדין המהותי, לא לפי לאיזה בית משפט רצתי קודם.

לא שהדין עצמו יותר טוב. יותר מטומטם מהמלחמה האינסופית בין הדין הדתי לאזרחי, זה החיבור בין הדין הדתי לאזרחי. אחת הדוגמאות הכי מאלפות לטמטום מוחלט בחסות החוק ומערכת המשפט, הוא העיוות המתקבל כאשר מערכת המשפט האזרחית, לוקחת מושג אזרחי, טובת הילד, ואונסת עליו דין דתי, דיני ממזרות. מכיוון שישראל היא גם ארץ יהודית, וגם דמוקרטית, אזי טובת הילד האזרחית גורסת כי היות ודת היא חלק מהמדינה, אין להכריז על ילד כממזר, אם אפשר שלא לעשות כן. גם אם זה בא על חשבון חשבון הבנק של האב. גם אם זה בא על חשבון הנזק העצום לנפשו של גבר שהוא כלל לא אבי הילד.

לשכב עם אחותך בחסות החוק והמשפט

כן. בדיוק מה שקראתם.

כל הרעיון של דיני הממזרות הארכאיים, היה לוודא כי אנשים לא ישכבו וילדו ילדים עם קרובי משפחתם, כאשר קיימת אי וודאות לגבי הורי התינוק. בימינו, דינים ארכאיים אלה מתייתרים לחלוטין הודות לטכנולוגיה ולבדיקות גנטיות לאבהות (וגם לאמהות, במידת הצורך), שיכולות לתת תשובה חד משמעית, מי אבי הילד, וכך לוודא שהוא לא יישכב עם קרוב משפחתו.

מה עושה החיבור המעוות בין הדין האזרחי לדין הדתי?

מוודא בכוח שיישאר סיכוי שהוא ישכב עם אחותו.

תארו לכם מצב, שנולדת לגברתן וזוגתו תינוקת. על ידם בשכונה, יש אשת איש עם בעלה. הגברתן שוכב עם אשת איש, ונולד לה תינוק, מזרעו של הגברתן.

הגברתן הוא אביהם הביולוגי גם של התינוקת עם זוגתו, וגם של התינוק עם אשת האיש הנבגד. אלא מאי? שכדי לא "לסכן את הילד" בתווית ממזר, אנשי ה"צדק" והמשפט יכריזו עליו כי הוא בנו של הבעל הנבגד, לפי רוב בעילות אחר הבעל. או במקרה והוא בועל את אשתו רק פעם בחודשיים, סתם כי מתחשק להם. הבעל יצטרך לגדל אותו, לזון אותו, לעבוד בפרך שנים בשביל לפרנס ילד שלא מזרעו, ואם יסרב, עלול ללכת לכלא.

מכיוון שהתינוק נחשב בנם של אשת איש ובעלה, והתינוקת היא בתם של הגברתן וזוגתו, לכאורה אין קשר דם בין השניים, למרות שבהחלט יש – התינוקת והתינוק הם אחים למחצה, מאב משותף. בעתיד, יוכל הבחור להקים משפחה עם הבחורה, ובעצם לשכב עם בחורה, שהיא חצי אחותו מצד האב. הרי "שמרנו עליו", שלא ידע מי אביו ומי אחותו. וכך, אח יכול לשכב עם אחותו; הכל בחסות החוק ודיני הממזרות, שהיו אמורים להציל אותם ממצב כזה.

עוד סיבה נוספת לרשימת סיבות ארוכה כאורך הגלות, למה לא כדאי להתחתן: לולא היה הבעל נשוי לאשתו, לא הייתה שום בעיה לעשות בדיקת אבהות, והילד היה נשאר יהודי כשר למהדרין, לא משנה מי האב. הסיבות בגינן לא ניתן לבצע בדיקת אבהות גנטית? חותמת גומי ששמה "נישואין ®", דיני ממזרות דתיים מיושנים ומיותרים, ומערכת חוק ומשפט אזרחית שמעוותת אותם ואונסת אותם על האזרח הקטן.

כל ההיגיון של פעם בדיני ממזרות, שאדם לא יתחתן עם קרוב לו, מתייתר היום עם בדיקות גנטיות – אבל המערכת עושה ההפך (!) כשהיא מכריזה שילד הוא לא של האב הנכון, בשם הדינים הארכאיים האלה, והחיבור המעוות שלהם עם הדין האזרחי של "טובת הילד", ואז עלול לצאת שהוא כן יהיה עם מישהו קרוב אליו. 

עכשיו, שמישהו יסביר לי, איך זו טובת הילד…? יותר טוב לילד, אם ההורים שלו לא היו מתחתנים! שמישהו יסביר לי, מדוע רבנים ואנשי משפט תומכים בתוצאות אבסורדיות כאלה, כאשר היהדות אמורה להיות אור לגויים. לו היו מנהיגי הדור אנשים טובים ומוסריים, היו דואגים כי היהדות תתקדם עם הזמנים. דיני הממזרות נוצרו בתקופה בה היו זקוקים לדינים אלה; כיום, איננו זקוקים להם עוד, ויותר מכך, הם מיותרים, מסוכנים, חיבורם עם הדין האזרחי הוא מעוות, והם צריכים לפנות מקומם לבדיקות מדעיות כגון בדיקות דם ובדיקות גנטיות. ישנם רבנים ואנשי משפט התומכים בהתקדמות היהדות אל עבר המדע, ועם זאת, השפעתם כרגע מועטה.

לא ייתכן כי אדם יוכרז ממזר, רק בגלל חותמת גומי הקרויה "נישואין ®", כאשר אם הוריו לא היו נשואים, לא הייתה שום מניעה לעשות לו בדיקה גנטית, שידע בדיוק מי הוריו, וכך ידע בדיוק עם מי מותר לו לשכב, עם מי לא.

נראה כי הדבר הכי בטוח לעשות היום, זה לעשות בדיקה גנטית יחד עם זוגתך. לוודא שאתם לא בטעות אח ואחות.

לא, אני לא מתבדח. אני רציני לגמרי. זה הטמטום הקפקאי של מערכת המשפט של ימינו. כן, חברים יקרים. בחסות מערכת המשפט, אתם נמצאים בסכנה של סקס עם אחות שלא ידעתם עליה. שזה בדיוק מה שדיני הממזרות ביקשו למנוע.

אתם בטוחים שנישואין זה מוסד פטריארכלי…?
העברת עושר מגברים לנשים בחסות מערכת המשפט

"נישואין ®" מודרניים הם המוסד הכי פמיניסטי רדיקלי שיכול להיות, והכל בחסות הדין הדתי, והרבנות, שחשבתם שהיא מעוז הגבריות והפטריארכליות, אבל טעיתם. ולמען הסר ספק: כן, גם עגינות אישה זו עוד סיבה טובה למה לא צריך להתחתן.

כל ההתחייבויות שהאישה לוקחת על עצמה בנישואין, הן בלתי אכיפות בעליל. לא רק משפטית, אלא אף רגשית. אי אפשר לתבוע מישהי לאהוב אותך, כשם שאי אפשר לשכנע אותה לאהוב אותך. אי אפשר לתבוע מישהי לקיים איתך יחסי מין (!), זו עבדות, מה גם שאם אתה צריך לתבוע את אשתך לקיים עמך יחסי מין, אפשר להגיד בביטחון רב שהקשר שלך מת. והרי כלל ידוע הוא שכימיה היא תהליך רגשי מהיר ואוטומטי, וכל ניסיון לבוא במשא ומתן על יחסי מין מוליד במקרה הטוב (?) יחסי מין אובליגטוריים ואפורים, ובמקרה הרע, שנאה. לכל היותר, יהיה יותר קל לגבר לגרש אישה שלא שוכבת עמו.

אבל מה לגבי כל ההתחייבויות שהגבר לקח על עצמו, עת כבל עצמו בשלשלאות הנישואין? אפשר גם אפשר לתבוע, ובתי המשפט מעשירים נשים על חשבון גברים חדשות לבקרים. הפרת הבטחה לנישואין? פצה את הכלה הנכזבת, ושום מילה על זכותך לעזוב בחורה שהתגלתה כקרפדה. כתובה? שלם אותה. מזונות אישה? עולה עמו ואינה יורדת עמו, שלם. מזונות ילדים? שלם גם שלם, אפילו אם הילדים לא שלך. במקומות מסוימים בעולם יש אלימוני (Alimony), תשלום לאישה גם לאחר שנפרדו דרכיכם. חלוקת משאבים לאחר גירושין? אתה צריך לתת לה HALF! גם אם היא לא נקפה אצבע עבור כל הרכוש הזה, ולהעביר לה מיליונים, אפילו אם העבודה שלה בבית הייתה שווה רק 6,000 ש"ח בחודש, אילו נשכרה מטפלת לעבודות אלה. יש הסכם ממון, משהו שכל אדם צריך לעשות, ומהווה את קו ההגנה האחרון? בתי המשפט החלו לאחרונה לקרוא אל תוכו מה שמתחשק להם. אין ביטחון.

הגבר לא היה מגיע לאן שהגיע אילולא אשתו…? אפשר באותה מידה לטעון שהגבר הגיע לאן שהגיע למרות אשתו. אפשר באותה מידה לטעון שהסיבה היחידה שהיא יכלה להרשות לעצמה להישאר בבית ולטפל בילדים, זה בגלל הפרנסה שבעלה הביא הביתה.

לקבל במקרה פרידה תגמול ראוי על שעשתה לביתה? מקובל וצודק, אפילו עלי. עם זאת, נדיר כי תגמול כזה מגיע לכדי חצי מרכושו של הגבר. לא זו אף זו: אם שני בני הזוג מתפרנסים למחייתם, ולשניהם יש קריירה, אינני רואה כל הצדקה בחיוב הגבר לתת חלק מכספו ורכושו לגרושתו.

אין שום דבר פטריארכלי ב"נישואין ®". זה המוסד המשפטי הכי דרקוני, נוראי, פמיניסטי קיצוני ורדיקלי נגד גברים הקיים בעולם. "נישואין ®" הם התאבדות משפטית, כלכלית, ואישית. חד וחלק.

עדיף מלהתחתן

מעניין אם בחורה הייתה מוותרת על הכסף…

ודוק: כשם שאינני בעד שנשים יזכו לרכוש שאינו מגיע להן, גם אינני מוצא טעם בכך שגברים יזכו ברכוש שלא מגיע להם. אלא מאי? מסתבר שלגברים יש הרבה יותר כבוד מאשר לנשים בנושא זה. אחת הדוגמאות המאלפות ביותר להבדלים בין גברים ונשים, בהגיעם להליכים משפטיים: הגירושין של הבדרן ראסל בראנד מהזמרת קייטי פרי.

ראסל בראנד (Russell Brand) התגרש מאשתו דאז, קייטי פרי (Katy Perry), לאחר תקופת נישואין קצרה של כשנתיים. הם לא חתמו על הסכם ממון.

ראסל בראנד עם קייטי פרי

ראסל בראנד עם קייטי פרי. יכל להתעשר על חשבונה בעת הגירושין, אך סירב לקחת ממנה אפילו אגורה שחוקה אחת.

ראסל בראנד מרוויח יפה בזכות עצמו, ועם זאת, אשתו דאז, שצמחה להיות אחת מזמרות הפופ המצליחות בעולם, הרוויחה הרבה יותר ממנו. על פי חוק, הוא היה זכאי לכ-20 מיליון דולר מ-44 מיליון דולר שקייטי פרי הרוויחה באותה תקופה.

הוא וויתר על הכסף!

ראסל בראנד לא רצה סנט מכספה של קייטי פרי. הוא רצה שהגירושין יהיו נקיים וידידותיים עד כמה שאפשר. די לו בכסף שהוא השתכר מעבודתו שלו.

מה, לדעתכם, היה קורה, לו הגבר היה מרוויח הרבה יותר מאשתו? מה לדעתכם היה קורה, אם לא היה הסכם ממון המגן על הגבר?

על מה שקורה במקרים כאלה, אפשר לקרוא חדשות לבקרים בכל עיתון ובכל מאגר משפטי ואתר הסוקר פסקי דין.

האישה, אפילו אם היא משתכרת יפה בזכות עצמה, הייתה עושה כמיטב יכולתה על מנת לזכות בכמה שיותר כסף מהגבר. אפילו הסכם ממון מותקף בבית המשפט; בהיעדר הסכם ממון, האישה הייתה אונסת את הגבר ללא רחמים, בעבור כל אגורה שהוא שווה, בקלות יתרה.

הדוגמה של ראסל בראנד וקייטי פרי משקפת את הצורה בה הרבה גברים ונשים רואים את נושא הגירושין: כאשר גבר מתגרש מאישה, בדרך כלל מספיק לו לסיים את הקשר בצורה נקייה, ולהמשיך הלאה בחייו. כאשר אישה מתגרשת מגבר, בדרך כלל היא רואה בו ארנק שיש לרוקן אותו ככל שניתן. קיימים יוצאים מן הכלל… המעידים על הכלל.

בת המיליארדר והסכם הממון: אגדה אמיתית בת זמננו

אני מכיר בחור, אשר ביקש לשאת את בחירת לבו, בחורה צעירה ויפה, בתו של מיליארדר.

המיליארדר התעקש, כי הבחור יחתום על הסכם ממון הפוטר את זוגתו מכל התחייבות כספית או רכושית כלפיו. הבחור חתם בלי להניד עפעף. אפילו לא היסס לרגע. יפים היו דבריו: "אני אוהב אותה ורוצה לחיות איתה, אני לא צריך את הכסף שלה." הוא מתפרנס בזכות עצמו. גם היא.

הבחור וויתר על מצנח זהב של מיליונים על גבי מיליונים במקרה של פרידה, בלי להסס. כמה בחורות אתם מכירים, שהיו נוהגות כך? אני מכיר כמה בחורות כאלה; הן המיעוט.

כמה סיפורים אתם מכירים על בחורות, שבמקום לחתום ללא היסוס, מתחילות להתקיף "מה, אתה לא סומך עלי?", "מה, אתה חושב שאני אגנוב אותך?", "איזה לא רומנטי אתה!", וכן הלאה? אני מכיר יותר מדי סיפורים כאלה.

אם הן באמת ובתמים שואלות, אתה יכול לענות להן, כי מדובר דווקא על הסדר רומנטי, המאפשר לשניכם גם יחד לשכוח מסיכונים כלכליים, להצהיר כי לא תגנבו אחד את השנייה, וזה כולל גם שאתה לא תגנוב אותה, וכך להתרכז בקשר שלכם ובאהבה.

אם היא תוקפת ישר מההתחלה, או מתעקשת להתחתן ללא הסכם ממון, וחושפת את פניה האמיתיים, ומאיימת כי אם תדרוש ממנה לחתום על הסכם ממון, היא לא תתחתן איתך, אתה יכול באותו רגע לקום וללכת, בלי להסתכל אחורה, ואפילו בלי להסביר לה. אתה היית בשבילה ארנק פוטנציאלי, ותו לא.

Alpha fucks, beta bucks

תופעת ניצול גברים כמשאב, בדרך כלל גברי בטא, תוך כדי הנאה ממיניותם של גברים מסוקסים אחרים, בדרך כלל גברי אלפא, זכתה במנוספרה לכינוי Alpha fucks beta bucks. האלפא מזיין, הבטא משלם. בגידה והריון מגבר אחר שאינו הבעל (Cuckolding) ותשלום מזונות לממזר שלא שלך, זה הקיצון של תופעה זו. לצערנו, קיצון נפוץ, הזוכה לתמיכה ממערכת המשפט, הנגועה בסרטן הפמיניזם הרדיקלי.

לו הדבר היה תלוי בי, כחלק מטיפול בריאותי בכל רך נולד, מכל תינוק הייתה נלקחת דגימה גנטית, כדי לבדוק את בריאותו, כדי לבדוק שהוא של האם (למנוע החלפת תינוקות), ולוודא שהוא של האב (למנוע ניצול כלכלי), והדבר היה מעוגן בחוק מפורש.

כרגע המצב הוא כזה, שכאשר לאישה נמאס מבעלה, היא יכולה לבגוד בו עם המאהב שלה (!), ואז ללכת לגור עם המאהב (!!), והבעל יצטרך לתת לה חצי (!!!), ולשלם מזונות לילד לא שלו (!!!!), שהוא בכלל ילדם הביולוגי של האם שעזבה ושל המאהב שלה (!!!!!), והם חיים עכשיו ביחד כמשפחה שלמה (!!!!!!) בחסות הבעל הנבגד, שמפרנס אב, אם, ואת ילדם הביולוגי (?!?!?!?!?).

הרצחתם וגם ירשתם?

כן. מציאות. לא יאומן כי יסופר? קיראו את הכתבה על הבעל הנבגד המשלם מזונות לאשתו לשעבר שחיה עם המאהב שלה ועם הילד הביולוגי שלהם.

הבעל הנבגד מספר:

נ' גילה את דבר הבגידה, לאחר שנתקל במקרה בהודעה שאשתו שלחה בפייסבוק לאחד מחבריה. "אני לא יודעת אם הילד שלך [של המאהב] או שלו, על פי חישוב הימים שעשיתי ההתעברות הייתה בזמן שהוא היה במילואים", היא כתבה לו. "אני אישית לא שכבתי איתה באותה תקופה", מסביר נ'. "אז איך ממילואים, שאני רחוק בצאלים, איך בדיוק היא נכנסה להריון? מרוח הקודש?".

כדבריו המאלפים של בא כוח הבעל הנבגד, יהודי יקר העושה לילות כימים על מנת להציל גברים וגם נשים ממלתעות הדין המעוות:

אותו בעל מבין במאה אחוז שהוא לא האבא. במצב כזה הוא צועק "הצילו!". והוא אומר "לא יכול להיות שהמערכת המשפטית במדינת ישראל, שרוצה כל כך להגן על הקטין שלא ימומזר, היא תגרום לי למצב שבמשך 18 שנה אני אשלם מזונות". הוא גם נבגד, וגם הוא ישלם. זה בבחינת "הרצחת וגם ירשת".

ומה עם המאהב…?

המאהב, מצדו, מתנגד נחרצות לביצוע הבדיקה, שתאלץ אותו לקחת אחריות על מעשיו.

כמובן. הרי יש פראייר מסכן שמשלם על הילד שלך ושל זוגתך הקרפדה הבוגדנית. למה להפסיק לנצל אותו? בואו נמשיך למצוץ לבעל הנבגד את הדם.

אינני מתכוון לצטט את גיבובי השטויות של עורך הדין של המאהב והקרפדה הבוגדנית. אינני מתכוון לזהם את הבלוג שלי עם השטויות שלו. אני בז לו.

הרצחתם, וגם ירשתם…

בשביל מה צריך להתחתן בכלל? בשביל מה לעבור לאחר מכן גירושין קשים? אפשר לחסוך זמן, ביורוקרטיה, וכאב ראש, אם ניגש לזוג אקראי ברחוב שיש להם ילד, ולהגיד "שלום, איזה ילד חמוד, הנה, קחו חצי מיליון ש"ח, זה חשבון הבנק שלי, לבריאות". נשמע מטומטם, אבל זה בדיוק מה שקרה לאותו בחור מסכן, ולעוד רבים וטובים כמוהו.

עדיף מלהתחתן

ובא לציון בועל

נראה לכם משהו מופרך, מומצא מהדמיון הפרוע של אדם הוזה? לא. מדובר בפסק דין אמיתי, שכמוהו ניתנים חדשות לבקרים במדינת ישראל ובכל רחבי העולם. אני שוחחתי אישית עם גורמים משפטיים המעורים בתיק ובתיקים נוספים כגון אלה. אני מעיד ממקור ראשון, שמדובר על פסק דין אמיתי של מערכת המשפט הנפלאה שלנו, במאה ה-21. עידן של קדמה. עידן של טכנולוגיה. עידן בו בעל נבגד משלם מזונות לגבר אחר, אישה (אשתו שבגדה בו), וילדם הביולוגי, כאשר הם חיים כמשפחה שלמה, והוא עובד בפרך כדי לפרנס אותם, כאשר המערכת הרקובה מונעת ממנו להשתמש בקדמה ובטכנולוגיה על מנת להציל עצמו מאבדון.

אפילו ננסה להקל ונשאל, בסדר, אז אנו לא נאפשר לו להסיר את מעמדו כאב, שהרי אז יוכרז הילד ממזר ברבנות (אבהות דתית), אבל מדוע שלא נכריז על הגבר המגדל את הילד (שהוא גם אביו הביולוגי, במקרה דנן) כאביו לכל מטרה אחרת (אבהות אזרחית), ונפטור את הבעל הנבגד ממזונות? זו הרי המערכת שמונעת ממנו להגיש ראיות מוצקות להוכחת חפותו, הרי אם כך אזי יש לפטור אותו מכל חובה המגיעה עקב מניעה זו. המצב כרגע לא כך: "אתה האב", אומרת המערכת, "ואתה תמשיך לשלם מזונות".

למה טוב להתחתן? זו לא השאלה הנכונה. אין שום סיבה טובה להתחתן. זו חותמת גומי, ותו לא. השאלה היא, למי טוב להתחתן. למי עוזר המוסד המשפטי הזה? לא לגבר, שעלול להיות מנוצל. לא לילד, שעלול להיות ממזר, או יותר גרוע, לא להיות ממזר אך בכל זאת לשכב עם אחותו. רק לאישה ולארנק שלה. לא, לא כל הנשים רעות; ועם זאת, המוסד המשפטי הזה הוא כל כך דרקוני ומוטה לטובת האישה, שאפילו נשים שהן לא רעות מטבען, עלולות להתפתות לרוע בעבור בצע כסף.

פרס הטמטום לצרפת

למה לרדת רק על ישראל? כל העולם משוגע. אבל לצרפת מגיע פרס מיוחד על טמטום. כבר ידוע כי אנשי צרפת הם משוגעים שהולכים להביא על עצמם את סופם, אם ימשיכו לפתוח את גבולות מדינתם לפליטים, כשם שזונה פותחת רגליה לחרמנים. נראה לי, כי פמיניסטיות רדיקליות בצרפת רוצות להכניס פליטים נוספים שיאנסו אותן, ולגרש כל גבר שפוי מהמדינה.

מדוע? מכיוון שבצרפת, בדיקת רקמות גנטית לגילוי אבהות היא לא חוקית, אלא באישור מיוחד של מערכת המשפט. מעט מאוד בדיקות אבהות מאושרות בבית המשפט הצרפתי מדי שנה, וחייבות להיעשות בהסכמת האם (!), ותחת השגחת הרשויות. הרוב המכריע של בקשות לבדיקת אבהות נדחות על הסף. בדיקות אבהות הנעשות בניגוד להוראות נושאות עונשי מאסר וקנסות כבדים.

הדרישה להסכמת האם היא טיפשית, הרי איזה אינטרס יש לאישה, אשר בגדה בבעלה, לאשר בדיקת אבהות, אם היא יכולה לסרב, ולהמשיך לנצל את הבעל המסכן לפרנסתה ולפרנסת הממזר שאינו שלו?

ופרס הטמטום, על שום מה?

מה הטיעון של הרשויות, בגין סירובן לאפשר לגברים רבים לבדוק האם הילד שלהם…?

The French government keeps this ban in place arguing that not allowing men to find out whether their wives cuckolded them or not preserves the peace within French families.

הרשויות בצרפת מעוניינות למנוע מגברים לגלות, האם הילד שלהם, האם לאו… כדי לשמור על שלום בית.

רגע. תנו לי רגע קט לחבר את עצמי לרשת החשמל הארצית, ולוודא שאני לא חולם. הם רוצים לשמור על "שלום בית". לא… אני לא חולם. אני בתוך סיוט בלהות. אבל אני ער לגמרי.

שמישהו יסביר לי, איזה "שלום בית", לאלף אלפי עזאזל, יש במשפחה בה האם בוגדת באב, הנאלץ לפרנס ילד שלא שלו שנים רבות. זה לא שלום בית. זה שלום הנצלנית הרדיקלית שמנצלת את בעלה. נראה כי הרשויות מעוניינות לשמור על החופש של נשים רעות לבגוד בבעליהן ואז למצוץ את כספו, דמו, ונפשו, שנים רבות.

אם זה שלום… אז הגיע הזמן לצאת למלחמה.

נישואין

הונאת אבהות (Paternity Fraud) ואחוזי אי-אבהות (Non-Paternity) באוכלוסיות שונות

בטבלאות להלן, מהמחקר How Well Does Paternity Confidence Match Actual Paternity?, מאת Kermyt G. Anderson, ניתן לראות סיכומי תוצאות של בדיקות אבהות, לפי אחוז הילדים שהם לא של האב הנחזה להיות האב, בחתכים שונים של אוכלוסיות, ולפי רמת הוודאות של אבהות. וודאות גבוהה, פירושה כי ההורים די בטוחים שהילד של האב. וודאות נמוכה, פירושה חשש לבגידה וחשד משמעותי כי הילד של אב אחר.

הטבלה הראשונה מראה תוצאות בדיקות בקבוצות אשר הוודאות לגבי זהות האב הייתה גבוהה. אחוז אי-אבהות בקבוצות אלה נע בין אחוזים בודדים עד כ-11% בקבוצות מסוימות, ובממוצע, כ-3%. כלומר, מתוך כיתה של 100 ילדים, 3 ילדים לא יהיו של אביהם.

3 אחוז זה לא מעט, זה הרבה, וזה מפחיד. לכל אדם, אפילו אדם נורמטיבי לחלוטין, יש סיכוי של 3% שהוא מפרנס ילד שאינו שלו! לכל ילד יש 3% סיכוי לגלות כי אביו אינו אביו!

אחוזי אי-אבהות

הטבלה השנייה מראה תוצאות בדיקות בקבוצות אשר הוודאות לגבי זהות האב הייתה נמוכה: אנשים אשר ניגשו באופן מכוון להיבדק במעבדות. מטבע הדברים, אלו אוכלוסיות המועדות לפורענות. אחוזי אי-אבהות בקבוצות אלה מגיעים למידות מחרידות של עשרות אחוזים, לעתים אף מעל 50%, ובממוצע, כ-30%. כלומר, מתוך כיתה של 100 ילדים, 30 ילדים (!) לא יהיו של אביהם.

אחוזי אי-אבהות

הטבלה השלישית מראה תוצאות בדיקות בקבוצות, אשר הוודאות לגבי זהות האב הייתה לא ידועה, כלומר, לא חושדים במיוחד ולא בטוחים לחלוטין. האחוזים בקבוצה זו נעים בין הקבוצה של הוודאות הגבוהה לבין הקבוצה של הוודאות הנמוכה, ובממוצע, אחוז אי-אבהות בקבוצות אלו יכול להגיע לכ-10%, ואף יותר. כלומר, מתוך כיתה של 100 ילדים, 10 ילדים לא יהיו של אביהם.

אחוזי אי-אבהות

בטבלה הבאה, ניתן לראות את סיכום הממוצעים של אחוזי אי-אבהות לפי קבוצות וודאות לגבי אבהות (וודאות גבוהה לאבהות, וודאות בינונית, וודאות נמוכה וחשש ממשי לבגידה) ולפי מיקום גיאוגרפי (ארה"ב וקנדה, אירופה, מקומות אחרים). ניתן לראות בבירור כי ככל שהוודאות יורדת, כך עולה אחוז הילדים שלא של האב הנחזה. הנתון המפחיד הוא, שאפילו בקבוצות הנורמטיביות, בהן הוודאות גבוהה, אחוז הילדים שהם לא של האב הנחזה עומד על בין 1.6% ל-2.9%. לפי נתונים אלה, אפילו בחתך אוכלוסיה נורמטיבי עם וודאות גבוהה, בכיתה של 100 ילדים, לפחות 2 ילדים לא יהיו של אביהם. וזה רק המינימום: שלא נדע מצרות, אם מערבים בכיתה ילדים מאוכלוסיות עם וודאות נמוכה.

אחוזי אי-אבהות

אונס בחסות מערכת המשפט: אפס אוטונומיה גברית

מי נאנס יותר? מי סובל יותר מאונס? גברים או נשים?

אונס הוא פשע נוראי. שלילת האוטונומיה של אדם על גופו, נפשו, וחייו.

במדינות מודרניות, מעט מאוד בחורות נאנסות באופן אכזרי וטראומטי. למעט מקרים נדירים של התעללות מתמשכת, כאשר בחורה חס וחלילה נאנסת, בדרך כלל מדובר על אירוע קצר וכואב, שלאחריו על הבחורה לאסוף את השברים, ולהרכיב את חייה מחדש. החוק לצידה, והאנס, לכשיימצא, ייאסר לתקופה ארוכה (אם בכלל ישרוד בכלא; אנסים שנואים אפילו על ידי פושעים אחרים). המערכת לצידה, וקיימים ארגונים רבים המסייעים לנשים שעברו טראומה. היא תזכה לתמיכה של משפחה, חברים. היא לא לבד.

בשנת 2012, עת היו בארה"ב 313,914,040 נפשות, תועדו 84,376 מקרי אונס בכוח. כלומר, כ-26.9 מקרי אונס לכל 100,000 נפשות. באחוזים: 0.0269% – פחות מ-3 מאיות האחוז.

גברים נאנסים כל יום, כל היום, וגברים נוספים מצטרפים למעגל הניצול חדשות לבקרים. הם נאנסים לעבוד בפרך בשביל לפרנס ילדים שלא שלהם. כאשר גבר נאנס, מדובר על אונס מתמשך וכבד, במשך שנים ארוכות. אין סיוע מהחוק, נהפוך הוא; החוק מסייע לנשים לאנוס את הגברים כלכלית בבית המשפט, בעבור מי שלא הביאו לעולם, בניגוד לכל היגיון וכל מוסר, וללא כל אפשרות להוכיח צדקתם. האונסת מנצלת את הגבר לאור יום, בסיוע הרשויות. לא קיים שום ארגון רשמי המסייע לגברים הללו, וארגוני זכויות גברים עומדים חסרי אונים נוכח האטימות. אינספור גברים עמלים בפרך לגדל ילדים שלא שלהם בלי אפילו לדעת זאת, ואלה שכן יודעים, לא זוכים לעזרה מאף אחד. "תהייה גבר ותשלם", יגידו להם. Man up! אם לא – תיכנס כלא. הם חסרי אונים. הם לבד.

האמת הכואבת והעצובה היא, כי הונאת אבהות פוגעת בהרבה יותר גברים, לזמן הרבה יותר ממושך, מאשר אונס פוגע בנשים.

תארו לעצמכם אישה, העוברת אונס טראומטי, קשה ומתמשך, ואז מנועה על ידי הרשויות מלהגיש ראיות המוכיחות את הפשע, על מנת "לשמור על השלום והשקט", ואף נדרשת על ידי בית המשפט לשלם מזונות לאנס שלה (!), שאם לא, היא תיכנס לכלא. נשמע לכם הזוי? נשמע לכם בלתי מוסרי בעליל? נשמע לכם לא הגיוני שמערכת משפט וצדק תיתן חסות להחלטות כאלה? חושבים שדבר כזה לא יכול להתרחש בעולם מתקדם כמו שלנו?

מוזר… זה מה שקורה לעשרות מיליוני גברים ברחבי העולם.

בכל העולם, בכל רגע נתון, בין 3% עד 30% מהגברים נאנסים לפרנס ילדים שלא מזרעם. חייהם, ועמלם, לריק. כספם נגנב מהם, במה שמהווה הונאה (fraud) על פי כל הגדרה משפטית. רובם לא יודעים בכלל. אלה שכן יודעים, נאנסים לאור יום להמשיך בכך, בחסות מערכת המשפט, ללא אפשרות להוכיח חפותם על ידי בדיקת אבהות. בשנת 2012 בארה"ב, לפי אחוזי אי-אבהות, נאנסו בין 10,000,000 עד 100,000,000 גברים על ידי הונאת אבהות. עשרות מיליונים. זאת, לעומת 84,376 מקרי אונס מיני בכוח. כמה עשרות אלפים.

אז מי סובל יותר מאונס? 0.0269% מהאוכלוסייה שהן נשים, לכמה רגעים כואבים, או בין 3% ל-30% מהגברים, לעשרות שנים של אונס כלכלי ונפשי מתמשך…?

"נישואין ®" מודל 2016

בעבר:

חתונה: טקס סמלי בחברת בני משפחה וחברים קרובים, בו מצהירים בני הזוג על אהבתם ורצונם לחיות יחד חיי אהבה ושיתוף.

נישואין: מיסוד קשר בין בני זוג. סטטוס פומבי לבני הזוג כבעל ואישה. זוגיות הדדית עם אדם אהוב ושותף לחיים.

בהווה:

"חתונה ®" מודל 2016: הפקה הוליוודית גרנדיוזית חסרת מהות אשר עלותה כפי חצי משכנתא על בית קטן, אליה יוזמנו כל העולם ואחותו החורגת, בה החתן הוא שחקן משנה בפנטזיית הילדות של הכלה, לשכור אולם יוקרתי, ללבוש שמלה יקרה, לנחות לחופה מהליקופטר, לאכול אוכל יקר, לצלם אלפי תמונות, להביא זמר בשקל כלשהו, ולצלם את הנהנתנות בווידאו מכל זווית אפשרית ל-DVD שיהיה אפשר לאונן עליו לאחר מכן; לתבוע את החתן שחקן המשנה על הפרת הבטחת נישואין אם ינסה לברוח, בסכומים הולכים וגדלים ככל שתאריך החתונה ההפקה קרב.

"נישואין ®" מודל 2016: הסדר משפטי דרקוני, כובל, וחד צדדי, הנשלט בידי מוסדות דתיים מושחתים, מערכת משפט מעוותת, ונגוע בסרטן הפמיניזם הרדיקלי, בו לא ניתן לאכוף אף לא אחד מ"חיובי" האישה (לאהוב את בעלה ולקיים איתו יחסי אישות), אך ניתן לאכוף את הגבר לכל ההתחייבויות אשר לקח על עצמו, ואפילו התחייבויות שלא לקח על עצמו ולא ידע שהוא לוקח על עצמו, לרבות: כתובה, פרנסת האישה ושמירה על רמת חייה, העברת HALF! הרכוש לאישה כל אימת שתבקש להתגרש, מזונות, מזונות ילדים, מזונות ילדים שלא שלו, מניעת האפשרות להוכיח שהילדים לא שלו.

מישהו עדיין רוצה להתחתן…?

חתונה

המייטריקס

לא סתם מדובר במנוספרה על כך כי רוב העולם חי בתוך המייטריקס, מנותק ממה שבאמת קורה מסביבו.

העולם שאתם חשבתם שאתם חיים בו, לא קיים. אתם נמצאים בתוך מלחמת קיום גנטית, וקבוצות אינטרסים שונות עושות כמיטב יכולתן להסתיר זאת ממכם, ולאנוס אתכם לעבדות גם אם מתגלה הסוד. אתם כולכם חיים בתוך עולם אשליות מעוות ותלוש מהמציאות.

עולם בו הסיכוי שאבא שלך הוא לא אבא שלך, נע בין 3% ל-30%.

עולם בו דיני הממזרות הפוכים על פיהם. עולם בו אדם עלול לשכב עם אחותו בחסות החוק, המשפט, ואותם דינים שאמורים היו למנוע זאת ממנו.

עולם בו אדם צריך לשלם מזונות למשפחה ביולוגית שלמה, רק בגלל שלצערו היה נשוי לקרפדה שעכשיו גרה עם המאהב והילד.

עולם בו אותו אחד שיודע שהוא מפרנס ילד לא שלו, הוא יוצא דופן מני רבים שלא יודעים שהם מנוצלים, ועמלו בפרך מרבית חייהם בשביל להמשיך את הגנים של מישהו אחר.

עולם בו רופאים ואנשי מערכת הבריאות לא יספרו לגבר, כי אגב בדיקת בריאות גנטית, גילו שהתינוק שלו לא שלו, ויספרו רק לאם, שתוכל להמשיך לנצל את הגבר, שיגדל ויפרנס ילד שאינו שלו; עולם בו רופאים ייפטרו מתוצאות בדיקות המגלות כי הבעל איננו אבי התינוק, תוך התירוץ כי הבדיקות היו ללא ממצא וודאי, והכל בשם "שלום בית", תוך שמירת כל האינטרסים של האם והילד שלה, וזריקת האינטרסים של הבעל הנבגד לביוב.

עולם בו כל מחקר גנאלוגי (חקר אילנות יוחסין) רציני, המכיל כמה עשרות אנשים, כמעט תמיד יפתיע עם "אופס!" בצורת אדם שהוריו שונים ממי שהוא חשב, ויגדע ענפים שלמים מהעץ.

עולם בו מערכות משפט וממשלות מונעות מגברים רבים להגיע לחקר האמת ולהציל את עצמם, ומכריחות אותם לפרנס ילדים לא להם, בשם מושג מעוות של "שלום בית" ו"טובת הילד".

הגיעה הזמן לבלוע את הגלולה האדומה, ולהתעורר לעולם שאתם חיים בו.

כיצד אפשר להימנע מכל הסכנות, למצוא בת זוג טובה, ולהקים משפחה?

הדרך הכי טובה להימנע מהרוב המכריע של הסכנות הנדונות כאן: פשוט לא להתחתן!

אחת הדרכים להבטיח את מירב הסיכויים כי בדיקת אבהות גנטית מטעמכם תאושר כראייה, ותישקל במלוא הרצינות, היא לא להתחתן באופן רשמי. זה אחד מקווי ההגנה האחרונים שנותרו לכם. אתם רוצים בת זוג רצינית? מונוגמיה? בית, משפחה, ילדים? בבקשה. פשוט בלי "חתונה ®". כמו כן, גם אם חס וחלילה תהייה בגידה, הילד ייחשב יהודי כשר לכל דבר ועניין, לא יסבול מתווית הממזר, ואביו הביולוגי יצטרך לקחת עליו אחריות.

אם תרצו, תעשו מסיבת זוגיות, תחגגו את היום, כאילו הייתם חוגגים חתונה. תזמינו משפחה וחברים. אבל אל תתחתנו רשמית, אל תיכנסו מתחת לחופה, ואל תקדשו אחד את השנייה. תקראו אחד לשנייה את ההבטחות שלכם בטקס מרגש ואינטימי לפי ראות עיניכם. הפכו את הטקס לטקס שלכם.

ישנן אלטרנטיבות לחתונה. ישנה חתונה אזרחית; עם זאת, דיני הנישואין והגירושין של יהודים הנישאים בחתונה אזרחית עדיין נופלים בסמכותה של הרבנות, והופכים גם את מוסד הנישואין האזרחי ללא כדאי.

הדרך הכי טובה ובריאה לחיות כזוג, היא כידועים בציבור. ידועים בציבור הוא מוסד משפטי, לפיו גבר ואישה מוכרים בציבור כזוג, ומנהלים חיים זוגיים לכל דבר ועניין. לצערנו, קבוצות אינטרסים רדיקליות אט אט מעוותות גם מוסד משפטי זה; לכן, אפילו אתם בוחרים לחיות כידועים בציבור, עדיין כדאי לחתום על הסכמי הדדיות והסכם ממון.

הסכם ממון הוא אחד הכלים החשובים ביותר להבטיח קשר הוגן מבחינה כלכלית, גם לגבר וגם לאישה. תמיד כדאי לחתום על הסכם ממון, כאשר קשר נהייה רציני ופונה לכיוון משפחה וחיים משותפים. בחורה שמאוהבת בך, לא תהסס אפילו לרגע, ותסכים עמך בנוגע להוגנות של הסדר זה. לא זו אף זו: בחורה המאוהבת בך, ורוצה אותך כבן זוג לחיים, תראה הסכם ממון כדבר של מה בכך, פעולה משפטית שגרתית שמבצעים לפני מיסוד הקשר.

חברים חכמים

יש לי שני חברים טובים, שבחרו להתחתן עם בחירות ליבם. נו שויין. עם זאת, שני הזוגות חתמו על הסכם ממון, ואחד הזוגות אף חתם על הסכמי הדדיות. בנות הזוג ראו בכך פעולה משפטית סטנדרטית למיסוד הקשר, ולא העלו אפילו טענה אחת. אם היה והן היו מעלות טענות, לא כל שכן מתקיפות, חבריי היו חכמים מספיק לקרוא את הנורות האדומות, ולסיים את הקשר.

אני הייתי במסיבה של זוג חברים נוסף ש"התחתנו" – או יותר נכון, בחרו לחיות ביחד כגבר ואישה. זו הייתה מסיבה ככל מסיבה, עם משפחה וחברים, רק שהטקס היה בבדיחות הדעת, ברוח מפלצת הספגטי המעופפת. בלי חופה. בלי רב. בלי כתובה. בלי התחייבויות מיותרות, שמביאות איתן התחייבויות משפטיות הרות גורל. הם אפילו לא התחייבו בנישואין אזרחיים. פשוט הצהירו על זוגיותם בדרכם שלהם, וחגגו את היום השמח שלהם עם אוכל טוב, משפחה, חברים, ומוזיקה.

הם עדיין ביחד זה שנים רבות, נהנים מהחיים, נהנים בזוגיות שלהם. הרבה זוגות אחרים ש"התחתנו ®" באופן רשמי, כבר הספיקו להתגרש ולטרוף אחד את השנייה בבתי המשפט.

זוגיות היא דבר נפלא. אהבה היא דבר נפלא. ילדים הם דבר נפלא. עם הבחורה הנכונה, קשר מונוגמי יכול להיות דבר נפלא.

פשוט לא צריך להרוס קשר טוב עם "נישואין ®".

מכאן, אנו מגיעים לדרך הטובה ביותר והחשובה ביותר ליהנות מחיי זוגיות טובים: למצוא בת זוג המתאימה לך ב-100%.

כלל ברזל: אם אין 100% כימיה, לא נכנסים לקשר רציני

זהו כלל חשוב מאין כמוהו כאשר מבקשים למצוא בת זוג לחיים, והוא חשוב שבעתיים באווירה המשפטית של ימינו. לא 80%. לא 95%. רק 100%. מ-א-ה אחוז. הווה אומר: אהבה גדולה. תשוקה בוערת. חברות נפש. נאמנות. סקס תדיר, מגוון, ומלא תשוקה.

באווירה המשפטית של ימינו, קשירת קשר עם מישהי שיש איתה פחות מכימיה מעולה, שלא לדבר על כימיה ממוצעת, ובכלל שלא לדבר על כימיה גרועה, הנה התאבדות משפטית, כלכלית, אישית, ונפשית לכל דבר ועניין.

המלחמה במייטריקס מתרחשת בשני מישורים עיקריים:

  1. המישור המשפטי: התנגדות לקבוצות אינטרסים, הימנעות מכניעה לתכתיבים חברתיים, הסדרת הזוגיות בהסכמי הדדיות והסכם ממון.
  2. מישור האחריות האישית: בחירת בת זוג מתאימה, הבנה נכונה של סימנים לכימיה, הבנה נכונה של נורות אדומות, לא להסס לסיים קשרים לא מתאימים, ולהיות גבר אנרגטי, פעלתן, ומושך, על מנת להמשיך להוציא מזוגתך את המיטב לאורך כל הקשר.

המישור המשפטי

ברמה הכללית, יש להתנגד לקבוצות אינטרסים המבקשות לעוות את החוק והמשפט בצורה לא צודקת. יש להוקיע מקרבינו פמיניסטיות רדיקליות ושאר קבוצות קיצון. יש להתנגד לכפייה הדתית (התקפת המערכת מבחוץ), ובד בבד, לשתף פעולה עם יהודים טובים שרוצים להצעיד את היהדות קדימה, ועם אנשי משפט המבקשים לחוקק חוקים צודקים (ניקוי המערכת מבפנים). ברמה האישית, יש להימנע מכניעה לתכתיבים חברתיים כגון "נישואין ®", ותחת זאת לבחור בחלופות כגון חיים זוגיים כידועים בציבור, וחתימה על הסכמי הדדיות והסכם ממון. בת זוג שמאוהבת בך, תחתום על הסכם ממון בלי להניד עפעף.

מישור האחריות האישית

יש ללמוד היטב את הסימנים לכימיה. בחורה שרוצה להיפגש איתך, בחורה שמראה בך עניין, בחורה שנמשכת אליך, בחורה שנהנית מחברתך וממיניותך, בחורה שרוצה לעשות איתך סקס תדיר, מגוון, ומלא תשוקה.

יש ללמוד היטב את הנורות האדומות המצביעות על קשר לא אידיאלי. לא "לחכות ®" למישהי חודשים ארוכים לסקס: היא לא מאוהבת בך, היא רואה אותך כרשת ביטחון. לא להישאר בקשר עם מישהי שהסקס איתה אפרורי, מכאני ולא תדיר: היא מאכילה אותך פירורים אובליגטוריים כדי לשמור עליך בתלם המפרנס, פירורים שייעלמו ככל שאתה כבול אליה. לא להישאר בקשר עם מישהי שרק מקיימת אתכם יחסי מין במספר תנוחות מוגבל, ולא סקרנית לחקור את מיניותה אתך: אין בקשר כזה את המשיכה המינית המהווה את הדבק לקשר רומנטי מוצלח. לא להישאר עם מישהי שהקשר איתה רווי בארס וריבים: מישהי שאוהבת אותך לא תתנהג כך.

יש להתרחק מכל הנשים האלה, שנמשכות אליך באופן חלקי בלבד, אם בכלל, שבמקרה הפחות גרוע יבזבזו לך כמה חודשים מהחיים, ובמקרה הגרוע יכבלו אותך לשנים ארוכות בכבלי ה"נישואין ®" והפרנסה בזמן שהן עושות ממזרים עם גברתנים, ממזרים שאתה תצטרך לפרנס. לא להסס לקום וללכת מקשר לא טוב.

הכלל החשוב ביותר במישור האחריות האישית הוא, כי על מנת להוציא מזוגתך את הטוב ביותר, עליך להיות הגבר המושך ביותר שאתה יכול להיות.

כלל ברזל: נשים הן מצפן, המתוכנת להימשך לגברים חזקים, ולהתרחק מגברים חלשים

נספח לכלל: על מנת להוציא מזוגתך את הטוב ביותר, עליך להיות הגבר המושך ביותר שאתה יכול להיות

בחורות נוטות לתקוף ולנצל גברים חלשים ונואשים, ולהיות טובות ואוהבות לגברים חזקים, דומיננטיים ומושכים, עם כבוד עצמי, ועם מטרות בחיים. אפילו מדובר בבחורה טובת לב, שתעדיף פרידה על פני ניצול, עליך להיות הגבר המושך ביותר שאתה יכול להיות, על מנת להוציא ממנה את הבחורה הכי טובה, חמה, מינית, ואוהבת, שהיא יכולה להיות.

הדרך היעילה ביותר להוציא את המיטב מבחורה, זה להיות הגבר הכי מושך שאתה יכול להיות: עליך תמיד להמשיך להשתפר בתור גבר. להגשים את עצמך, להישאר פעלתן, אנרגטי, דומיננטי, לשמור על כושר. לפלרטט איתה, להצחיק ולהקסים אותה, לשמור על הגחלת בוערת. וכן, גם להמשיך לתת לה אורגזמות במיטה. עליך להתמודד בהצלחה ובראש מורם עם אתגרי החיים, גם ברגעים קשים. עליך להעמיד אנשים שלא מכבדים אותך במקום – אפילו אם זו בת הזוג; עצם העובדה שאתה אוהב אותה, אין פירוש הדבר כי אתה תסכים לספוג התנהגויות שליליות. אתה תסלח לבחורה שמבינה אם עשתה משהו שלא כשורה, וחוזרת יותר אוהבת ומכבדת בשל כך, ואתה תזנח קשרים עם בחורות שהריבים איתן רק הולכים וגוברים.

ההשקעה הכי טובה בקשר, זו ההשקעה בעצמך. על מנת למצוא בת זוג, עליך להמשיך לעבוד על עצמך על מנת למשוך את הבחורות החמודות והמוצלחות ביותר, ולבחור לך מהן בת זוג שאוהבת אותך, נמשכת אליך, ורוצה להקים משפחה איתך, ורק איתך, מזרעך שלך.