למה בנות אוהבות מניאקים ומעדיפות גברים רעים?

למה בנות אוהבות מניאקים? האם בחורה באמת מעדיפה את הגבר הרע? מדוע גברים טובים מסיימים אחרונים?

שאלת המניאקים היא אחת השאלות המטרידות ביותר בעולם האהבה, אך זו למעשה אחת השאלות שהכי קל לענות עליה.

בחורות לא אוהבות מניאקים כי הם מניאקים. בחורות אוהבות תכונות מסוימות שיש למניאקים על פי ברירת מחדל. תכונות מושכות שכל גבר יכול לסגל לעצמו גם בלי להיות מניאק.

בחורות מעדיפות מניאקים בלית ברירה. בעולם של כלבלבים, המניאק יבלוט. בחורות רוצות גבר טוב, מושך, ובעל כבוד עצמי, ויעדיפו אותו על פני הכלבלב ועל פני המניאק, אלא מאי, שאין הרבה גברים כאלה בנמצא, הכלבלבים לא מושכים, והן בלית ברירה נמשכות למניאקים.

גברים טובים מדי מסיימים אחרונים. הווה אומר, גברים שטובים לבחורה גם אם היא רעה או אדישה אליהם, ומנסים לזכות באהבתה על ידי לוגיקת כלבלבים. ביטול עצמי מעולם לא היה תכונה מושכת. אי אפשר לכבד ולאהוב את מי שלא מכבד ואוהב את עצמו.

הכשל הלוגי המבלבל אנשים, הוא שהם טועים לחשוב שהקשר בין מניאק למשיכה הוא סיבתי. זהו קשר של קורלציה, לא סיבתיות. בחורות מתאהבות במניאקים היות והם בעלי תכונות מסוימות כמו דומיננטיות וביטחון עצמי, אך לא צריך להיות מניאק כדי להיות דומיננטי ובעל ביטחון עצמי. להיות רע זה לא פקטור מושך. כמו כן, טוב לב אינו תכונה דוחה: זוהי התרפסות המגיעה לכדי ביטול עצמי שהיא דוחה. אתה יכול להיות טוב, אך אתה תמיד צריך להיות קודם כל טוב לעצמך.

יש הנופלים בכשל הלוגי, המסגלים לעצמם פתרון חלקי, ונהפכים למניאקים אידיוטים נוראיים, שחושבים שצריך ללמוד איך להיות רע לבחורות על מנת להצליח איתן. גישה זו לא תורמת להבנת עולם המשיכה. הגם שיהיו זיונים מדי פעם, זו הצלחה חלקית וחסרה, שלא תורמת לקשרים רציניים, ופחותה בהרבה ממה שאפשר להצליח על ידי הבנת והפנמת כללי הבסיס עצמם. מה שעובד למתהפכים עכשיו: הם לא מתפשרים ולא נותנים לבחורות לאלף אותם, לא מבטלים את עצמם, ומפגינים נוכחות וכבוד עצמי (הגם שבאופן שלילי), ולכן לא עושים רושם של כלבלבים. חרף זאת, שהם רעים שאר הזמן, לא מוסיף, רק גורע – ממש כמו שעון מחוגים שבור, שצודק רק פעמיים ביום. לו היו מפנימים את כללי הבסיס ופשוט מבינים שכל הסוד זה עמוד שדרה וכבוד עצמי, וששאר הזמן אפשר להיות חיוביים וחברותיים, היו מצליחים הרבה יותר.

במאמר זה ננתח את השאלות מכל מיני זוויות, נלמד על תכונות מסוימות העושות גבר מושך, נסביר כי המניאק מושך מכיוון שיש לו תכונות אלה על פי ברירת מחדל, ונראה כי ניתן, ואף רצוי, לסגל לעצמך תכונות אלה באופן חיובי, וכי גבר יכול להיות מושך גם בלי להיות מניאק. המעוניינים להרחיב בנושא יוכלו לקרוא הגיגים שונים על תכונות של גברים טובים ורעים, השוואה ביניהם, ניתוח התכונות בראי כללי הברזל של המשיכה, והתייחסות למחקרים מדעיים בנושא.

תוכן עניינים:

מהותו של המניאק: כבוד עצמי ודומיננטיות כברירת מחדל

I said there's somethin' ’bout the bad boys
That makes the good girls
Fall in Love

Bad Boys / Zara Larsson

"יש משהו בבחורים הרעים, שגורם לבחורות הטובות להתאהב…"

אכן יש. זה נקרא דומיננטיות וכבוד עצמי.

זארה לארסון מעדיפה מניאק על כלבלב

גם זארה לארסון מעדיפה מניאקים על פני כלבלבים. אבל מה יקרה כאשר היא תפגוש גבר שהוא גם טוב וגם דומיננטי עם כבוד עצמי?

בחורות טובות אוהבות בחורים רעים – אבל לא בגלל שהם רעים, אלא בגלל תכונות מאוד מסוימות שיש להם, תכונות שלא קשורות לרוע, אבל כן נמצאות אצל אנשים רעים כברירת מחדל, היות ואנשים רעים הם אגוצנטריים וחסרי סבלנות למי שלא מיישר איתם קו. הווה אומר: כבוד עצמי. בכמויות מסחריות.

גברים שהם גם מושכים וגם טובים הם מעטים. רוב הגברים הם כלבלבים מתרפסים או מניאקים מגעילים. מה מבדיל את המניאק לטובה מבחינת משיכה? כמו שעון מחוגים שבור שצודק פעמיים ביום, המניאק חושב קודם כל על עצמו על פי ברירת מחדל, ללא שיטות וכללים, ולכן בעל כבוד עצמי. קודם כל אני. אם מישהי מעצבנת אותו, שתלך לעזאזל. הוא לעולם לא יבטל את עצמו מול מישהו – או מישהי. גברים רעים, מניאקים, ערסים, עבריינים, ושאר פסיכופטים, עומדים על שלהם כברירת מחדל. בעולם של כלבלבים, המניאק יבלוט כגבר יותר מושך.

פה קבור הכלבלב: בחורות נמשכות לגברים רעים בגלל תכונות מושכות מסוימות. בהיעדר מספיק גברים טובים בעלי אותן תכונות מושכות, בחורות בלית ברירה נאלצות לבחור בין כלבלבים טובים אבל משעממים ולא מושכים, לבין מניאקים מגעילים, לא יציבים ולא טובים, אבל מושכים.

לב שובב

למה בנות נדלקות על מניאקים: תכונותיו והתנהגותו של המניאק

להלן תכונותיו וצורת התנהגותו של המניאק, הגורמים לבחורות להימשך אליו:

  • לא מתפשר. למניאק יש אפס סובלנות לאנשים בכלל, ובחורות בפרט, שמנסים להסיט אותו מדרכו. My Way Or The Highway.
  • לא נכנע לאולטימטומים. מניאק יצחק ויזרוק בחורה שמנסה לשלוט בו רגשית. "או אני, או X"! "אין בעיה, X, עכשיו תעופי לי מהפרצוף!"
  • לא משתנה בשביל בחורה. חסין לתהליכי betaization.
  • לא משתף פעולה עם ריבים. עושה soft next באופן טבעי. את לא רוצה ליהנות איתי ולעשות איתי סקס? את רוצה לקשקש וליילל לי? אין בעיה, תעופי לי מהפרצוף לכמה ימים, תירגעי, תדברי איתי שבוע הבא אם עדיין לא מצאתי מישהי יותר מעניינת ממך, שעושה פחות צרות.
  • לא סובל משהו שלא מוצא חן בעיניו אפילו לא לשנייה. אפס סובלנות מוחלט לדברים שעושים לו רע. Soft next מיידי לבחורה על הציוץ הכי קטן שלא מוצא חן בעיניו. Hard next למי שממשיכה לעצבן אותו. יש מספיק בחורות בעולם, הוא לא צריך צרות.
  • לעולם לא סובל משהו שמוריד לו את המשיכה מהבחורה. אם מישהי עושה משהו שמוריד לו את החשק, הוא לא יהסס להגיד לה בפרצוף, ואם זה לא מוצא חן בעיניה, שתעוף לו מהפרצוף. הוא לא יהסס להגיד לבחורה שהיא משמינה ולא בא לו עליה. היותו גבר מושך, וחוסר הסובלנות שלו כלפי בחורות לא מושכות, מעודדים את הבחורות שרוצות אותו להישאר מושכות בשבילו.
  • סקס זה חלק מרכזי בחיים שלו. לא מתבייש במיניותו, לא מתנצל על הדחפים הטבעיים שלו. אין לך סקס בשבילי? תעופי לי מהפרצוף.
  • לא מחכה בשביל סקס. את לא רוצה אותי? אין לי מה לבזבז זמן איתך. אני רוצה סקס. אין סקס? ביי ביי. תחפשי כלבלב אחר שינפח לך את האגו ויקבל אפס סקס בתמורה.
  • לעולם לא נואש לאהבה. מרמז שלא חסר לו. כל כך נונשלנטי, שהבחורה משתגעת מזה.
  • חוסר תלותיות. זה שאני רוצה אותך, לא אומר שאני צריך אותך. אם את עושה לי יותר בעיות מאשר כייף, אז תעופי לי מהפרצוף.
  • לעולם לא מבזבז כספים על בחורות כדי שהן יאהבו אותו. הוא יודע אינטואיטיבית שהתרפסות כספית לא גורמת למשיכה. אם מישהי רוצה תכשיטים, פינוקים, וארוחות חינם במסעדות יוקרה בתמורה להסכמתה לצאת איתו, הוא פשוט יעיף אותה מהפרצוף ויצא עם מישהי אחרת.
  • הוא עצמו מרכז חייו. יש לו הרבה מה לעשות בחיים. הוא לא עושה את הבחורה מרכז חייו, אלא רק חלק מהם. נשים נמשכות למניאק ולעולמו ומוכנות להעלים עין מהרוע כלפיהן על מנת להמשיך ליהנות מחברתו ומיניותו. את זורמת איתי? סבבה. את מנסה להוציא אותי מהמסלול שלי? תעופי לי מהפרצוף.
  • קשוח. לא מראה סימני חולשה העלולים לדחות את הבחורה. מבחינה אבולוציונית, עושה רושם של אדם בעל יכולת הישרדותית גבוהה, פקטור מושך מאוד. נשים אוהבות גברים קשוחים ששורדים ואף משגשגים בסביבתם. בחורות אוהבות להרגיש שהגבר שלהן יכול להגן ולשמור עליהן.
  • אף פעם לא משקיע בבחורה יותר ממה שהיא משקיעה בו – אם הוא בכלל משקיע בה משהו. למעשה, הוא משאיר לבחורה מרחב חיזור, והיא מרגישה שהיא צריכה לעבוד בשביל תשומת הלב שלו, ובכך הוא משדר ערך גבוה.
  • שפת גוף של אלפא. לא נמרח על הבחורה. מראה בה עניין בצורה נונשלנטית. משאיר לה מרחב להתקרב אליו פיזית. מאידך, לא מפחד לגעת בה ולהיות מיני איתה.
  • לא מפחד לפלרטט ואף לעקוץ בחורות. לעתים עד כדי פוגעניות.
  • לעולם לא יהיה משרת של מישהי. אם מישהי אומרת לו "חמוווד, לך תביא לי את התיק מהרכב", הוא לא יהסס להגיד לה "תמצצי לי". שזה בדיוק מה שצריך להגיד לבחורה שחושבת שגבר הוא המשרת שלה.
  • בחורות חייבות לרדוף אחריו בשביל תשומת לבו, היות והוא לא נכון להתחייב, בדרך כלל לא מעוניין בקשרים רציניים, ויש לו מספיק מה לעשות חוץ מלקשקש כל היום (וכנראה גם יוצא עם כמה בחורות במקביל). יש פחות היצע ממנו (הוא פחות זמין), ולכן יש עבורו יותר ביקוש. בחורות רואות בו אתגר.
  • הנונשלנטיות שלו בחברת בחורות יפות, מרמזת שיש לו ניסיון איתן. הדבר מרמז על Preselection, שהוא רצוי על ידי בחורות.
  • מאוד מוחצן, אנרגטי, מוכן ומזומן להתנסות בדברים חדשים. מעניין להיות בחברתו.
  • מכלול ההתנהגות של המניאק משדרת ערך עצמי גבוה מאוד.

שטן קטן צוחק

כבוד עצמי ודומיננטיות In, מניאק Out: איך להיות גבר מושך ודומיננטי בלי להיות מניאק

טובים אליך? תהיה טוב חזרה. רעים אליך? תגיב בהתאם. העיקרון הכללי הוא שאפשר להיות חביב, חייכן, שמח וטוב לב, במידה סבירה ולא מוגזמת, כל עוד אנשים ובחורות חיוביים וטובי לב אליך. מישהו עובר את הגבול? לא מהססים להעמיד אותו במקום, או לסנן אותו מהחיים. שאר הזמן אפשר להישאר חברותיים. במעשים שלכם אתם מעודדים אנשים להיות טובים בחברתכם, ומגיבים עם פידבק שלילי כאשר מישהו מתנהג בצורה לא מקובלת. זו אותה אפס סובלנות להתנהגות שלילית, פשוט בלי כל המניאקיות מסביב.

מישהי מתנהגת באופן שלילי? מעצבנת אותך בכוונה? מציבה לך אולטימטום? לעשות לה soft next. בלי לכעוס עליה, בלי להתעלל בה, בלי להתעכב על זה יותר מדי. פשוט לנתק איתה קשר לכמה ימים. היא מתחרטת ומתנצלת על המעשים שלה? היא הבינה את הרמז. היא לא חוזרת? ממילא הקשר ביניכם לא היה מצליח.

אל תשתף פעולה עם ריבים. בת הזוג רוצה לדבר? בכיף. היא רוצה לצרוח עליך ולריב? תתעלם ממנה, תגיב לה בנונשלנטיות, או שפשוט תעשה לה soft next, תתרחק ממנה לכמה זמן, ותלך לעשות משהו יותר מעניין. כשהיא תרצה לדבר במקום לצרוח, היא מוזמנת לדבר כמו בן אדם, ואתה אפילו תהייה מוכן להקשיב.

אל תשנה את חייך מקצה אל קצה רק כי מישהי ביקשה. היה בעל עמוד שדרה. קודם כל אתה: רק אחר כך אחרים – וזה כולל בת זוג. לפני שאנשים מכבדים אותך, עליך לכבד את עצמך.

מיניות וסקס הם חלק טבעי ואינטגרלי מקשר רומנטי וחיי אהבה טובים. אל תתבייש במיניות שלך. אל תתנצל על רצונך להיות קרוב פיזית למישהי שאתה נמשך אליה. אם מישהי לא מעניקה לך אהבה ומיניות, אתה יכול להגיד לה שזה לא זה ולסיים בנימוס את הקשר. לא צריך לקלל ולגדף כמו ערס כשאתה חותך.

אם תישאר גבר מושך, תעודד את הבחורה להישאר מושכת בשבילך. במקרה נדיר שבחורה מזניחה את עצמה ומשמינה, אתה לא תהסס להגיד לה, גם אם בהתחלה תנסה לעודד אותה בצורה יפה וחיובית לחזור למוטב, ואף תציע ללכת להתאמן ביחד כפעילות זוגית. בתור גבר שמשקיע בעצמו, מגיע לך מישהי שמשקיעה בעצמה. זה לא רוע: זו הדדיות פשוטה. אני נשאר מושך בשבילך, ואני מצפה שתישארי מושכת בשבילי.

מישהי משתמשת בסקס בתור נשק או כלי שליטה, או מונעת ממך סקס? היא לא מתאימה לקשר בכלל. אל תטרח לרדוף אחריה. מיניות זה חלק טבעי מקשר רומנטי, וצריך לבוא מרצון ותשוקה. מישהי רוצה לחכות חודשים ארוכים לסקס? אין רצון ואין תשוקה, היא לא נמשכת אליך, ולא מתאימה לקשר. סרב בנימוס ותמשיך הלאה. עצם זה שאתה לא רודף אחרי בחורות, אתה תשדר שאתה גבר לעניין ותבדיל את עצמך מכל הכלבלבים שמריירים עליה, ובשל עובדה זו בלבד היא עשויה לשנות את דעתה. או שלא, אבל זה לא מעניין אותך, כי יש מספיק בחורות חמודות בעולם. זה לא קשור למניאקיות או רוע, זה קשור לעובדה הבסיסית שיחסי מין הם חלק טבעי מקשר זוגי, ואם אין מיניות, סימן שאין משיכה, ואם אין משיכה, אתה תמצא מישהי שכן נמשכת אליך.

אתה רוצה אהבה, אתה לא צריך אהבה ממישהי ספציפית, קל וחומר מישהי שעושה צרות. ודוק: כמובן שאתה תשמח להיות בקשר רציני עם בחורה מדהימה, אבל זה לא אומר שאתה מוכן לספוג התנהגות רעה כמו סמרטוט. השמחה שלך והחיים שלך לא תלויים במישהי אחרת. אם מישהי לא מתאימה, אתה לא תהסס לקום וללכת ולמצוא מישהי שכן.

אם מישהי לא מעשירה לך את החיים, לא כל שכן גורעת ממך אנרגיות, נתק את הקשר. לא כי אתה מניאק רע לב, אלא פשוט בגלל שהאדם שאתה רוצה להיות הכי טוב אליו, זה אתה עצמך. כבוד עצמי בסיסי. לעמוד על שלך זה לא להיות מניאק, נהפוך הוא, זה להעמיד במקום כל אדם שמניאק כלפייך. לעשות soft next למישהי שעושה בעיות, או hard next למישהי שמתנהגת באופן נוראי, זה לא להיות גבר רע, זה להיות גבר טוב כלפי עצמך, ולא לסבול אנשים שרעים אליך. הקף עצמך באנשים שמעשירים את חייך, אל תסתבך עם אנשים ששואבים ממך אנרגיות. יחסים, אהבה, וזוגיות, זה לא טירונות.

דומיננטיות אין פירושה להיות מניאק; דומיננטיות פירושה לבלוט לטובה ולהוביל. בפן האקטיבי: לשלוט בסביבה (להוביל) ולבלוט לטובה (מסמר המסיבה). בפן הפאסיבי: לא לתת לאנשים לזלזל, ולהעמיד במקום במידת הצורך. אפשר להיות אדם חיובי, חייכן, וכייפי, וגם דומיננטי עם כבוד עצמי. אלה לא תכונות סותרות.

מותר לך להביע רגש, פשוט עשה זאת במידה הנכונה. יש הבדל בין הבעת רגש סבירה, להשתפכות רגשית המשדרת חולשה. עדיף לך תמיד להיות שמח ופעלתן על מנת למקסם את המשיכה כלפיך. עם זאת, אם אתה עצוב, ראשית, התמודד כראוי על מנת להתגבר על העצב, ושנית, עליך להבדיל בין עצב המובע בראש מורם מתוך נקודת מבט של התמודדות, לבין עצב של חולשה הבא לידי ביטוי בבכי תמרורים והרגשת חוסר אונים. דמעה חרישית בראש מורם באירוע קשה כגון הלוויה היא הבעת רגש סבירה; זעקות שבר והתרפסות על האדמה הם סימן של חולשה וחוסר אונים. גם בזמנים קשים, עליך להתמודד, לא ליילל.

השקעה מידתית והדדית יכולה להעמיק קשר, אך זכור כי מה שעושה אותך מושך אלה תכונות מסוימות, לא כמה אתה משקיע בקשר. השקעה בקשר עשויה להעמיק אותו היכן שכבר קיימת כימיה, אך לא יוצרת כימיה יש מאין. השקעה מוגזמת בקשר היא התרפסות, ומשדרת ערך נמוך. אתה לא חייב לפנק מישהי שלא מפנקת אותך. תשקיע בקשר כאשר יש לך חברה טובה ואוהבת, שראויה ליחס מפנק, וגם מפנקת אותך בחזרה.

אפשר להפגין ערך עצמי בצורה חיובית, על ידי כריזמה, שנינות, וביטחון עצמי, ומאידך, הימנעות מהתנהגויות לא מושכות כגון מרדף והתרפסות. אין צורך להיות מניאק.

אפשר להפגין שפת גוף של אלפא גם בלי להיות גבר רע. שפת גוף נכונה לא קשורה לטוב או רוע. העקרונות החשובים הם קומה זקופה, שפת גוף פתוחה, ותפיסת נפח עם הגוף. כמו כן, לא להתקפל, ולא להימרח על בת הזוג. ניתן להראות רגש ולהיות פיזי בצורה גברית ומכובדת. לדיון מפורט בשפת גוף של אלפא לעומת שפת גוף של בטא, ניתן לקרוא את המאמר אלפא בטא: אהבה ומשיכה בראי שפת גוף.

אפשר להשרות על בחורה הרגשת ביטחון גם בלי להיות גבר רע. שרירים מחדר כושר, דומיננטיות, ושפת גוף גברית, יגרמו לבחורה להרגיש מוגנת.

מותר לך להראות עניין בבחורה, אלא שבתחילה עליך לעשות זאת בטנטטיביות, ובמהלך הקשר להשאיר לה מרחב חיזור. טנטטיביות: גישה המשדרת: את מוצאת חן בעיני, אבל אני רוצה לבדוק אם את מתאימה לי, ואת צריכה להוכיח את עצמך. מרחב חיזור: עיקרון פשוט הוא עיקרון 2/3: אתה מחזיר לה 2/3 ממה שהיא מעניקה לך, כלומר, אתה מראה לה אהבה, אבל אתה נותן לה להראות כלפיך יותר אהבה. על כל 3 שיחות ממנה, אתה מחזיר 2. על כל 3 הודעות שלה, אתה מחזיר 2. כך, אתה מאפשר לה להרגיש שהיא מחזרת אחריך וזוכה בך, ועדיין מעניק לה מספיק אהבה בשביל קשר, וכך מאזן נכון בין אתגר לבין יציבות.

מרכז החיים שלך זה אתה, יש לך חיים מלאים ומעניינים משל עצמך, ולכן, אתה באופן טבעי תפגין זמינות ברמה סבירה, ולא תהפוך את בת הזוג לכל חייך. בת הזוג היא חלק משמעותי בחיים שלך, אבל היא לא כל החיים שלך, והיא לא שולטת בך. זמינותך לא נמוכה מדי עד כדי חוסר תקשורת, ולא גבוהה מדי עד כדי חוסר חיים. אתה לא זקוק להפחית את הזמינות שלך באופן מלאכותי, רק כדי ליצור את הרושם שיש לך חיים, כי באמת יש לך חיים.

בחורות יפות הן בני אדם בשר ודם כמו כל אדם. אפשר להתפעל מיופיין, אפשר להימשך אליהן, אבל אין צורך לאבד את הצפון בנוכחותן. אין צורך להיות רע לבחורה או להתעלל בה, בסך הכל להתייחס אליה כאל אדם, ולא לשים אותה על פדסטל. בעולם של כלבלבים שמשרתים אותה אך בשל יופייה, גבר שמתייחס אליה כאל אדם, בגובה העיניים, הוא משב רוח מרענן.

אתה יכול להיות אקסטרוברט גם בלי להיות מניאק. תהייה חברותי, הרפתקן, שנון, אדם מעניין עם תחומי עניין ותחביבים.

אתה יכול לפלרטט ולעקוץ גם בלי להיות פוגעני; פלירטוטים וטיזינג זה לא להיות מניאק. אפשר לעקוץ בטוב טעם, עם חוש הומור ויצירתיות, לא צריך להעליב. ההבדל בין טיזינג להעלבה, הוא ההבדל בין צ'פחה חברית על הכתף לבין שתי סטירות מצלצלות בפרצוף. זהו ההבדל בין להיות שובב, ולהיות רע.

אם מישהי מנסה להפוך אותך למשרת שלה (compliance test, סוג של shit test), נצל את ההזדמנות להשתעשע איתה, לעקוץ אותה, או סתם סרב בנימוס או תתעלם. שימו לב: לא מדובר על "תעביר לי את המלח בבקשה" (דבר של מה בכך), וגם לא מדובר על מישהו שכבר קם להביא לשתות, אז מבקשים ממנו על הדרך (אפשר להחליק). מדובר על בחורה שסתם לא מתחשק לה להזיז את התחת, אז היא מבקשת מהגבר שירוץ בשבילה. פעם, בפאב, מישהי אמרה לי להביא לה כוס מים. ניצלתי את ההזדמנות להשתעשע איתה, ותוך שאני מפעיל אותה כמו בובה על חוט, מרים לה את היד, ומושיט לה את האצבע, לימדתי אותה איך מזמינים מלצר (והמלצר אכן הגיע, באורח קסם). היא לא הפסיקה לצחוק. לעתים, אני יכול לעקוץ. לעתים, פשוט התעלמתי מניסיונות להפוך אותי למשרת, כאילו הבחורה מדברת אל האוויר.

ולפעמים, רק לפעמים, כשמישהי באמת מגזימה, כאילו אתה משרת שלה, לא יזיק להיות אליה טיפה מניאק. חמוווד, תרוץ להביא לי את התיק? "תזיזי את התחת השמן שלך ותביאי בעצמך." כן – מותר לך להגיד דבר כזה לפרינססה שחושבת שאתה צריך לשרת אותה. מדוע? כי אם מישהי חושבת שאתה המשרת שלה, היא המניאקית, לא אתה.

לב שמח

כלבלבים לא נובחים בירוק: למה גברים טובים מדי מסיימים אחרונים

ההפך ממניאק, זה לא גבר נחמד: ההפך ממניאק, זה גבר נחמד מדי: כלבלב.

מדוע גברים טובים מדי לא מושכים? להלן תכונותיו של הכלבלב המצוי, הגורמות לבחורות לא להימשך אליו.

  • מתחשב עד כדי ביטול עצמי. מרצה אחרים על חשבון עצמו.
  • מנומס עד כדי השתלבות עם הרצפה. חסר נוכחות. חושב שלפלרטט עם בחורה זה משהו רע, וצריך לבקש ממנה אישור לפני שבכלל מדברים איתה.
  • חסר עמוד שדרה. לא מסוגל לעמוד על שלו. תמיד מפנה דרך לאחרים, גם אם זה לא מוצדק. לא משמיע את דעתו. מפחד מעימותים. עושה רושם של אדם חלש שאינו מסוגל להגן על זוגתו.
  • אלטרואיזם לא מידתי. עוזר לאחרים על חשבון טובתו האישית. חושב שלקום ב-3 לפנות בוקר כדי להסיע "ידידה" (שהוא מת להיכנס לה לתחתונים) לאנשהו זו צורת חיזור.
  • זמינות יתר. רץ כמו גור כלבלבים לכל מקום שבחורה דורשת ממנו. מנהל את חייו לפי לוח הזמנים שלה.
  • הוא לא מרכז החיים של עצמו. אין לו הרבה מה לעשות בחיים. אם יש לו בת זוג, אין לו חיים חוץ ממנה, אין לו אופציות חוץ ממנה, והוא סוגד לה בצורה מעוררת רחמים.
  • מחזר בלוגיקת כלבלבים. "קניתי לה פרח והזמנתי אותה לצאת איתי. היא לא רוצה לצאת איתי. אז אני אקנה לה 1,000 פרחים ואזמין אותה לצאת 1,000 פעמים". נוטה לחנוק את הבחורה.
  • מנסה לשכנע בחורה לאהוב אותו בלוגיקת כלבלבים. "אני אתן לה יותר אז היא תאהב אותו יותר; היא עדיין לא אוהבת אותו מספיק = לא נתתי לה מספיק = אני אתן לה עוד יותר אז היא תאהב אותי". מפנק עד כדי התרפסות פיזית וכלכלית, גם אם היא לא מחזירה את המחווה בכלל. Klavlavus Kaspomatus.
  • לא משאיר שום מרחב חיזור לבחורה. רודף אחריה עד כדי מחנק.
  • חושב שצריך לשכנע בחורה לעשות סקס. לא מבין שסקס נובע מתשוקה, לא משכנועים.
  • מפחד מהמיניות שלו ומסתיר אותה, כדי ש"בנות לא יחשבו שזה כל מה שהוא רוצה". באופן פרדוקסלי, דווקא נחמדות היתר שלו יחד עם הסתרת המיניות עלולים לעשות את הרושם שהוא תולעת המנסה להשיג מטרה נסתרת כלשהי, מטרה שעדיף להשיג באופן ישיר עם מיניות גלויה. אם וכאשר יאזור אומץ לעשות צעד מיני מגושם, זה ירגיש לבחורה לא עקבי ולא הולם, כאילו כרית הדובי שלה מנסה פתאום לאונן לה על הרגל.
  • חושב שסקס זה משהו שצריך "לחכות ®" בשבילו חודשים ארוכים. "מבין ומכבד ®" בחורות שלא מראות שום סימן של משיכה כלפיו, ונשאר נאמן להן. לעתים בזמן שהן שוכבות עם אחרים ומנצלות אותו לניפוח האגו, חיזוקים רגשיים, וארוחות חינם.
  • ההתנהגות שלו משדרת ייאוש. זה מבריח בחורות מהר מאוד.
  • סופג כל התנהגות שלילית מהבחורה כמו סמרטוט. זה רק מעודד את הבחורה להמשיך בקו שלילי. אם בחורה רעה אליו, הוא יאשים את עצמו ויתרפס בניסיון להרגיע אותה, וזה רק ילבה את האש. אם בחורה משמינה או מפסיקה להסיר שיערות, הוא "יקבל ויבין ®" אותה.
  • הנטייה שלו להתרגש יותר מדי בחברת בחורה יפה מרמזת שאין לו שום ניסיון עם בחורות. הדבר עלול לרמז שהוא לא רצוי על ידי בחורות.
  • שפת גוף של בטא. מצד אחד, מפחד לגעת בבחורה. מאידך, כאשר הוא נוגע, הוא נמרח על הבחורה.
  • מופנם בצורה מוגזמת. משעמם להיות בחברתו. לא יודע לפלרטט.
  • מכלול ההתנהגות של הכלבלב משדרת ערך עצמי נמוך מאוד.

בחורים טובים מדי מסיימים אחרונים ולא מצליחים להשיג בחורות, מהסיבה הפשוטה שהם תמיד שמים את עצמם אחרונים. אחרי הבחורה. אחרי שאר הגברים בסביבה. אחרי כל העולם. למה בחורות מעדיפות מניאקים על פני כלבלבים? כי לכלבלבים אין שמץ של כבוד עצמי. אי אפשר לכבד, לא כל שכן להימשך, לאדם שתמיד שם את עצמו אחרון.

על אדם ללמוד לשים עצמו ראשון, ואין הדבר מרמז על מניאקיות, אלא על גישה בריאה בה אתה מרכז העולם שלך.

כלבלב

איך להיות גבר טוב וגם מושך: טוב, לא טוב מדי; עומד על שלו, לא רע מדי; שובב ופלרטטן, לא משוגע מדי

בן אדם לא יכול להיות טוב לאחרים אם הוא לא טוב קודם כל לעצמו. אישה נמשכת לגבר שכובש את העולם בשביל עצמו ומזמין אותה לבקר; אישה לא נמשכת לגבר שנותן לה את העולם על מגש כסף, קל וחומר גבר חלש שבקושי כובש חלקת עולם קטנה ואז נותן לה את המעט שיש לו ונהייה סמרטוט לרגליה. אף אחד לא אוהב סמרטוט, רק לדרוך עליו ולנצל אותו. אהבה עצמית במידה בריאה זה דבר מצוין. תמיד תזכור שכעיקרון, אתה בא לפני אחרים. אל תיכנע לכל גחמה, אל תסרס את עצמך, אל תרדוף אחרי אף אחת.

אתה יכול להיות טוב – לכל מי שטוב אליך. אתה יכול להיות נאמן למי שנאמן לך. אנשים צריכים לזכות בנאמנות שלך, לא לקבל אותה חינם. תהייה חברותי עם אנשים חדשים שאתה מכיר, ותן להם את ההנאה שבספק; ככל שהם מוכיחים את עצמם, תוכל לסמוך עליהם יותר ולהיות יותר טוב אליהם, כשם שהם טובים אליך. כאשר מישהו מועל באמון שלך או מתנהג בצורה שלילית, אתה לא חייב להיות טוב אליו, ויכול להתרחק ממנו.

אפשר להתחשב באחרים, אך אין פירוש הדבר לרצות את כולם על חשבון עצמך. אם אתה יכול לעזור למישהו בקלות ובמהירות, מבלי שזה מפריע לך, אז אשרינו. אם מישהו מבקש משהו שמחירו בשבילך גדול מבחינת זמן או השקעה, אתה בהחלט רשאי לסרב בנימוס. אפשר לעצור רגע כדי לעזור למישהו להתניע רכב אם הבטרייה שלו מתה; אין צורך להסיע את כולם בנגלות לאן שהם היו צריכים להגיע, בשביל זה יש להם משפחה וחברים משלהם, או תחבורה ציבורית. אם מדי פעם אתה הולך לקראת מישהו, ומדי פעם הוא הולך לקראתך, בסדר גמור; אם כל הזמן אתה הולך לקראתו עד כדי ביטול הרצונות שלך כלפיו, זוהי התרפסות. לא עושים זאת עם אנשים, ולא עם בנות זוג.

אפשר להיות מנומס, אבל זה לא אומר להיעלם אל תוך הקירות. להיות מנומס ולהיות מסמר המסיבה לא סותרים אחד את השני. אתה יכול להיות גם מסמר המסיבה, וגם להגיד יפה ערב טוב לכולם.

נימוס בסיסי הוא לא סימן חולשה, כשם שלדרוך על אנשים סתם זה לא סימן לכוח. להגיד סליחה ותודה כשמישהו מפנה לך מקום כדי שתוכל לרדת מהאוטובוס, זה לא חולשה, זו תקשורת בסיסית. לדרוך על אנשים לא מקנה לך ערך, רק מעורר שנאה, ואם תדרוך על האדם הלא נכון, יכול גם לעורר כאפה מצלצלת.

לעמוד על שלך לא סותר להיות אדם טוב. מותר לך להשמיע את דעתך, ואתה לא צריך לפחד מעימותים. מותר לך להיות נחמד לאנשים, פשוט אל תתן להם לדרוך עליך.

אלטרואיזם הוא נחוץ לתפקוד חברתי תקין, אך יש גבול לאלטרואיזם. אלטרואיזם מידתי מאפשר לנו לתפקד כחברה. אם אני אראה תינוק טובע בשלולית, אני אציל אותו, גם אם אני ארטיב את הבגדים. אם בן משפחה מדרגה ראשונה או חבר מאוד טוב שלי צריך עזרה, אני אעזור להם, ואני יודע שאם אני אזדקק לעזרה, הם יעזרו לי, או שמא כבר עזרו לי בעבר. אבל אם מישהו, גם מישהו קרוב אלי, יבקש משהו מוגזם, אסביר לו בנימוס שזה מוגזם. אם מישהי שבקושי יש לי קשר איתה מתקשרת אלי ב-3 לפנות בוקר כי היא חושבת שאני מונית שלה, אני אטרוק לה את הטלפון בפרצוף, לא ירוץ להסיע אותה כי אני טועה לחשוב שזה יקרב אותי לתחתונים שלה. עם זאת, סביר להניח שלגבר עם עמוד שדרה לא יקרה מצב כזה, היות ואנשים לומדים מהר מאוד מי עומד מולם, את מי אפשר לנצל, את מי לא.

אתה אוהב את בת הזוג שלך – אתה לא סוגד לה! מרכז החיים שלך תמיד נשאר אתה.

יש לך חיים מלאים ומעניינים משל עצמך. אתה תשמח לצרף אנשים לחיים שלך, אבל אתה לא משנה את כל לוח הזמנים שלך בשביל מישהי אחרת. אם יש רצון אצל שני הצדדים, שניכם כבר תמצאו דרך להיפגש באופן שטוב לשניכם. אם לא היום, אז מחר. אם היא נדלקה עליך, היא לא תברח – היא תחכה למחר בקוצר רוח. אתה לא חייב להיות זמין 24 שעות ביום: מותר לך לשים את הטלפון על שקט כשאתה באימון, או בפגישה חשובה, או כל דבר חשוב אחר. אדם פופולרי ופעלתן עם חיים מלאים, משדר באופן טבעי שיש לו אופציות, או יכולת ליצור אופציות.

חיזור צריך להתקדם עם פידבק חיובי. אם מישהי לא נענית לחיזוריך, אתה לא מעלה הילוך ורודף אחריה עוד יותר, אתה מוריד הילוך, מפסיק לחזר אחריה, ומחפש מישהי אחרת שיותר תתלהב להיות איתך, או סתם נהנה מהחיים של עצמך. באופן לא פרדוקסלי, הבחורה שהפסקת לרדוף אחריה עשויה להתחיל לרדוף אחריך, עת אתה מפסיק לתת לה תשומת לב חינם.

אי אפשר לשכנע בחורה לאהוב אותך; שמור את תשומת הלב שלך למישהי שמחזירה לך אהבה. כימיה זה תהליך רגשי מהיר ואוטומטי. אם מישהי לא רוצה, לא נעים, לא נורא, הלאה. פינוק זה משהו שאתה מעניק לבחורה כמתנה על כך שהיא אוהבת אותך, לא כדי שהיא תאהב אותך. פינוקים צריכים להיות הדדיים, לא חד סטריים. כסף ומתנות לא יגרמו לה לאהוב אותך.

אי אפשר לשכנע בחורה לעשות סקס. אם אתה מושך מספיק, אתה לא צריך לשכנע אותה לשכב איתך, היא תרצה לשכב איתך מרצון חופשי.

תתגאה במיניות שלך, אל תסתיר אותה. אתה לא חייב להיות מוחצן אם זה לא הסגנון שלך, אבל אתה גם לא צריך להסתתר. אתה אדם מיני שיש לו הרבה אהבה וסקס לתת לבחורה הנכונה. אין לך בעיה להראות למישהי שאתה רוצה להתקרב אליה, מיניות זה זה דבר טבעי. אין שום דבר רע בלהיות חופשי עם המיניות שלך. אל תתבייש להוביל. אל תתבייש להזמין מישהי לדייט, אל תתבייש להתקדם איתה ביחד ולהתקרב, להחזיק לה את היד, ללטף, לנשק, ולגרות אותה. אם היא לא רוצה, לא נעים, לא נורא, אתה תמצא מישהי שכן רוצה.

אתה לא צריך "לחכות ®" למישהי חודשים ארוכים בשביל סקס. זה לא "להיות נחמד" לחכות למישהי חודשים ארוכים בשביל לשכב איתה, ו"להיות רע" אם אתה לא "מבין, מכבד ומקבל ®" את המצב ועוזב אותה. נהפוך הוא: זה מאוד לא נחמד מצד הבחורה לסרס גבר ולנצל אותו לחיזוקים רגשיים, למרות שאין משיכה כלפיו, ואם אתה משתף פעולה, אתה רע לעצמך. כימיה זה תהליך רגשי מהיר ואוטומטי. יש יש, אין אין. אם אין, אתה לא צריך להיות רע אליה, כל מה שאתה צריך לעשות זה לסיים בנימוס את הקשר. אין שום סיבה שתסרס את עצמך בשביל מישהי שלא מרגישה כלפיך תשוקה בוערת; לחכות לה לא יבעיר את התשוקה, רק יקבע את מעמדך ככרית דובי חסרת מיניות. בחורה שנמשכת אליך לא תוכל, ולא תרצה, לחכות כל כך הרבה זמן בשביל לשכב איתך.

השאר לבחורה מרחב לחזר אחריך. אם יש לך חיים מלאים ומעניינים, אתה תשיג זאת על פי ברירת מחדל. גבר שיש לו מה לעשות בחיים, באופן טבעי לא יחנוק בחורה עם טלפונים והודעות כל היום, ובאופן טבעי ישאיר לה מרחב להתגעגע ולחזר אחריו. אתה יכול להראות לה אהבה ולחזר אחריה, אבל תשאיר לה יותר מרחב לחזר ולהראות אהבה (עיקרון 2/3: על כל 3 שיחות, הודעות, או פינוקים מהבחורה, אתה מחזיר 2) ולהרגיש שהיא זוכה בך. אתה לא מתעלם מהבחורה, אבל אתה גם לא חונק אותה. אתה תשמח להיפגש איתה, אבל אתה לא זמין 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע. כשאתה נפגש איתה, אתה מקסים אותה, ומשאיר לה טעם של עוד. כשאתה עסוק עם שאר החיים שלך, היא תתגעגע.

להימרח על הבחורה זה לא להיות נחמד אליה, זה להיות סמרטוט. אפשר להראות רגש ולהיות פיזי בצורה גברית ומכובדת, מבלי להימרח על הבחורה. כמו כן, כשיש סימני משיכה מצד הבחורה, לא צריך לפחד ליזום מגע פיזי ביניכם; זה חלק טבעי מקשר רומנטי, ובחורה שרוצה אותך תקבל יוזמה זו בברכה.

להיות נחמד, אין פירושו להיות מופנם. היה אדם חברותי עם חיי חברה. תלמד למשוך תשומת לב באופן חיובי, על ידי כריזמה, הומור, וכישרון.

להיות נחמד, אין פירושו לספוג כל התנהגות שלילית. אל תיתן לאנשים בכלל, ובת זוג בפרט, לדרוך עליך. אם אתה נחמד לבת הזוג, הרי מגיע לך שהיא תהיה נחמדה אליך בחזרה: אל תסבול התנהגות שלילית כלפיך, ואל תיתן יד לבחורה שמזניחה את עצמה להמשיך להזניח את עצמה.

דבר ופלרטט עם בחורה בנינוחות, כאל בן אדם. לא כאילו היא השטן, ולא כאילו היא "מלאכית יחידה ומיוחדת ®". אל תהלך על קליפות ביצים סביב מישהי רק כי היא יפה. נינוחות בחברתה תשדר preselection, שיש לך ניסיון עם בחורות יפות ואתה רצוי על ידן.

פלירטוטים היא צורת תקשורת טובה ותקינה בין גברים ונשים. לפלרטט זה נחמד! אל תפחד לפלרטט, ותתרחק מנשים רדיקליות שנפגעות מכל מילה וכל דבר.

כל מה שצריך לעשות על מנת להימנע מערך עצמי נמוך, זה להימנע מהתנהגויות פסולות. מניאקים עושים זאת על פי ברירת מחדל, אבל אתה לא צריך להיות מניאק על מנת להימנע מהתנהגויות פסולות. כל מה שאתה צריך זה הערכה עצמית. אל תרדוף, אל תתרפס, אל תסרס את עצמך. קל לזכור, וקל ליישם.

לב מלאך

סיכום

למה בחורות אוהבות מניאקים וגברים רעים?

בחורות אוהבות תכונות מסוימות שיש למניאקים וגברים רעים. תכונות כמו כבוד עצמי, דומיננטיות, חוסר תלותיות, תעוזה. אלה תכונות שיש להם על פי ברירת מחדל. תכונות שאתה יכול לסגל לעצמך גם בלי להיות גבר רע.

למה בחורות מעדיפות מניאקים וגברים רעים?

בחורות מעדיפות מניאקים וגברים רעים בלית ברירה, על פני כלבלבים. בעולם מלא כלבלבים, המניאק יבלוט מבחינת משיכה. עם זאת, בחורות היו מעדיפות גבר חברותי ומושך על פני הכלבלב והמניאק.

למה גברים טובים לא מצליחים עם בחורות ומסיימים אחרונים?

גברים טובים מדי, שמתרפסים עד כדי ביטול עצמי, מסיימים אחרונים. ביטול עצמי הוא תכונה לא מושכת המעידה על חולשה וייאוש. לפני שמכבדים אותך, עליך לכבד את עצמך. לפני שאוהבים אותך ולפני שאתה אוהב מישהו, עליך לאהוב את עצמך. אתה יכול להיות טוב, אך קודם כל עליך להיות טוב לעצמך. השקעה בקשר, חיזור, הבעת רגש, כל אלה צריכים להיות מידתיים והדדיים.

למה בחורות נמשכות למניאקים וגברים רעים?

היותם של מניאקים רעים גברים מושכים נובע מתכונות חיוביות מסוימות, שבאופן שעל פניו פרדוקסלי, נמצאות אצלם כברירת מחדל, למרות שהם באופן כללי אנשים שליליים. תכונות כגון תעוזה, ביטחון עצמי, כבוד עצמי, שלם עם המיניות שלו, לא נותן לאנשים לדרוך עליו, חוסר תלותיות וחוסר ייאוש, וכדומה.

על פניו פרדוקסלי, על שום מה? מכיוון שבבחינה מעמיקה יותר, התופעה לא פרדוקסלית כלל: היות והמניאק מאוד אוהב את עצמו, לא מפחד מכלום, ולא נותן לאף אחד להיות רע אליו, מן הסתם שתכונות אלה יימצאו אצלו באופן טבעי.

עם זאת, שאר התכונות השליליות שיש למניאק אינן רלוונטיות למשיכה.

איך אפשר להיות גבר טוב ומושך בלי להיות מניאק רע?

כל עוד אנו יכולים להפריד בתבונה בין התכונות החיוביות שעושות את המניאק מושך, לבין שאר התכונות השליליות שלא רלוונטיות למשיכה, אנו יכולים ללמוד כיצד להיות יותר מושכים, מבלי לסגל לעצמינו התנהגות אידיוטית ופוגענית.

כך, במקום להיות שעון שבור שצודק רק פעמיים ביום – אנו יכולים להיות שעון תקין שצודק כל היום. ובניגוד למניאק, שיוצר קונפליקט מתמשך אצל הבחורות הנמשכות אליו, אנו נוכל, בתור אנשים שהם גם טובים וגם מושכים, ליהנות מקשרים יותר עמוקים ומשמעותיים.

לב שובב

הטוב, הרע, והמכוער: הגיגים על בחורים רעים, גברים טובים, ומה שביניהם

המעוניינים להרחיב בנושא יוכלו למצוא בחלק זה השוואה בין גברים רעים, כלבלבים, ובחורים נורמטיביים בראי כללים חשובים מעולם המשיכה, מידע על השלשה האפלה (The Dark Triad) והתייחסות למחקרים מדעיים בנושא, ודיון בנושאים שונים ושאלות שונות על מניאקים, גברים טובים, ומה שביניהם.

מניאקים, כלבלבים, וגברים בראי כללי הברזל

נבחן את ההתנהגות של מניאקים לעומת כלבלבים בראי כללי ברזל חשובים, ונעמוד על הסיבות מדוע הבחור הרע מושך, ומדוע אף בחורה לא מתאהבת בכלבלב. נראה כי בחורות אוהבות גברים רעים בגלל תכונות והתנהגויות מסוימות, המהווים יישום נכון של כללי הברזל, ונבחן כיצד ניתן ליישם את אותם כללי ברזל בתור גבר נורמטיבי.

כלל ברזל: מרכז החיים זה אתה

נספח לכלל: הדרך הכי טובה לכבוש בחורות, זה לכבוש את החיים של עצמך

מניאק: תמיד רואה את עצמו כמרכז היקום. עושה רק מה שמתאים לו. אוהב את עצמו ואוהב לכבוש כמה שיותר מהעולם בשביל עצמו. לעולם לא סוגד לבחורה, נהפוך הוא: אם מישהי מפריעה לו בדרכו, היא מוזמנת לעוף לו מהפרצוף.

כלבלב: סוגד לבחורות כאילו הן "השמש, הירח והכוכבים ®". הופך את הבחורה למרכז חייו עד כדי מחנק. חסר חיים משל עצמו. מבטל את כל החיים שלו רק בשביל לשרת את ה"מלאכית היחידה והמיוחדת ®" שלו.

גבר נורמטיבי: יש לו חיים מלאים ומעניינים, עבודה, לימודים, תחביבים. ישמח לקחת חלק בחייהם של אנשים שמעשירים את חייו שלו, יוותר על מרדף אחר אנשים שמסיטים אותו ממרכז חייו. הוא ילך עם זוגתו לצידו, לא ישים עצמו מעליה, ולא יתרפס מתחתיה. שואב ביטחון עצמי מיכולותיו ומהישגים חיוביים. יודע להיות אדם חברותי, מעניין, שובב ופלרטטן, אך גם יכול להיות מסוכן אם דוחקים אותו לפינה או מאיימים עליו.

אתה לא צריך להיות מניאק בשביל לכבוש את החיים. תעשה מה שאתה רוצה לעשות, תגשים את עצמך. אדם השמח בחייו הוא אדם מושך. אתה תשמח לקחת חלק בחיים של אחרים, אבל החיים שלך תמיד קודמים לכל. מי שרוצה להצטרף אליך למסע, מוזמנת בהחלט. מי שלא, היה נעים להכיר, כל טוב. אתה לא תבטל את כל החיים שלך בשביל מישהי, כשיש עוד מיליארד בחורות בעולם, שהרבה מהן לבטח יתאימו לך הרבה יותר.

כלל ברזל: בחורות הן מצפן ביולוגי המתוכנת להימשך לחזק ולאבד משיכה לחלש

נספח לכלל: כדי להוציא מבחורות את המיטב, עליך בעצמך להיות הגבר המושך והמוצלח ביותר שאתה יכול להיות

מניאק: אפשר להגיד הרבה דברים על המניאק, אבל אי אפשר להגיד שהוא חלש. ההתנהגות שלו, הגם שקיצונית, מסמנת יכולת הישרדות. אפשר להתווכח האם הוא מוציא מבחורות את המיטב באופן כללי, אך ככל שזה נוגע למשיכה מינית, הוא בהחלט מוציא מבחורות את מיטב המשיכה.

כלבלב: כשמו כן הוא, בחור כלבלב דומה לגור כלבלבים חלש, קטן, ויללן. הכלבלב יכול במקרה הטוב להוציא מבחורות רחמים. אנחנו אולי נלטף כלבלב בחמלה ונרחם עליו אם הוא מיילל, אבל לא נתאהב בו. ואם אנחנו מתרשמים שהוא מיילל סתם בלי סיבה, נתעצבן. במקרה הרע, הכלבלב מעודד ניצול והתעללות כלפיו, ומוציא מבחורות את הרע שבהן.

גבר נורמטיבי: גבר עם חיים מלאים ומעניינים, פעלתן ואנרגטי, שנהנה מהחיים שלו, יוציא מאנשים בחברתו את המיטב באופן טבעי. אפשר להיות דומיננטי וכריזמטי גם באופן חיובי. הוא לא יוציא מבחורות את הרע, מהסיבה הפשוטה שאם מישהי רעה אליו, הוא יימנע מחברתה.

בחורות רעות וכלבלבים זה זיווג מגיהנום. היללות שלו והחולשה שלו רק יגבירו את ההתעללות והניצול מצידה. מניאק, לעומת זאת, לא יהסס לכפכף בחורה רעה, ואז או שהוא ייהנה מהמיניות שלה לאחר שנדלקה עליו, או שהיא מצדו תלך לעזאזל. גבר נורמטיבי, לעומת זאת, פשוט לא יטרח וינתק קשר מבחורה רעה: יש מספיק בחורות חמודות בעולם. עם זאת, היותו אדם שמח וחיובי לרוב ימשוך אליו אנשים שמחים וחיוביים.

להיות סמרטוט עלול למנוע מנשים את הנשיות שלהן. אחת הסיבות שבחורות לא סובלות כלבלבים, זה כי במקום להרגיש נשיות, הן מרגישות כמו הגבר בקשר. עם זאת, אתה לא חייב להיות מניאק בשביל להיות גברי.

כלל ברזל: לא לרדוף. לעולם. אין יוצאי דופן.

מניאק: לעולם לא רודף אחרי בחורה. עושה soft next ו-hard next באופן טבעי לחלוטין כדבר שבשגרה. זו בדיוק הסיבה שכולן רודפות אחריו. ואם מישהי לא תחזור? ברוך שפטרנו מהקרפדה.

כלבלב: רודף אחרי בחורה באובססיביות עד כדי מחנק, והורס כל זיכרון טוב מהקשר. במקרים קיצוניים, רודף עד כדי הטרדה פלילית.

גבר נורמטיבי: אם יש היענות לחיזור, ממשיך לחזר. אם אין, עובר הלאה. אם יש אהבה, מעניק אהבה. אם אין אהבה, עובר הלאה. די פשוט.

כלל ברזל: אם מעודדים התנהגות, היא מתחזקת. אם מתנגדים לה עם פידבק שלילי, היא נחלשת.

מניאק: אפס סובלנות (יותר כמו מינוס סובלנות) להתנהגות שלילית כלפיו. עלול לכפכף כל גבר ובחורה שמתחצפים אליו או עושים משהו שלא מוצא חן בעיניו. אנשים מפחדים לעשות משהו שלא מוצא חן בעיניו.

כלבלב: סופג כל התנהגות שלילית, ומרבה להצטער על דברים שהוא לא אשם בהם. הספוגיות שלו רק מעודדת את המשך ההתנהגות הרעה כלפיו.

גבר נורמטיבי: טוב לו, מחזיר מכל טוב. לא טוב לו, עומד על שלו, מעמיד במקום, או קם והולך. זה הכל.

אפס סובלנות להתנהגות שלילית מצד הבחורה נותן לה פידבק שלילי חזק מאוד לכל התנהגות שלילית שלה. עם זאת, אין שום צורך לצרוח על הבחורה בקולי קולות, או לכפכף אותה: העמדה במקום או soft next משיגים בדיוק את אותה תכלית.

גברים רבים עושים הנחות לבחורות יפות שהם לא היו עושים לאף אחד אחר, וסובלים וסופגים מהן התנהגויות שליליות שלא היו מוכנים לספוג מאף אחד אחר. זהו ביטול עצמי שגורם לבחורות לא להימשך. אם מישהו עושה משהו שלא מוצא חן בעיניך, עליך מייד להגיד "לא!". בין אם זה זר, מכר, או בחורה מדהימה ביופייה. לא מדובר על רוע, אלא על כבוד עצמי בסיסי, אסרטיביות, ועמוד שדרה. לא להלך על קליפות ביצים סביב בחורות רק בגלל שהן יפות. אל תפחד להעמיד מישהי במקום רק בגלל שהיא יפה, או בגלל שאתה אוהב אותה.

ברגע שמישהי מנסה לאלף אותך (betaization), לא מכבדת, בודקת אותך (shit test), אתה אומר "עד כאן", ומשתמש במגוון כלים, מהעמדה במקום ועד soft next, שתתבשל ותצטער כמה ימים. כל עוד הבחורה טובה אליך, תרגיש חופשי להיות גבר אוהב, חם, ומפנק, וכך תעודד התנהגות טובה ואוהבת כלפיך.

כלל ברזל: אין רק "מלאכית יחידה ומיוחדת ®" אחת בעולם

מניאק: יוצא עם בחורות על ימין ועל שמאל. לעתים מודה שהוא פרפר, לעתים משקר להן שהן היחידות, מבטיח להן הרים וגבעות ומקיים או לא מקיים לפי ראות עיניו, בשבילו הכל הולך, העיקר שהוא ישכיב כמה שיותר בחורות. והן רק חוזרות לעוד, בין היתר הודות ל-preselection העצום שהוא זוכה לו מכל הבחורות שמאוהבות בו.

כלבלב: נוטה להתאהב קשות בבחורה הראשונה שמחייכת אליו, וחושב שהיא הבחורה היחידה בעולם. היא בדרך כלל לא שמה עליו קצוץ.

גבר נורמטיבי: פשוט מודע לעובדה שיש הרבה בחורות חמודות בעולם, ואם אחת לא זורמת, תמיד יש אופציות אחרות. לעובדה פשוטה זו אין קשר לרוע או טוב לב. יכולתו להכיר בחורות חדשות וביטחונו העצמי יאפשרו לו לקום וללכת מבחורות רעות בלי לקחת ללב יותר מדי.

לא לחכות לסקס

כלל ברזל: לא "לחכות ®"

מניאק: אם את לא רוצה לשכב איתו באמצע הדייט הראשון, מצידו תעופי מהחלון. יש מספיק אחרות שהתחננו להיות איתו באותו ערב. וגם אם יש לו ערב חופשי, הוא מעדיף לפתוח בקבוק בירה ולראות כדורגל מאשר לשכנע אותך לשכב איתו, כי לרדוף אחרי מישהי בשביל סקס זה מתחת לכבוד שלו.

כלבלב: יחכה למישהי חודשים ארוכים, כי צריך "להבין ולכבד ®" אותה. חושב בלוגיקת כלבלבים: "ככל שאני אחכה לה יותר, היא תעריך אותי יותר!". אחר כך הוא יילל, למה היא הלכה לשכב עם המניאק שהיא הכירה לפני שעה קלה בלבד, למרות שהכלבלב "תמיד היה שם בשבילה ®" ו"אחרי כל מה שהשקעתי בך ®".

גבר נורמטיבי: מודע לכך שסקס זה חלק טבעי ויפה מקשר רומנטי, ולא מתבייש במיניות שלו. אם מישהי לא מרגישה מספיק משיכה כלפיו כדי להיות מינית איתו תוך זמן סביר, לא נעים, לא נורא, עוברים הלאה; יש הרבה בחורות חמודות אחרות שישמחו להכיר גבר כמוהו.

העיקר הוא לשדר שאתה שלם עם המיניות שלך, לא מתבייש ברצון הטבעי שלך להתקרב פיזית למישהי שמוצאת חן בעיניך, ומצפה לאותו יחס בדיוק מבת הזוג, ומכיר בעובדה הפשוטה כי אם היא לא מינית כלפיך, הקשר כנראה לא מתאים. מניאק משדר גישה זו כאשר הוא זורק את הבחורה ברעש וצלצולים אם היא לא רוצה לשכב איתו. אפשר להשיג אותה מטרה אם אתה פשוט אומר לה שזה לא זה וחותך את הקשר. אתה לא משחק את הבחור הרע, אתה בסך הכל רוצה למצוא בת זוג שתאהב ותרצה אותך כמו שאתה אוהב ורוצה אותה.

מה לגבי בתולות? נו שויין, אפשר לתת לבתולה מספר שבועות על מנת להתקרב ולהיפתח לגבר הראשון שלה, ועדיין, כל זאת בכפוף להתקדמות מתמדת וסימני משיכה ברורים. עם זאת, שימו לב: בחורה, לרבות בתולה, שמסוגלת לחכות יותר מחודש (מחזור חודשי שלם, לרבות תקופת הפוריות בה המשיכה אמורה להיות בשיאה), או שלא נמשכת אליך ולא מתאימה לקשר, או שלא התבגרה דיה ולא נמשכת מספיק לאף גבר, וככזו, לא מתאימה לקשר רומנטי בוגר.

כלל ברזל: השקעה מידתית והדדית יכולה להעמיק קשר קיים, לא ליצור כימיה יש מאין

מניאק: הבחורה כבר נמשכת אליו ומעניקה לו סקס, בלי שהשקיע בה כלום. הוא כבר יודע מניסיון שהשקעה זה לא מה שקובע משיכה, אז בשביל מה בכלל צריך להשקיע בה משהו? בחורה שחולה לו על התחת תסתפק אפילו בשקית של Skittles כמתנת יום הולדת.

כלבלב: זוהי אחת הטעויות החמורות ביותר של כלבלבים. כלבלב חושב שפינוקים מוגזמים, מחוות רומנטיות בלתי פוסקות, קניית מתנות יקרות, בזבוז כסף רב, ולהפוך למשרת האישי שלה, ירשימו את הבחורה ויגרמו לה להימשך אליו. ההשקעה שלו מוגזמת, לא מידתית, וגם לא הדדית: היא רק מנצלת אותו, ומעניקה לו פירורים של סקס, אם בכלל.

גבר נורמטיבי: מי שטובה אליו ומפנקת אותו, תזכה לפינוקים. מי שלא, לא. יודע לפנק בטוב טעם, ולהשאיר טעם של עוד.

מי שמשקיע ונותן בלי לבקש כלום, מתרפס ומבטל את עצמו, וזה לא מושך. כלבלבים טועים לחשוב שככל שהם ישקיעו יותר, כך הם יזכו ליותר אהבה; זוהי לוגיקת כלבלבים. ישנן בחורות שלא מבינות מדוע הן לא מצליחות להתאהב בגבר כל כך טוב ומשקיע ומפנק; הן מפעילות לוגיקת כלבלבים על עצמן. כל תכונות הצ'קליסט (מפנק, משקיע, מקסים, ג'נטלמן, וכדומה) לא יכולות להחליף את הפקטורים הגורמים למשיכה. חלק מהתכונות, לרבות פינוקים והשקעה, יכולות, בשימוש מידתי והדדי, להעמיק קשר שקיימת בו כימיה, אך לא ליצור כימיה.

אל תהיה משרת, פסיכולוג, ותרפיסט של בחורה, במטרה לנסות למשוך אותה. הבחורה היחידה שאתה מוכן להקשיב לה ולתמוך בה, זו חברה שכבר מעניקה לך אהבה. אתה לא יכול ליצור משיכה על ידי השקעה. אל תהייה כרית דובי.

ההשקעה כי טובה בקשר היא תמיד השקעה בעצמך. ככל שתהיה גבר מוצלח יותר, כך בת הזוג תימשך אליך יותר.

כלל ברזל: אם אתה משקיע הרבה יותר ממה שאתה מקבל, אתה בקשר גרוע

מניאק: משקיע מתי שבא לו, לא משקיע מתי שלא בא לו, אם זו יזיזה אז הוא לא טורח להשקיע בכלל, שתגיד תודה שהוא שוכב איתה. אף פעם לא יוצא שהוא משקיע יותר מהבחורה, שבדרך כלל מחזרת אחריו במרץ, מתקשרת, מסמסת, ומפנקת.

כלבלב: משקיע ומחזר באופן אובססיבי, חונק את הבחורה, ולא משאיר לה מרחב לחזר אחריו אפילו הייתה רוצה.

גבר נורמטיבי: בקשר טוב, שני בני הזוג משקיעים אחד בשני, מתקשרים אחד לשני, מפנקים אחד את השני. לא כי הם חייבים, אלא כי הם רוצים. הגבר יודע שיש איזון בין להשקיע ולחזר אחר זוגתו, לבין להשאיר גם לה מרחב להשקיע ולחזר אחריו.

כלל ברזל: אם היא לא מעניקה 100% מהמיניות שלה, היא לא 100% נמשכת

מניאק: לא מתבייש לדרוש מהבחורה כל תנוחה בכל מקום. אם בחורה לא מגשימה למניאק את כל הפנטזיות שלו, אוראלי, אנאלי, דוגי סטייל, 69, ספנקינג, כל העולה על רוחו, אין לו שום בעיה להעיף אותה לעזאזל ולמצוא מישהי שחושקת בו ורוצה להתנסות איתו. חרף זאת, המניאק נתקל בהתנגדות לעתים נדירות בלבד; בחורות מחפשות את המניאק דווקא כדי להתנסות איתו בכל הפנטזיות, ועושות כן מרצון חופשי ועם הרבה תשוקה.

כלבלב: מפחד ליזום דברים "סוטים" מדי כדי שהבחורה לא תכעס עליו חס וחלילה. מסתפק במין מועט ולא מגוון. "מכבד, מקבל ומבין ®" את סירובה של הבחורה לעשות איתו סקס בכל תנוחה חוץ ממיסיונרי.

גבר נורמטיבי: יודע שבני זוג מאוהבים נהנים לחקור את המיניות שלהם יחדיו ולהגשים אחד לשנייה פנטזיות. אם בחורה לא רוצה, מרצון טוב וחופשי, להעניק לו את כל כולה ולחקור איתו את המיניות שלהם, הוא פשוט יקום וילך וימצא מישהי שכן. זה הכל.

אם בחורה לא מעניקה לך את כל אהבתה ומיניותה, נמנעת מתנוחות מסוימות, ולא מעוניינת אפילו להתנסות ולחקור איתך ביחד את המיניות שלכם – אל תהיה בן זוג רציני שלה. אם מישהי מוכנה לסקס ברמות שונות של סיפוק, שמור עליה כיזיזה, אם הסקס איתה כייף מספיק, או סיים בנימוס את הקשר, אם אינך מוצא בו טעם.

לב שמח

האם להיות בחור טוב דוחה בחורות? האם להיות גבר רע מדליק בחורות?

לא זה, ולא זה. "תהיה נחמד אליה ®" זו עצה גרועה כמו "תהייה מניאק אליה ®". לא זה, ולא זה, יגרמו לה להתאהב. מה שקובע משיכה, הן תכונות מסוימות, שלא קשורות לטוב או רוע; עם זאת, טוב או רוע בהחלט משפיעים על טיב הקשר.

אדם מושך (מדובר גם על בנים וגם על בנות) יכול להחליט אם להיות טוב או רע למי שנמשך אליו. אפשר להיות טוב למי שמתאהב בך, וכך נולד קשר רציני. אפשר להיות רע למי שנמשך אליך, וכך נולדת דרמה ובמקרים קיצוניים התעללות. ישנם אנשים מאוהבים בקשר טוב ותומך. ישנם אנשים מאוהבים שבן הזוג מתעלל בהם, והם חוזרים בשביל עוד, למרות הכאב, עיוורים מאהבה. ישנם פקטורים הגורמים לנו להימשך ולהתאהב, שלא קשורים לטוב או רע. אנו עלולים להימשך לאדם רע אל אפנו ועל חמתנו, ואנו עלולים לא להרגיש משיכה לאדם טוב, ומאידך, אנו עשויים להימשך לאדם טוב, אם יש בו מספיק פקטורים מושכים.

אתה מושך בחורה? היא תבכה אם אתה רע, ותיהנה אם אתה טוב.

בחורה לא נמשכת אליך? היא לא זקוקה לטוב שלך, עלולה לנצל אותך אם אתה נותן ללא אבחנה, ותצחק ממך ותתרחק בבוז אם אתה מנסה להיות רע אליה.

כשבחורות אומרות "אני רוצה מישהו טוב ונחמד", הן בעצם אומרות מה הן היו רוצות לשנות בגברים המושכים שהיו רעים אליהן. להיות נחמד לכשעצמו לא גורם למשיכה. המשעשע הוא, שבדרך כלל, בחורות שכל הזמן מייללות כמה שהן רוצות בחור נחמד, אלה אותן בחורות שאוהבות את המניאקים הכי גדולים.

אתה יכול להיות באד בוי שמעיף פחי זבל על הכביש, ואתה יכול להיות ילד טוב ירושלים שעוזר לזקנות לחצות את הכביש. כל עוד יש בך מינונים גבוהים של הפקטורים המושכים, אתה תצליח עם בחורות.

מה אומר המדע? השלשה האפלה (The Dark Triad) ומשיכה מינית

ישנן שלוש תכונות, אשר במינונים הנכונים עשויות לתרום למשיכה, לחיי אהבה טובים, לחיי מין עשירים, ולמפגשים מיניים קצרי טווח (סטוצים):

  • נרקיסיזם (Narciccism): באופן כללי, אהבה עצמית. אהבה עצמית במידה נכונה היא רצויה ומועילה, כמו גם מידה של שאפתנות והערכה עצמית גבוהה. מידה אפלה יותר היא אהבה עצמית עד כדי יהירות וזלזול בזולת.
  • מקיאווליאניזם (Machiavellianism): בתרגום חופשי, ערמומיות. מידה מתונה מולידה שובבות. מידה אפלה יותר היא מניפולטיביות, התעלמות ממוסר, רמאות, והתרכזות באינטרס העצמי תוך התעלמות מכל אינטרס של הזולת.
  • פסיכופתיה (Psychopathy): תגובות רגשיות נמוכות. לעניינינו, רלוונטיים המרכיבים של תעוזה, ודאגה לעצמי על פני אחרים, היכולים לבוא ממידה מתונה של מרכיב זה. עקב תגובה רגשית נמוכה, פסיכופטים יכולים לעמוד ברמות גבוהות של לחץ, והם חסרי פחד; מידה מתונה של תכונה זו תורמת לביטחון עצמי ותעוזה. מידה אפלה יותר מולידה חוסר אמפתיה, חוסר חרטה, והתנהגות אנטי-חברתית.

מחקר משנת 2008 שנערך בראשות Peter K. Jonason, הראה כי גברים בעלי מידות שונות של השלשה האפלה, נהנו מהצלחה מינית, במיוחד מסטוצים:

This survey found that characteristics collectively known as the Dark Triad (i.e. narcissism, psychopathy and machiavellianism) were correlated with various dimensions of short-term mating but not long-term mating… …Possible implications, including that Dark Triad traits represent a bundle of individual differences that promote a reproductively adaptive strategy are discussed.

המחקר דן בתכונות השלשה האפלה כאסטרטגיה רבייתית, ומראה כי במינונים מסוימים, תכונות אלה תורמות להצלחה בחיי המין, במיוחד סטוצים וקשרים קלילים.

מחקר נוסף בראשותו של Peter K. Jonason משנת 2012 הרחיב על המחקר הקודם וחקר את הקשר בין התכונות השונות להעדפות מיניות. נמצא כי נרקיסיסטים הראו העדפה לסטוצים (One Night Stands) ו-Friends with Benefits (קשר קליל, קצת יותר מיזיזות נטו), ופסיכופטים הראו העדפה ל-Booty Call (שיחה ספונטנית לקיום יחסי מין, או בשפת העם: "ערה?"). אנשים המציגים את השלשה האפלה העדיפו קשרים לטווח קצר (סטוצים) וקשרים קלילים (יזיזות) על פני קשרים רציניים.

קל לראות מדוע תכונות השלשה האפלה עשויות להיות מושכות, בראי כלל הברזל: מרכז החיים זה אתה; הן מהוות צורה קיצונית של יישום הכלל, ללא פחד וללא חרטה, עד כדי דחיקת שאר העולם לשוליים. עם זאת, יישום קיצוני של תכונות אלה לשיפור חיי האהבה הוא פתרון חלקי בלבד. כמו כל דבר בחיים, צריך מידה נכונה. אנחנו בכל זאת חיים בחברה, ואי אפשר להיות מרכז העולם בלי עולם.

השלשה האפלה נוגדת מטבעה התנהגויות כלבלביות: בנוסף לאהבה עצמית, נכונות לקחת סיכונים, נכונות להתעמת עם גברים אחרים בתחרות על בנות זוג, וחוסר נכונות לשתף פעולה עם מי שלא זורם איתם, ההעדפה לקשרים מיניים קצרי טווח על פני קשרים רציניים אפקטיבית גורמת לבעלי תכונות אלה לא לרדוף: הם לא נכונים לחזר נואשות אחר בחורה, וסטוצים יש למכביר. אחת לא רוצה? יש עוד מיליארד.

גברים רעים במיוחד מסוגלים למקסם את ההזדמנויות שלהם לקשרים קלילים וסטוצים על ידי ערמומיות והתעלמות מרגשות הזולת. הם יגנבו בחורות מגברים אחרים. הם יסבנו בחורה בשביל להכניס אותה למיטה. לא מן הנמנע כי מניאק עם מידות יותר אפלות של השלשה האפלה, ישלח "ערה?" לקבוצת הטלפונים "הסטוצים שלי", ומתוך כל מי שעונה, הוא יבחר עם מי הכי בא לו לשכב הערב, ינפנף את השאר, ולא יהיה אכפת לו ממי שלא ענתה, ואולי אפילו יוריד אותה מרשימת הכבוד. זוהי מהותו של מניאק בעל מידות מאוד אפלות: התעלמות מהאינטרסים של צדדים אחרים, על מנת למקסם את האינטרסים שלו.

האם גם גברים אוהבים בחורות רעות? לא! מחקר שנערך ב♥ישראל♥ בראשות פרופסור גורית בירנבוים מצא כי גברים מעדיפים בחורות נחמדות, בעוד שבחורות לא מעדיפות גברים נחמדים (מדי). הממצא, הגם שעכשיו רשמי, לא מפתיע את מי שבקיא ברזי האהבה: גברים ונשים מאז ומעולם נמשכו לדברים שונים ותכונות שונות. בחורות אולי נמשכות למניאקים, אבל גברים לא אוהבים מניאקיות.

Heartiste מסביר בפוסט בבלוג שלו כיצד מידה מסוימת של תכונות השלשה האפלה עשויות לסייע לחיי מין טובים ומגוונים יותר:

  • נרקיסיזם: בניית אישיות מושכת, טיפוח עצמי, Peacocking. ביטחון עצמי גבוה.
  • מקיאווליאניזם: בין גברים ונשים קיים קונפליקט מיני, ומידה מסוימת של פלירטוט שובב, כוח שכנוע, אפילו ערמומיות, עשויות לסייע לגבר להביא את הבחורה לסקס, במיוחד בעולם הסטוצים.
  • פסיכופתיה: תגובה רגשית נמוכה יותר מאפשרת להתחיל עם אלפי בחורות, בלי חרדה מלגשת, בלי פחד מדחייה, בלי לחץ, עד שלומדים מה עובד ומה לא, ובדרך, שוכבים עם הרבה, הרבה, הרבה בחורות. במילה אחת: תעוזה.

אמנם תכונות אלה במשורה יכולות לסייע לחיי מין עשירים יותר, אך מילת המפתח היא במשורה. מעט. תיבול קל של תכונות אלה באישיות. אהבה עצמית במידה, ביטחון עצמי, ואגו בריא, הם טובים. יכולת לפלרטט בשובבות היא טובה. תעוזה, לא להתרגש מכל דחייה, ולא לקחת ללב, זה טוב. עם זאת, ככל שהתכונות נהיות יותר אפלות, כך הגבר הופך מבחור שובב, למניאק לייט סטייל ג'יימס בונד (נו שויין), למניאק פסיכופט (מסוכן) לאדם נוראי ואפל (לא רצוי). אדם עם מידות גבוהות מדי של התכונות לא יכול להיות חלק מחברה, ולא יכול ליצור קשרים משמעותיים. מאידך, אדם שיש לו אפס מוחלט של אהבה עצמית, אפס מוחלט של שובבות, ורגישות גבוהה מדי, הוא כלבלב. אף קיצון לא טוב.

כמו איקולייזר, מידות שקולות ומדודות של מרכיבים מסוימים יכולים להעשיר את הצליל, אך כאשר מורידים את כל הסליידרים לאפס, מקבלים שקט מוחלט, וכאשר מעלים את כל הסליידרים למקסימום, כל מה שמקבלים זה רעש נוראי.

אדם המתבל במשורה את אישיותו עם מידות שקולות של תכונות השלשה האפלה, יכול להיות פלרטטן שובב ונועז, ופופולרי עם נשים.

השלשה האפלה (Dark Triad) במינונים שונים

כמו סליידרים של איקולייזר, אשר במידות הנכונות מעשירים את הצליל, מידות שקולות של תכונות השלשה האפלה (Dark Triad) עשויות לסייע לחיי מין טובים יותר. באיקולייזר, מידות אפסיות גורמות לשקט מוחלט, והכל במקסימום גורם לרעש נוראי. מידות אפסיות מולידות כלבלב, ומידות גבוהות מדי מולידות אדם מסוכן ושלילי. מידות שקולות, תיבול קל, מולידות פלרטטן שובב ונועז ומסייעות בחיי האהבה.

את הצדדים האפלים ביותר שלך אתה צריך להפעיל רק כאשר מתעורר הצורך, לעתים רחוקות, כאשר דוחקים אותך לפינה, או כאשר אתה נאלץ להגן על עצמך או על הקרובים לך. שאר הזמן, אתה יכול להיות חברותי, שמח… וקצת שובב.

מניאק לייט נ' מניאק פסיכופט נ' אידיוט

כל עוד יש בך את הפקטורים העושים אותך מושך, וההתנהגויות הנכונות, אתה יכול להיות איזה טיפוס שאתה רוצה ושמתאים לך. מניאק לייט הוא רק אחד מיני טיפוסים רבים שבחורות נמשכות אליהם. זה לא טיפוס שמתאים לכולם, וגם אין צורך לבחור דווקא בו. עם זאת, מניאק לייט בהחלט יכול להיות טיפוס מושך. מדובר באדם שתמיד שם עצמו לפני אחרים. הוא יכול להיות חברותי, ועם זאת, תמיד דומיננטי, גם אם הוא צריך לכפכף קצת כמה כלבלבים בשביל זה. לא מפחד לפתוח פה על מי שמעצבן אותו. שאר הזמן, הוא די חברמן. מניאק לייט, בעל מידות מדודות של השלשה האפלה, משדר את הוייב הנכון לסטוצים: זה מה שהוא רוצה, הוא לא מסתיר את זה, ובחורה יודעת שאצלו, מה שאת רואה זה מה שאת מקבלת.

מניאק פסיכופט עשוי – או שמא, עלול – להיות אדם מאוד מושך, ועם זאת, יש בו תכונות של רוע מוגזם שלא תורמות ישירות למשיכה, הגם שהן עלולות לגרום להתמכרות, במיוחד אצל בנות זוג המועדות לכך, שאין בהן מספיק אומץ לקום וללכת מקשר רע.

זלזול לא גורם למשיכה. כאן הגבול בין מניאק לייט למניאק פסיכי שעלול להיות גבר מכה. מניאק לייט לא מתעלל פסיכולוגית באנשים, הוא פשוט עומד על שלו ומעיף מעל פניו מי שלא זורם איתו. אפילו היית רוצה להיות הגבר הרע של השכונה, דומיננטיות ומסרים סותרים לבחורות שלך זה כל מה שדרוש על מנת לגרום להן להתמכר, למשוך אותן ולשגע אותן; זלזול לא תורם במאומה למשיכה.

לפגוע זה מיותר. תהייה מודע לגבולות שלך ותכבד את עצמך. תעמיד אנשים במקום. לפגוע ולהכאיב למישהי זה לא פקטור הגורם למשיכה. באופן פרדוקסלי, זה גם לא מוריד משיכה, ועל כך יעידו, לצערינו, הרבה נשים מוכות שעדיין מאוהבות בבעל המכה שלהן.

מניאק אידיוט זה סתם אחד שמתנהג מגעיל. הרבה בחורות אוהבות מניאקים לייט; ישנן בחורות שבאופן מצער נשארות קשורות למניאק פסיכופט; אף אחת לא אוהבת אידיוט. המילה מניאק לא ממש מתאימה לתאר אדם כזה. המילה אידיוט תספיק.

אם היו פחות כלבלבים ויותר גברים מושכים, אולי היו פחות בחורות שנאלצות להתפשר על כלבלב ולבגוד בו, או לסבול את השגעונות והמכות של אדם מתעלל רק בגלל שהוא הגבר המושך היחיד בסביבה. זו אמנם אחריותן של נשים לקום וללכת מקשר לא בריא… אבל זה יכול להיות הרבה יותר קל, אם רק יהיו יותר גברים נורמליים בסביבה!

אדישות: מושך או לא מושך?

כשל לוגי נפוץ, הוא שאדישות היא תכונה מושכת.

אדישות, לכשעצמה, איננה תכונה מושכת או דוחה. עם זאת, אדישות כן יכולה לגרום למישהו להשתגע – אחרי שהוא נדלק על הצד האדיש. הווה אומר: אדישות מצד אדם שמוצא חן בעינינו עלולה לשגע אותנו ולגרום לנו להתמכר. אך תנאי מוקדם הוא, שאותו אדם כבר מוצא חן בעינינו מסיבות אחרות, שהאדישות לא קשורה אליהן.

אדישות לא גורמת למשיכה, ועם זאת, בחורה עלולה להשתגע מגבר אדיש שהיא כבר נמשכת אליו. הווה אומר: אדישות יכולה להאדיר משיכה רק היכן שזו כבר קיימת, לא ליצור אותה יש מאין.

הקסמת מישהו או מישהי, יחד עם אדישות לפרקים, עלולה לשגע ולמכר. מדוע? כמו עכבר בתיבת סקינר: אם הידית נותנת אוכל כל פעם שלוחצים עליה, העכבר רק ילחץ כשהוא רעב. אם הידית מפסיקה לגמרי לתת אוכל, העכבר בסופו של דבר יפסיק ללחוץ עליה. מה קורה כאשר הידית פועלת לפרקים ובאקראיות? העכבר המסכן לא יפסיק ללחוץ על הידית בתקווה שאולי הפעם היא תיתן לו אוכל. כך, יש מניאקים שנותנים לבחורה יחס טוב ואז לסירוגין אדישים אליה ומתייחסים אליה כמו זבל. הבחורה, שנמשכת אליהם, לכודה כמו עכבר בתיבת סקינר, מקווה שעוד טלפון ועוד דייט יוציאו ממנו יחס טוב.

תיבת סקינר

אדישות קיצונית עלולה להרחיק גם בחורה דלוקה, כמו שכלבלבות קיצונית עלולה לדחות בחורה. אם גבר מתקשר לבחורה בלי סוף וחונק אותה בשיחות והודעות, היא תברח ממנו. אבל אם היא צריכה להתקשר אליו 100 פעם בשביל לקבל יחס, אז היא עלולה לוותר.

המידה הנכונה של אדישות, היא בעצם לא אדישות, אלא נונשלנטיות יחד עם לא להיות זמין 24 שעות ביום, קרי: חיים מלאים ומעניינים משל עצמך. להראות רגש במידה, אבל לא להתלהב יותר מדי. להשאיר קצת מסתוריות וציפייה. בחורות אוהבות גברים שמשאירים להן מרחב חיזור. עיקרון 2/3 הוא כלל אצבע טוב: על כל 3 שיחות שהיא מתקשרת, אתה מחזיר 2. על כל 3 הודעות שהיא שולחת, אתה שולח 2. הספירה המדויקת פחות חשובה מהעיקרון הבסיסי: אתה מראה לה יחס, אבל אתה נותן לה מרחב להראות כלפיך יותר יחס, וכך להרגיש שהיא מחזרת אחריך וזוכה בך.

גבר עם חיים מלאים ומעניינים, העושה רושם טוב, מקסים את הבחורה, מדליק אותה, ואז נהייה scarce, כלומר, לא זמין לחלוטין, הוא גבר מאוד מושך. גבר כזה ידליק את הבחורה באופן טבעי. הוא לא מוצא צורך לרדוף אחר הבחורה או להתקשר אליה כל היום, כי הוא עסוק בלכבוש את העולם. אלה הגברים הכי מושכים. הוא באופן טבעי מתקשר אליה מדי פעם, כשהוא לא עסוק, בלי שהוא צריך לחשב "אני צריך לא להתקשר יומיים", כי יש לו הרבה מה לעשות בחיים.

אם אדישות הייתה פקטור מושך, הרי כל אחת שאתה מתעלם ממנה ברחוב הייתה נופלת לרגלייך, וכך, כל פעם שאתה יוצא מהבית, ומתעלם מכל בחורה שאתה עובר על פניה ברחוב, היית משאיר שובל של בחורות מעולפות בכל אשר תלך. זה לא עובד כך. רק מי שכבר נמשכת אליך מסיבה אחרת, תשתגע מאדישות.

אתה לא חייב להיות אדיש לבחורה באופן מלאכותי כדי לשמור על המשיכה: פשוט לא לחנוק אותה, להראות אהבה במידה, ולחיות חיים מלאים משל עצמך, כך שהזמינות שלך באופן טבעי תהייה ברמה הנכונה.

קרוסלה של גברים רעים

ישנן בחורות שמבזבזות את הנעורים שלהן על מניאקים מסוקסים מכל הבא ליד, ובחלוף נעוריהן, כאשר המניאקים עוברים לצעירות ומושכות מהן, מחפשות גבר בטא יציב ושקט שיפרנס אותן. זהו Alpha fucks beta bucks בשלבים.

המקרה הקלאסי, הוא בחורה שבו זמנית כובלת אליה כלבלב לפרנסה, בעוד שהיא בוגדת בו עם גברתנים מסוקסים, והוא מרומה לגדל ולפרנס את הממזרים, ולכן – Alpha fucks beta bucks: האלפא מזיין, הבטא משלם. התופעה נדונה בפוסט למה לא כדאי להתחתן: בגידות, ניצול, והונאת אבהות, בחסות מערכת המשפט.

במקרה שהדבר נעשה בשלבים, הבחורה מעבירה את נעוריה ב-Alpha fucks, שלב א' (א' זה אלפא), וכאשר נעוריה מאחוריה, עוברת ל-beta bucks, שלב ב' (ב' זה בטא). על בחורות כאלה, נאמר שהן רכבו על קרוסלה של גברים בנעוריהן.

אם אתה חושש שבחורה רכבה על קרוסלה, וכעת רוצה אותך רק בגלל שאתה טוב ויציב, לא כי היא נמשכת אליך, התרחק ממנה כמו מאש. הנורות האדומות בדרך כלל קלות לזיהוי: בחורה ששיאה ונעוריה מאחוריה, 30+ או מתקרבת לשם, בעלת עבר מיני עשיר מדי, אך עושה כמיטב יכולתה להסתיר אותו, לא מעניקה לך 100% מהאהבה שלה, לא מעניקה לך 100% מהמיניות שלה, אך מצפה שאתה תעשה את כל המוטל עליך כלכלית, ומתה לכבול אותך בחוזה ה"נישואין ®", למרות שהיא לא ממש מתה עליך. היא בזבזה את נעוריה על מניאקים, ועכשיו, היא מניאקית אליך – היא תיהנה מפרנסתך וכספך, אך לעולם לא תעניק לך את המיניות הפראית וחסרת המעצורים שהיא העניקה לכל המניאקים שזיינו אותה חינם אין כסף. וכמובן שהיא תמיד תהיה פתוחה (תרתי משמע) להזדמנות לבגוד עם גברתן מסוקס שיסכים לדפוק אותה ולזרוק אותה. פרנסת הממזרים עליך.

לעולם אל תיכנס לקשר רציני עם מישהי שלא מעניקה לך 100% מאהבתה ו-100% ממיניותה.

כריות דובי ובחורות רעות

גברים טובים מדי באופן מוגזם עלולים למצוא את עצמם בתפקיד של כרית דובי. גרסה עמוקה וטובענית של ה-Friendzone.

מקשיב לסיפורים שלה על מניאקים שדפקו וזרקו אותה. נותן לה כתף לבכות עליה. מנסה לעזור לה לפתור את כל הבעיות שלה. עונה לטלפון כל פעם שהיא רוצה ליילל. רץ לעזור לה כל פעם שהיא רוצה להזיז ספה. טס מהבית לתת לה טרמפים באמצע הלילה. מנסה לעזור לה לאחות את הלב השבור שלה.

היא תיתן לך נשיקה על הלחי ותקרא לך "חמוד". אתה תחשוב שאתה מתקדם… אבל זו רק לוגיקת כלבלבים.

"אני אעזור לה ואקשיב לה, אז היא תידלק עלי! היא לא נדלקה עלי? כנראה לא עזרתי והקשבתי לה מספיק, אני אעזור לה עוד יותר ואקשיב לה כל הזמן, אז היא תידלק עלי!"

לא, זה לא עובד כך.

היא מנצלת אותך לחיזוקים רגשיים וניפוח האגו. היא מנצלת אותך כדי לעשות עבורה דברים או כדי לעודד אותה אחרי שהיא פתחה רגליים למניאק שדפק וזרק אותה. אחרי שהיא תתאושש, היא תלך למניאק אחר, ותשכח ממך. עד ששוב יזרקו אותה, ושוב אתה תקבל טלפון מלא יללות. האם אתה שוב תרוץ לעזרתה?

אם יש לך ידידה, והיא כמו אחות בשבילך, כלומר, בלי שום כוונות מיניות – בבקשה, תתמכו אחד בשנייה כאוות נפשכם, ותספרו אחד לשנייה מה שאתם רוצים (ועדיין, אל תטוס מהבית לתת לה טרמפים באמצע הלילה… גם עם ידידות אפלטוניות לא צריך להיות כרית דובי).

אם יש מישהי שמוצאת חן בעיניך – תתחיל איתה, עדיף מוקדם מאשר מאוחר. היא לא מעוניינת בך רומנטית? לא נעים, לא נורא, הלאה.

הלאה זה אומר הלאה. אל תהייה כרית דובי שלה. אתה לא הפסיכולוג שלה. אתה לא צריך לתמוך במסע הזיונים שלה. אתה לא צריך לנגב לה את הדמעות אחרי שהיא נזרקת על ידי מניאק שמשקר לה ומנצל אותה, ולפני שהיא שוב חוזרת למניאק שמשקר לה ומנצל אותה, או מוצאת מניאק חדש שישקר לה וינצל אותה. אל תנסה לתקן את הלב השבור שלה, על חשבון הלב השבור שלך.

כלל ברזל: כימיה היא תהליך רגשי מהיר ואוטומטי. אם מישהי לא רוצה אותך באופן רומנטי, היא בטח לא תרצה אותך אם תהייה הכרית דובי שלה. אל תהייה כרית דובי. אם אתה עושה כן, אתה מניאק כלפי עצמך. יש לך חיים משל עצמך. תחייה אותם.

שיט טסט בסקלה תרבותית

אם אתה בחור נחמד מדי, כרית דובי, בחורות רבות יגידו לך לא להשתנות. שאתה בסדר גמור כמו שאתה. שיום אחד "אתה תמצא את המלאכית היחידה והמיוחדת שלך ®". שאתה צריך להישאר חמוווד כמו שאתה, לא להפוך חס וחלילה ל"מניאקים הרעים האלה" [שהיא מתה לפתוח לו רגליים].

הן מאכילות אותך לוקשים והופכות אותך למשאב שלהן, בזמן שהן הולכות לפתוח רגליים למניאקים.

זה נוח להן שאתה לא משתנה – כי אם תשתנה, תתחיל להשקיע בעצמך ובחיים שלך, ותפסיק להשקיע בהן זמן ורגש לריק – למי הן ילכו ליילל כשהמניאק זורק אותן? מי ינפח להן את האגו? מי יהיה שם לאסוף את השברים כמו משרת טוב? מי יפנק אותן בארוחות חינם?

זהו שיט טסט עצום בסקלה תרבותית. כל התרבות כולה רוויה עד בחילה בעצות גלולה כחולה: תישאר כרית דובי, תישאר נחמד, תישאר הפסיכולוג האישי של הידידות שלך שאתה מת להיכנס להן לתחתונים. אבל רק מי שמתעלם מעצות הזבל האלה, ובולע את הגלולה האדומה, עובר את הטסט. כל השאר נשארים כריות דובי, משאבים של בחורות ששכנעו אותם שצריך להישאר חמווודייים כדי למצוא בחורה.

הכלבלבים הטיפשים והמסכנים מתעלמים מההוכחה הפשוטה הנמצאת להם מול האף: אם באמת היה בו מה שהן רוצות בגבר, הן לא היו מחלקות לו עצות אחיתופל, הן פשוט היו יוצאות איתו!

האם נעלמו כל הבחורות הטובות?

לא. הבחורות הטובות לא נעלמו, ואתה לא חייב להיות מניאק כדי להשיג בחורה טובה.

מה שאתה כן צריך לעשות, זה להיות הגבר המוצלח, המושך, והמעניין ביותר שאתה יכול להיות, על מנת להכיר בחורה טובה, ויותר מכך, על מנת להוציא ממנה את המיטב.

כלל ברזל: בחורות הן מצפן ביולוגי המתוכנת להימשך לחזק ולאבד משיכה לחלש.

נספח לכלל: כדי להוציא מבחורות את המיטב, עליך בעצמך להיות הגבר המושך והמוצלח ביותר שאתה יכול להיות.

לפני שאתה שואל אם כל הבחורות הטובות נעלמו, עליך לשאול את עצמך, מה אתה עושה על מנת למצוא בחורה כזו, והאם אתה גבר שיכול להוציא מבחורה את מיטבה.

אנשים בכלל, ובחורות בפרט ובמיוחד, תמיד יהיו טובים יותר בחברת מי שהם רוצים בקרבתו, ורעים יותר בחברת מי שהם לא רוצים בקרבתו.

אם אתה לא במיטבך, אתה לא תוציא מבחורות את המיטב. במקרה הטוב, הן יהיו אדישות אליך, או ירחמו עליך. במקרה הרע, במיוחד אם הן בחורות רעות לב, הן ינצלו אותך בשביל חיזוקים רגשיים או פינוקים כלכליים, ויזרקו אותך לזבל כאשר לא יהיה להן יותר צורך בך.

ההשקעה הכי טובה בחיי אהבה ובקשרים שלך, זו תמיד תהיה ההשקעה בעצמך. ככל שיהיו לך חיים יותר מעניינים ומלאים, ככל שתהיה יותר כריזמטי ושנון, ככל שתהיה יותר מוביל ודומיננטי, ככל שיהיה לך יותר ביטחון עצמי, אתה תשים לב שאנשים מסביבך, ובמיוחד בחורות, מתנהגים יותר טוב. והנה, פתאום העולם מלא בבחורות טובות!

אתה אמנם לא צריך להיות מניאק כדי להשיג את הבחורה הטובה… אבל להיות קצת שובב לא יזיק!

לב שובב