כימיה יותר חשובה מבתולים

כדאי לצאת עם מישהי שאיבדה את בתוליה? כדאי להיות איתה בקשר רציני? מה לעשות אם היו לחברה שלך בעבר כמה חברים וגם סטוצים? אם היא שכבה עם הרבה גברים? האם היותה לא בתולה, האם מספר הגברים שבחורה שכבה איתם, צריך להוות שיקול נגד קשר רציני?

בחורה שאלה השבוע שאלה באתר AskPeople, בה היא מספרת כי בחור שהייתה מעוניינת בו, לא רוצה איתה קשר רציני, היות ואינה בתולה.

הכרתי מישהו והתחלנו לדבר שאל אם אני בתולה אמרתי שלא ישר אמר לי אז אין לנו מה לעשות ביחד…..
…..מה יש לכם להגיד בנושא ועל הבחור

התשובה שלי לא אחרה לבוא:

כלבלב.

אחד המשתתפים בדיון הגיב, כי הרבה מהמקורות שאני מפנה אליהם (בין היתר, הבלוג Return Of Kings, בו חברים מספר כותבים בעלי קשת דעות), דווקא מצדדים בבחור וטוענים שהבחורה הכי טובה לקשר רציני היא בתולה. אותם מקורות גם טוענים כי ככל שבחורה שכבה עם יותר ויותר גברים, כך היא פחות ופחות מתאימה לקשר רציני. Roosh מגדיל לעשות ואומר ישירות כי אינו מעוניין להתחתן עם מישהי שאינה בתולה. המגיב הופתע שקראתי לבחור כלבלב, ושאל לפשר הדברים.

רמת המשיכה בקשר זוגי היא המדד העיקרי להצלחתו; כמות הפרטנרים בעבר היא נסיבה משנית

מידת כימיה בקשר

העיקרון החשוב בבואך לאמוד פוטנציאל של קשר: מידת הכימיה בין בני הזוג.

במנוספרה קיימת קשת רחבה של דעות וזרמים שונים. אינני מסכים עם כל דבר שכל אחד אומר. אני נמנה עם הזרם השקול יותר, השם דגש על עקרונות בסיס מסוימים. בסוגיה זו, דעתי כשל Rollo Tomassi מהבלוג The Rational Male: כאשר מדובר על בחורה נורמטיבית עם עבר מיני רגיל, הווה אומר, כמה חברים וכמה סטוצים, אזי סימני הכימיה בקשר עצמו הרבה יתר חשובים מאשר N count, מספר הגברים איתם שכבה או קיימה מגע מיני. העיקרון החשוב: האם היא מעניקה לך את המיטב שלה, כשם שהעניקה לפרטנרים הקודמים; וזאת ניתן ללמוד במידה רבה של ביטחון מסימני הכימיה בקשר ומחיי המין שלכם.

כמות הפרטנרים בעבר: סיכוי סטטיסטי, לא קביעה נחרצת

אכן, ככל שבחורה שכבה עם יותר גברים, כך הולך ופוחת הסיכוי הסטטיסטי שהיא מתאימה לקשר רציני. אולם שימו לב: מדובר על סיכוי סטטיסטי לגבי בחורות כקבוצה, לא על קביעה נחרצת לגבי בחורה ספציפית. מדובר בעיקר על קורלציה, לאו דווקא סיבתיות.

בחורה מתירנית השוכבת עם כמות גדולה מאוד של גברים, עלול הדבר להוות בעיה בבואנו לשקול קשר רציני; אך כיצד ניגש לעניין, כאשר מדובר בבחורה נורמטיבית, שהיו לה כמה חברים רציניים, ובין לבין, אולי כמה סטוצים? בשאלה באתר AskPeople, בסך הכל היה מדובר בבחורה שהיה לה בעבר חבר רציני אחד, עמו קיימה יחסי מין. לא חסרות בחורות חמודות שהיו להן כמה חברים, ואולי כמה סטוצים, והן מאוד רוצות חבר. האם הן פחות טובות מבתולות?

האם בחורה ששכבה עם מספר גברים היא בת זוג פחות טובה?

נשאיר בצריך עיון את השאלה, מהם היתרונות והחסרונות בבחורה בתולה, לעומת בחורה שאיבדה את בתוליה. נתמקד בשאלה, האם היות בחורה לא בתולה הופך אותה לבת זוג פחות טובה?

אם המדד היחיד הוא בתולים, הרי שהתשובה מאוד פשוטה: לא. היות בחורה לא בתולה לא הופך אותה לבת זוג פחות טובה, ולמטרת העניין, גם לא יותר טובה. זהו לא המדד הנכון.

ישנם אותות הרבה יותר מדויקים למידת ההתאמה בין גבר לאישה, מאשר כמות הפרטנרים בעבר. החשוב מביניהם: הכימיה המינית בקשר. תדירות הסקס. התשוקה בסקס. סקס הוא הדבק הקושר בני זוג יחדיו. השאלה החשובה: האם בת הזוג מעניקה לך את כל כולה? האם כל מה שקיבלו בני הזוג בעבר, גם אתה מקבל? או, האם איתך היא נמנעת מאקטים מיניים מסוימים, אותם עשתה בשמחה עם אקסים ועם סטוצים, היות ואליהם נמשכה, ואליך פחות? האם איתם עשתה סקס תדיר ומלא תשוקה, ואיתך עושה סקס מכאני, אובליגטורי, בתדירות נמוכה, והכל רק כדי להאכיל אותך מינימום נדרש של פירורים, על מנת שתמשיך להוות לה רשת ביטחון רגשית או לפרנס אותה?

להוציא הוכחות חותכות כגון הקלטות או עדויות אמינות במיוחד, אין, כדבר שבשגרה, דרך בטוחה לעמוד על עברה המיני של בת זוג לפרטי פרטים, ולהשוות את חיי המין בעבר לחיי המין בהווה. נותרת רק דרך אחת בטוחה ואמינה לעמוד על טיב המשיכה בקשר: בחורה שנותנת לך את כל כולה, היא בחורה שבאמת נמשכת אליך ומאוהבת בך. 100% מהסקס שלה, מתוך משיכה ותשוקה. בחורה החופשייה איתך במיטה וגם מחוצה לה, מוכנה להתנסות איתך בכל מיני אקטים וכל מיני תנוחות, ועושה זאת בשמחה ובתשוקה, חזקה עליה שהיא מעניקה לך את כל מיניותה; לפיכך, אם אתה מקבל 100% מהמיניות שלה, אין מה לדאוג או להשוות לאקסים, מכיוון ש-100% נשאר 100%.

כלל ברזל: אם היא לא מעניקה 100% מהסקס שלה,
היא לא 100% נמשכת אליך

בחורה המעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה היא בת זוג טובה, גם אם היו לה גברים לפניך

תארו לכם מישהי שמגיל 16 עד גיל 25 היה לה חבר רציני אחד כל שנה. ביום הולדתה ה-25, היא כבר הייתה עם 9 גברים, למרות שהיא בחורה שאוהבת קשרים רציניים. בין לבין, היו לה כמה סטוצונים. נוסיף עוד 6 סטוצים, ונקבל סך הכל 15 גברים, מגיל 16 עד גיל 25. מעדיפה קשרים רציניים, אבל מדי פעם שובבה. לא מעט גברים, גם לא יותר מדי. בחורה די נורמטיבית. היא עדיין צעירה בשיא יופייה. היא מחפשת קשר רציני, וגיל 25 זה גיל טוב לחשוב על העתיד ועל משפחה. כעת, הכירה חבר חדש. היא רוצה בבוא הזמן להקים איתו משפחה. היא מאוהבת בו. יש להם סקס תדיר, מספר פעמים בשבוע, בכל תנוחה שעולה על דעתם. היא מעניקה לו את כל גופה, את כל אהבתה, את כל הסקס שלה. כל מה שבני הזוג הקודמים קיבלו, גם הוא מקבל, ואפילו יותר.

האם הוא צריך להרגיש מאוים מעברה המיני? התשובה: לא. היא מאוהבת בו והמשיכה המינית שלה אליו מורה זאת בבירור. הסיכוי שמישהי המעניקה לך 100% מהמיניות שלה תבקש לנצל אותך או להסתיר ממך אג'נדה סודית, הוא נמוך מאוד; משיכה חייתית היא משהו שקשה מאוד לזייף, וכמעט בלתי אפשרי לזייף לאורך זמן. לכן, היא בת זוג טובה ואוהבת, מתאימה לקשר רציני והקמת משפחה, ועברה המיני לא צריך לאיים עליו.

קשר טוב

אם בחורה מעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה, היא אוהבת אותך, ואתה בקשר טוב, גם אם היו לה קשרים קודמים.

בחורה המעניקה לך מיניות חלקית בלבד, אינה בת זוג טובה

הדוגמה הבאה: בחורה שהייתה עם מספר רב של גברים, להם העניקה את כל כולה, וכעת, מעוניינת בקשר עם בחור חדש, אך היא לא מעניקה לו את מלוא מיניותה. יותר מכך; היא לא רוצה להעניק לו את מלוא מיניותה. היא לא מרגישה את המשיכה החייתית אותה הרגישה עם בני זוג קודמים. הסקס ממוצע במקרה הטוב, ובמקרה הרע, אפרורי, מכאני, חסר תשוקה, ולא תדיר. היא מרבה להתחמק מסקס, ונמנעת מתנוחות רבות. קיימים מקרים רבים כאלה. מקרה קלאסי הוא בחורה שבזבזה ופיזרה את מיטב נעוריה עם שלל גברתנים מסוקסים, אולי חלק היא זרקה, אולי חלק דפקו וזרקו אותה, וכעת, כאשר נעוריה מאחוריה, מבקשת למצוא מפרנס טוב ורשת ביטחון, ומתפשרת על המשיכה לבן הזוג ולוקחת את מי שמוכן לקבל ולפרנס אותה, אך היות ולא נמשכת אליו, נותנת לו מינימום הכרחי של פירורים מיניים. מקרה קלאסי נוסף הוא בחורה שמורחת את הזמן עם גבר שנראה לה חביב, אבל לא הרבה מעבר, עד שיגיע משהו יותר מעניין. היא תמיד תמצא סיבות ורציונאליזציות, מדוע לא להעניק לו את מלוא המיניות. "עייפה ®", "עסוקה ®", "עבודה ®". הסיבה האמיתית מאוד פשוטה: היא פשוט לא מרגישה שום דחף ושום צורך. אין מספיק משיכה. הבחור רק מהווה לה רשת ביטחון רגשית, עם אי אילו פירורים של מיניות. קצת יותר טוב מכרית דובי מסורסת, אבל לא הרבה יותר טוב.

קשר גרוע

אם בחורה לא מעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה, היא לא נמשכת אליך מספיק; סביר להניח שאתה כרית דובי המקבל פחות אהבה מבני זוג קודמים, והיא נמצאת איתך בקשר בעיקר עקב מניעים אגוצנטריים הזרים לאהבה, כמו רשת ביטחון רגשית או כלכלית, או התפשרות.

בחורה המעניקה לך מיניות חלקית בלבד, אינה בת זוג טובה, גם אם היה לה רק גבר אחד לפניך

הדוגמה הבאה: תארו לעצמכם בחורה שהייתה רק עם גבר אחד. אם היה קשר רציני וארוך, אם לאו, לא משנה את המסקנה. העובדה כי היה לה רק גבר אחד, לא משנה את המסקנה. המצב הוא אותו מצב כמו בדוגמה הקודמת. לאותו אקס מיתולוגי, או סטוץ מיתולוגי, היא העניקה הכל: כל תנוחה, בכל מקום, בכל זמן. אוראלי. אנאלי. בבית ומחוצה לו. סקס קופים מטורף ותדיר, מתוך תשוקה מינית אמיתית. עכשיו יש לה חבר חדש. אבל לחבר הנוכחי היא מעניקה במקרה הטוב סקס ממוצע בתדירות בינונית, ובמקרה הרע סקס אובליגטורי, מכאני, חסר תשוקה ולא תדיר. משהו כמו מיסיונרי פעם בשבועיים, אם יש לו מזל. מדוע הוא מסתפק במיניות אפורה כל כך? אולי הוא לא מנוסה, אולי הוא עיוור מאהבה ומכור אליה, אולי אין לו אופציות אחרות. סביר להניח כי הוא לא יודע על עברה המיני, ואולי הוא חושב שהיא כזו והיא "צריכה זמן להיפתח ®" ושאר רציונאליזציות. סיכוי סביר שהיא עצמה מודעת לכך שלו היה יודע על עברה המיני, לא היה מסכים לקשר אפרורי כזה, ולכן מעלימה ממנו את העבר ומעמידה פני אישה חסרת מיניות. כל אדם המבין חצי דבר במיניות ישר יסיק כי היא לא נמשכת אליו כמו שנמשכה לאקס. אולי היא רק רוצה לנצלו כמפרנס. אולי היא רק רוצה להעביר איתו זמן כרשת ביטחון עד שתמצא משהו יותר טוב. מה שבטוח: היא לא בת זוג טובה, היא לא מתאימה לקשר רציני, ובטח לא להקמת משפחה. היא לא 100% אוהבת אותו. היא לא 100% נמשכת אליו. היא לא מעניקה לו 100% מהסקס שלה.

קשר גרוע

אפילו אם היה לה רק גבר אחד לפניך, אם היא לא מעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה, היא לא מתאימה לקשר.

בחורה המעניקה לך מיניות חלקית בלבד, אינה בת זוג טובה, אפילו אם לא היה לה אף גבר לפניך

עכשיו תארו לעצמכם אותה דוגמה, אך הפעם מדובר על בתולה. מבחינת כימיה, עובדת היותה בתולה לא משנה את המסקנה. אין קשר בין כמות הגברים שהייתה, או במקרה של בתולה, אפס הגברים שהייתה איתם, לבין כמות המשיכה המינית שהיא חשה. כימיה היא תהליך רגשי מהיר, אוטומטי, ואינסטינקטיבי. אם היא מאוהבת בו ועושה איתו סקס תדיר, חופשי, ומלא תשוקה, היא בת זוג מתאימה. אם היא נותנת לו רק חלק מהמיניות שלה, היא נמשכת אליו רק באופן חלקי, ולא מתאימה לקשר רציני. עובדת היותה בתולה לא מהווה תירוץ לחוסר משיכה מינית; בתולה מאוהבת תרצה לעשות עם בן זוגה, אליו היא מאוד נמשכת, בדיוק אותם דברים שהייתה רוצה לעשות לו הייתה מנוסה; פשוט ייקח לה יותר זמן. אישה שאיבדה בתוליה תהיה מוכנה למיניות מלאה לכל היותר תוך מספר דייטים; בתולה בדרך כלל תידרש למספר שבועות על מנת להיפתח בהדרגתיות, אך יהיה ניכר עליה שהיא מרגישה תשוקה, ומאוד רוצה להמשיך ולהתקדם. כאשר יגיע הזמן ובני הזוג ישכבו, היא תרצה להמשיך לחקור את מיניותה ולחוות איתו הכל.

כרית דובי

אפילו אם היא בתולה, אם היא לא מעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה, היא לא מתאימה לקשר.

כלל ברזל: אם אין 100% כימיה, לא נכנסים לקשר רציני

נשאיר בצריך עיון את השאלה, כיצד נתייחס לבחורה שהייתה עם מאות גברים. זוהי לא בחורה נורמטיבית, ורוב הסיכויים שלא תהייה מתאימה לקשר רציני ממספר סיבות אפשריות שונות. אבל בחורה שהייתה עם 5, 10, אפילו 15 גברים? אם היא אוהבת אותך, נמשכת אליך, ומקיימת איתך יחסי מין תדירים, חופשיים, ומלאי תשוקה, היא בת זוג מצוינת. הרבה יותר מבתולה, או ספק בתולה, שלא מעניקה לך את מלוא מיניותה. בחורה שהייתה עם 10 גברים לפניך, ומעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה, היא בת זוג הרבה יותר טובה מאשר בחורה שהייתה רק עם גבר אחד, או אפילו בתולה, אך לא מעניקה לך אהבה ומיניות מספקים.

משיכה מינית היא אינסטינקט מולד

אם יש סקס, יש כימיה, יש תשוקה, גם 10 אקסים לא יפריעו לקשר, ויכול להיות לכם קשר ארוך, מספק, יציב, ומלא אהבה. אם יש אפס כימיה, זה לא משנה אם היא בתולה והיו לה אפס גברים לפניך; אם אין סקס תדיר, אם אין תשוקה, אזי היא לא נמשכת אליך, והיא לא מתאימה לקשר רציני, ואתה עלול להיות מנוצל ולהיזרק כזבל דאשתקד לכשהיא תפגוש מישהו יותר מעניין. הגם שלבתולה אין ניסיון מיני, עצם המשיכה המינית לא צריכה ניסיון; משיכה מינית היא אינסטינקט גנטי מולד. הגם שלבתולה יכול לקחת זמן להיפתח כלפיך, כל עוד מדובר על בחורה בגירה וכשירה, אזי זו תהייה תקופה קצרה של מספר שבועות בודדים, בה תהייה התקדמות מתמדת וסימנים ברורים של תשוקה אליך.

קשר לא טוב

המדד המדויק ביותר להצלחתו של קשר היא מידת הכימיה. אם יש ביניכם כימיה ממוצעת, היא לא מתאימה לקשר.

שיקולים זרים לאהבה

אם מישהי לא מעניקה לך 100% מהמיניות שלה, היא לא מתאימה לקשר רציני בשום פנים ואופן. ככל שהמשיכה המינית פחותה, כך סיבותיה להיות איתך פחות קשורות לאהבה, ויותר לאינטרסים אגוצנטריים הזרים לאהבה; החל מסתם להעביר את הזמן עם מישהו שהוא נחמד לה בינתיים, וכלה בניצול כמפרנס, ובמקרים קיצוניים, ככל שמתקרבים ל-0% משיכה, Alpha fucks beta bucks, או בשמו המקצועי, Cuckolding; גבר בטא מפרנס המרומה לגדל ילד של גבר אלפא אחר איתו זוגתו שכבה, ולרוב עמל כדי להביא פרנסה לביתו ללא שהוא נהנה ממיניותה של "זוגתו", בזמן שהיא מפסקת רגליים לשפגט עם שלל גברתנים שמושכים אותה הרבה יותר מבעלה.

Kaspomatus

אם בחורה רק מנצלת אותך כרשת ביטחון רגשית וכלכלית, ולא מעניקה לך אהבה ומיניות, אתה בקשר אפרורי ונוראי עם בת זוג לא מתאימה.

אם מדובר על בתולה בגירה וכשירה שקרירה אליך, אזי זהו מקרה פשוט של מישהי שמעבירה איתך את הזמן כרשת ביטחון רגשית, עד שהיא תמצא משהו יותר מעניין. לו הייתה נמשכת אליך, הייתה שוכבת איתך תוך זמן סביר ומעניקה לך את מלוא מיניותה.

בתולה צעירה שעדיין לא התבגרה

בחלק מהמקרים מדובר על נערה בתולה צעירה שעדיין מתבגרת, ולא נמשכת מינית בצורה מלאה לאף גבר, מה שעושה אותה דה פקטו בת זוג לא מתאימה לבחור בגיר וכשיר המעוניין במיניות מלאה עם זוגתו. גיל ההסכמה בישראל הוא אמנם 16 (ובנסיבות מיוחדות מסוימות, בקשר של חברות עם נער הגדול ממנה עד 3 שנים, 14), אך לא כולן מתבגרות עד גיל זה. נערה צעירה, היכולה לקיים מגע מיני על פי חוק, אך עדיין לא התבגרה דיה ולא מוכנה למין מלא, יכולה להיות בקשר רומנטי רק עם נער כמוה שלא התבגר עדיין בעצמו ולא מרגיש את מלוא הדחף המיני.

בחורה המעניקה לך את מלוא אהבתה ומיניותה היא בת זוג טובה

אם מישהי מעניקה לך 100% מהמיניות שלה, נהנית לשכב איתך, נהנית לחקור את מיניותה איתך ולהתנסות בשלל התנסויות מיניות ושלל תנוחות, ואתה נהנה מסקס תדיר, מלא תשוקה, בכל זמן ובכל מקום, אזי מדובר בבחורה שמאוד נמשכת אליך ומאוד אוהבת אותך. אין לך מה להרגיש מאוים מעברה המיני. גם אם כבר הייתה עם מספר גברים, היא בת זוג טובה ומתאימה – הרבה יותר טובה ומתאימה מבתולה שלא נמשכת אליך.

קשר מעולה

אם זוגתך מעניקה לך חום, סקס, ואהבה, היא בת זוג מצוינת ויהיה לכם קשר מעולה.