האם בחורות מעדיפות גברים גבוהים

האם גבר נמוך עלול להרתיע בנות? האם גבר נמוך יכול לצאת עם בחורה גבוהה ממנו? למה בנות אוהבות בנים גבוהים? האם בחורה תמיד תעדיף גבר גבוה? עד כמה הגובה חשוב? הרבה גברים מתחבטים בשאלות אלה, והן עולות מדי פעם בפורום זוגיות.

הממצאים מראים כי בחורות בדרך כלל נמשכות לגברים גבוהים מהן. עם זאת, ההעדפה היא בעיקר לגבר העובר אותן בגובה, אפילו במעט, לאו דווקא הגבר הגבוה ביותר בסביבה; שאר תכונותיו גורמות לעיקר המשיכה. גבר מרשים מספיק יוכל לפצות על גובהו הנמוך וליהנות מהצלחה בחיי האהבה, ולעתים אף ליצור קשר עם בחורה גבוהה ממנו. המשחק עדיין פתוח.

נבחן מדוע בחורות אוהבות גברים גבוהים, ולאחר מכן נראה כי גובה הוא פקטור אחד מתוך קשת של פקטורים, העושים גבר למושך; למרות העדפה מסוימת לגבר גבוה, אפשר להצליח בחיי האהבה גם אם אתה נמוך, כל עוד אתה מרשים מאוד בשאר תכונותיך.

האם בחורות מעדיפות גברים גבוהים

גובה: פקטור קבוע ובלתי ניתן לשינוי

גובה הוא פקטור שלא ניתן לשפר*. מבנה העצמות קבוע. סוליה עבה בנעל יכולה להוסיף כמה סנטימטרים, שייעלמו עם חליצת הנעל. יציבה זקופה (המהווה חלק משפת גוף גברית, וחשובה בכל מקרה) יכולה להוסיף כמה סנטימטרים למי שהיה רגיל ללכת כפוף; תמיד מומלץ לסגל לעצמך יציבה זקופה. חרף זאת, אורך עמוד השדרה והרגליים נשאר זהה. להבדיל מפקטורים אחרים הניתנים לשיפור, חלקם אף שיפור נרחב, גובה הוא אחד הפקטורים היחידים שהנו בבחינת "אלה הקלפים שקיבלת, תסתדר".

* קיים ניתוח מורכב ויקר מאוד להארכת עצמות. מדובר על תהליך כואב, הכרוך בהחדרת מתכות ומכשיר מיוחד לעצם, ישנם סיכונים, ונדרשת תקופת טיפול ממושכת מאוד ופיזיותרפיה אינטנסיבית. הניתוח משמש לתיקון דפורמציות. השימוש בו להארכת גובה מסיבות קוסמטיות בלבד, הגם שאפשרי, הוא מיותר. לא נתעכב על אפשרות זו.

כל פקטור נמוך מדי עלול לפגוע במשיכה, לא רק גובה

shaq

שקיל אוניל עם אשתו (דאז) שאוני. גובה מהווה יתרון, אך היכרויות הם עדיין משחק פתוח, היות וגבר מושך הוא בעל קשת רחבה של תכונות.

מתי גובה נמוך עלול להוות בעיה של ממש? כל פקטור נמוך מדי עלול להוות בעיה. אם גובהך מטר אחד בלבד, אפילו עם רמות מדהימות בשאר הפקטורים, מבחר הבחורות שאתה יכול להכיר יהיה קטן; הפרש הגבהים בינך לבין אפילו בחורה קטנטונת יהיה גדול. כל הבדל קיצוני יכול להעיב על הקשר. למשל, אדם ביישן בצורה קיצונית לא יצליח עם בנות, אפילו אם הוא נראה ממש טוב; לבחורה יימאס להוביל אותו כל הזמן. כך גם אדם הסובל מחטטים קשים ומכוערים על כל גופו, אפילו הוא שנון ומצליח; צלקת קטנה פה ושם לא תפגע במשיכה, אך עור מלא חטטים עמוקים ומכוערים מרתיע מדי. ברגע שפקטור אחד נמצא נמוך מדי, הוא עלול להעיב על כל המכלול. אין אלא לטפל בבעיה כמיטב יכולתך, ולשפר כמה שניתן את שאר הפקטורים.

עם זאת, רוב הגברים השואלים את שאלת הגובה, הם בסך הכל בעלי גובה ממוצע עד נמוך בנורמה. 1.60 מ', נמוך, אך עדיין בגדר הנורמה. 1.70 מ', לא גבוה במיוחד, גם לא נמוך במיוחד. פקטור ממוצע. אם הגובה בנורמה, לא יהווה הדבר בעיה, במיוחד אם אתה מפצה על כך בעזרת פקטורים מרשימים אחרים. אדם עם פקטור ממוצע כלשהו (להבדיל מפקטור נמוך בצורה קיצונית) המפצה על כך בעזרת פקטורים אחרים, עדיין יכול ליהנות מהצלחה בחיי האהבה. למשל, אדם ביישן מעט (אך לא בצורה קיצונית), שנראה מצוין, שומר על כושר, יש לו חוש הומור, והנו אדם מעניין באופן כללי, עדיין יכול להצליח יפה.

למה בנות אוהבות גברים גבוהים?

גבר ואישה, דיסקית פיוניר

גבר ואישה, דיסקית פיוניר. לאורך ההיסטוריה, גובהם הממוצע של גברים תמיד היה גדול מגובהן הממוצע של נשים.

נראה כי הסיבה שבחורה נמשכת לגבר גבוה ממנה, ובאופן כללי, גדול מימדים וחזק ממנה, היא גנטית ומולדת.

לאורך כל ההיסטוריה, בכל הארצות ובכל התרבויות, גובהם הממוצע של גברים תמיד היה יותר גדול מגובהן הממוצע של נשים, וכך גם ההעדפה לגברים גבוהים. בנות אוהבות בנים גבוהים כבר בתיכון. בחור גבוה בדרך כלל ימשוך יותר תשומת לב מחברו הנמוך יותר. ההבדלים בין הגבהים לטובת הגבר, כמו גם הסיבה בגינה בחורה בדרך כלל תעדיף בחור גבוה ממנה, מקורם בצורה בה התפתחו שני המינים.

לכל מין יש מבנה אידיאלי, בהתאם לתפקיד שקיבל במהלך האבולוציה. שני המינים משתפים פעולה כדי לקיים את עצמם וילדיהם, כל אחד בתפקיד שונה. זכרים התפתחו להיות ציידים, לוחמים ומגינים. נקבות התפתחו ללדת, לטפל בתינוקות, וללקט. גברים גבוהים וחזקים יותר, ורחבים יותר בגוף העליון. בחורות נמוכות יותר, ורחבות יותר בגוף התחתון. יש לכך גורמים גנטיים והורמונליים הגורמים לכל מין להתפתח באופן שונה.

אחד ההבדלים הבולטים בין מבנה גבר לאישה ניתן לראות באגן. בעוד שמבנה האישה התפתח ללדת תינוק, בעזרת אגן רחב ונמוך, בעל פתח גדול, שיותר מותאם ללידה מאשר לריצה, לגבר אגן יותר צר וגבוה, המותאם לריצה ופעילות גופנית. הבדלים גנטיים והורמונליים, הגורמים לגבר להיות יותר דומיננטי, גם גורמים לו להיות יותר גבוה וחזק מבחינה גופנית, בעל מאסת שרירים גדולה יותר, וכתפיים רחבות יותר.

אגן של זכר ונקבה

גובה ממוצע בארצות שונות

גובה ממוצע במדגם ארצות, בס"מ. הגבר תמיד גבוה מהאישה. לטבלה המלאה, ניתן לגלוש לעמוד List of Average Human Height Worldwide בויקיפדיה.

לאישה אידיאלית יש פרופורציות של גיטרה, עם אגן רחב, מותניים צרים, ושדיים גדולים. לגבר אידיאלי יש פרופורציות של טרפז הפוך (עם הבסיס הקטן כלפי מטה), עם אגן צר, ממנו הגוף הולך ומתרחב לכתפיים רחבות. דוגמה טובה ניתן לראות בדיסקית פיוניר ששוגרה לחלל, עליה נחרטו, בין היתר, דמויות של גבר ואישה בעלי מבנה טיפוסי. אם נשווה גבר ממוצע לאישה ממוצעת, ושניהם בפרופורציות הנכונות, הגבר יהיה גבוה יותר מהאישה.

כל מין נמשך יותר לפרופורציות האידיאליות במין השני. פרופורציות נכונות הן סימן אמין לבריאות, גנים טובים, ומערך הורמונלי תקין. גבר יימשך יותר לאישה אידיאלית, בצורת גיטרה, ופחות יימשך לאישה שטוחה עם אגן ברוחב זהה לשאר הגוף. אישה תימשך יותר לגבר אידיאלי, גבוה, שרירי ורחב, ופחות תימשך לגבר קטן מימדים, לא מפותח, ונמוך.

גובה הוא אחד המימדים, לפיו ניתן לשפוט גבר, ויש לו השפעה על המשיכה. בחורות יעדיפו גבר גבוה מהן, או לכל הפחות, בגובה שלהן. גברים יעדיפו בחורה נמוכה מהם, או לכל היותר בגובה שלהם. אפשרי שיהיו זוגות עם הפרש גובה לטובת האישה; ככל שההפרש יותר גדול לטובת האישה, כך זוגיות כזו תהיה יותר יוצאת דופן. אפשרי שיהיו זוגות עם הפרש גובה גדול לטובת הגבר; הגם שזוגות אלה יותר נפוצים מזוגות עם אישה הרבה יותר גבוהה, הפרש גדול מדי עלול להיות לא נוח. הרוב המכריע של הזוגות הם זוגות עם הפרש גובה מסוים לטובת הגבר.

אותם הבדלים ביולוגיים בין גבר לאישה, העושים גבר לדומיננטי, צייד טוב, מגן טוב, גם עושים אותו יותר חזק וגדול. גובה הוא חלק מהבדל זה. יש, אם כך, היגיון אבולוציוני כי בחורות יימשכו לגבר יותר גבוה מהן.

כיצד באה לידי ביטוי המשיכה לגבר גבוה מבחינה רגשית?

במספר מאמרים, אשר תיארו שאלונים בהם ביקשו לחקור כיצד בחורות מרגישות כלפי גברים גבוהים, ומדוע הן רוצות גבר גבוה מהן, נשים מתארות רצון רגשי להסתכל כלפי מעלה על הגבר שלהן, ואומרות שזה מוזר ולא טבעי להסתכל עליו כלפי מטה. הן רוצות להרגיש נשיות ומוגנות, שהגבר שלהן מסוגל לשמור עליהן, ומעדיפות גבר גבוה וגדול מימדים מהן; רגשות אלה עולות בקנה אחד עם ההיגיון האבולוציוני. כך גם גברים, מעדיפים להיות גדולים מזוגתם, להיות הגבר הנותן לה תחושת ביטחון. נראה, כי בחורות מעדיפות באופן אינסטינקטיבי להיות אלה הנשענות על הגבר החזק והגדול שלהן, והגברים מעדיפים להיות החזקים הנוסכים תחושת ביטחון בזוגתם.

יש הטוענים כי משיכה לגברים גבוהים היא תכונה נלמדת, המושפעת מהסביבה, ויש אף שהרחיקו לכת וטענו כי מדובר בסטראוטיפים מגדריים. אחד המחקרים הגיע לממצאים עובדתיים נכונים (בחורות כעיקרון מעדיפות גברים גבוהים מהן), אך עורכי המחקר טעו בפרשנות האישית שהעניקו לנתונים. בכבוד, אני סבור כי הפרשנות הייתה נתונה לשיקולים זרים; אין בידי להסכים עם גישה זו, ואני שולל אותה מכל וכל. לא צריך ללמד אישה להימשך לגבר גבוה ושרירי, כשם שלא צריך ללמד גבר להימשך לשדיים ולישבנים. לא צריך ללמד גבר להימשך לאישה יפה, חמודה ומעניינת, כשם שלא צריך ללמד אישה להימשך לגבר שנון ודומיננטי.

משיכה מינית היא אינסטינקט גנטי מולד, עם כוונון של מיליארדי שנות אבולוציה. כימיה היא תהליך רגשי מהיר ואוטומטי, המתקיים בהינתן הפקטורים הנכונים. לכימיה לא אכפת מפוליטיקלי קורקט: או שיש משיכה, או שאין.

האם גבר נמוך מרתיע בנות?

dinklage

פיטר דינקלג' עם אשתו, אריקה. גבר נמוך בצורה יוצאת דופן צריך להיות מאוד מרשים וכריזמטי בשביל לפצות על כך.

מרתיע זו לא המילה הנכונה, היא מילה חזקה מדי. הגדרה יותר נכונה היא: לגברים גבוהים יותר יש יתרון; גובה נמוך עלול להפריע, אבל לא להרתיע.

פה מסריח ושיניים שחורות, זה מרתיע. גוף מסריח ולא היגייני, זה מרתיע. פצעים מדממים על כל שטח העור, זה מרתיע. בחורה לא תרצה להתקרב לגבר כזה. יש לנו תגובות אבולוציוניות חזקות נגד גירויים שליליים המרתיעים אותנו: הדבר נועד לשמור על הבריאות שלנו.

גובה נמוך, זה לא משהו מרתיע; זה לא דוחה בחורות באופן אקטיבי. זה לא גירוי שלילי לכשעצמו. גובה ממוצע עד נמוך בנורמה (במיוחד אם הבחורה עדיין נמוכה ממך), לא מזיק ולא מועיל; לגברים גבוהים יותר יהיה יתרון בפן הפיזי, אבל יש קשת מאוד רחבה של תכונות מושכות שאתה יכול לשפר כדי למצוא חן בעיני בחורות, והמשחק עדיין פתוח בינך לבין הגבוהים.

הפרש גובה יוצא דופן לטובת בחורה, למשל, אם אתה נמוך בראש מהבחורה, יכול להפריע, אבל לא להרתיע. כלומר, היא לא תרצה לברוח ממך רק בגלל שאתה נמוך. אתה שנון, מעניין, נראה טוב, והיא נהנית בחברתך; אין לה שום סיבה לברוח. אולי היא אפילו תגיד לעצמה "איזה בחור מדהים, אבל חבל שהוא כזה נמוך", והיא תתלבט אם להיענות לחיזוריך, אם לאו, בהשוואה לשאר מחזריה. כלומר: הגובה מפריע לה, אבל לא מרתיע אותה. היא לא בטוחה לגביך, וגבר גבוה ממך עשוי לזכות באהבתה על פניך, אבל היא לא נגעלת ממך, היות ואין שום דבר מגעיל או מרתיע בגובה נמוך.

מתי גובה נמוך עלול להרתיע ממש? כאשר מדובר בגובה נמוך באופן קיצוני, אשר לרוב גם מלווה בפרופורציות גופניות יוצאות דופן. במקרה כזה, הדבר יכול להעיד על בעיה בריאותית או גנטית, ויש היגיון אבולוציוני ברתיעה כאמור. עם זאת, בטוחני כי מעט מאוד מהקוראים כאן נמצאים בקבוצה זו. מי שכן: אין אלא להתמודד עם הקלפים הגנטיים שקיבלת, ולשאוף להעלות את כל שאר הפקטורים גבוה ככל האפשר. בדרך כלל, לגברים נמוכים באופן יוצא דופן יהיה יותר קל ליצור זוגיות עם בחורות נמוכות כמוהם. אם אתה מאוד נמוך, תוכל ליצור קשר עם בחורות נמוכות כמוך, או להתחיל עם בחורות רגילות ולהתמודד עם הקושי.

אם אתה גבר נמוך מאוד, אך מרשים ומעניין באופן יוצא דופן, ייתכן ותוכל ליצור זוגיות עם בחורה רגילה בגובה נורמלי. השחקן המוכשר פיטר דינקלג' (Peter Dinklage), המוכר מהסדרה הפופולרית Game of Thrones וסרטי קולנוע רבים, נשוי באושר לבמאית התיאטרון אריקה שמידט (Erica Schmidt), ויש להם בת חמודה. דינקלג' מתנשא לגובה 1.35 מ' בלבד. אשתו אריקה מגיעה לגובה של 1.68 מ'. זהו קשר יוצא דופן, אבל אפשרי, בתנאי שהגבר מאוד מרשים וכריזמטי, באופן המפצה על גובהו הנמוך.

האם שיפור שאר הפקטורים מקטין את ההשפעה של גובה נמוך?

כן.

גובה מהווה פקטור אחד מתוך קשת רחבה של פקטורים התנהגותיים ופיזיים, העושים גבר למושך: דומיננטיות, כריזמה, שנינות, כושר, יופי ומראה (אשר גובה הוא תת-פקטור בו), פעלתנות, אנרגטיות, סטטוס, ועוד. שיפור והגשמה עצמית הם בכל מקרה שגרת חייו של גבר מושך.

החדשות הטובות: רוב הפקטורים ניתנים לשיפור
יש הרבה פקטורים הקובעים משיכה; גובה הוא רק אחד מהם

שלמה ארצי

שלמה ארצי. אם כריזמה הייתה גובה, הוא היה בגובה 10 מ'. הוא מרגיש יותר גבוה ממך, אפילו אם אתה עובר אותו בראש.

גובה הוא היוצא דופן מרשימת הפקטורים העושים גבר מושך: הוא הפקטור היחיד שלא ניתן לשפר בכלל. רוב הפקטורים העושים גבר למושך, ניתנים לשיפור, חלקם אף שיפור נרחב מאוד. ניתן ללמוד להיות דומיננטי יותר. אפשר לשפר שנינות ולפתח חוש הומור. אפשר להגשים את עצמך בחיים ולשפר את הסטטוס שלך. אפשר לטפח את עצמך ולהראות יותר טוב. כושר הוא פקטור בו ניתן לראות שיפור מצוין עם התמדה והשקעה; גבר שרירי וחטוב הוא מושך, אפילו אם הוא נמוך. מראה ניתן לשיפור במידה מסוימת; הגם שמבנה עצמות הפנים לא ניתן לשינוי (להוציא ניתוח פלסטי), טיפוח עצמי, תספורת מחמיאה, והיגיינה בסיסית עושים פלאים לשיפור המראה.

שיפור עצמי תמיד יכול רק להועיל. אתה תמיד צריך להמשיך לשפר את עצמך. להיות פעלתן, להתאמן, לפתח כישורים חברתיים, להגשים את עצמך. שיפור עצמי זו שגרת חייו של גבר המושך בנות באופן טבעי.

ככל שיש לך פקטורים יותר גבוהים בכל קשת הפקטורים, אתה תהיה יותר מושך. אם יש פקטור אחד שהוא חלש יותר מהשאר, לא נורא: אתה עושה מה שאתה יכול כדי לשפר אותו, ומבליט את שאר הצדדים החזקים שלך. אם יש לך סך הכל כמות גבוהה של פקטורים, אתה לא תיפגע יותר מדי מפקטור אחד שהוא ממוצע. לכל אחד יש צדדים חזקים יותר וצדדים חלשים יותר. מבליטים את החזקים, משפרים את החלשים עד כמה שניתן, וממשיכים לעבוד ולשפר אותם. שיפור עצמי הוא מסע.

האם בחורה תמיד תעדיף גבר גבוה? לגבר נמוך יש סיכוי?

Sophie Dahl and Jamie Cullum

ג'יימי קולום, זמר ונגן ג'אז, 1.64 מ', עם סופי דאהל, סופרת ודוגמנית, 1.83 מ'. נשואים באושר, עם שתי בנות חמודות. זוג עם הפרשי גובה גדולים לטובת הבחורה הוא יוצא דופן, אבל אפשרי, אם הגבר מרשים מספיק בשאר תכונותיו.

לגבר נמוך בהחלט יש סיכוי, וככל שהוא גבר יותר מושך, כך יהיה לו סיכוי יותר טוב. גובה משפיע על גברים ונשים בבחירת בני זוג; אם בחורה צריכה לבחור בין שני גברים זהים לחלוטין במידת המשיכה שלהם, כאשר אחד גבוה מחברו, סביר להניח כי תבחר בגבוה יותר. עם זאת, אנשים הם מאוד שונים אחד מהשני, וגובה הוא פקטור אחד מני רבים הקובעים משיכה. בסופו של דבר, המכלול קובע. ישנם הרבה גברים נמוכים, אשר מכלול תכונותיהם יותר מושך מאשר הרבה גברים גבוהים מהם.

ככלל, בחורות אכן נמשכות לגבר גבוה מהן. הבדל של ראש לטובת הגבר יכול להיות בונוס, אך כעקרון מספיק שהגבר יהיה מעט יותר גבוה מהבחורה, אפילו בסנטימטרים בודדים, והחשיבות של הגובה תתפוס מקום משני, כאשר שאר הפקטורים יקבעו את רמת המשיכה בקשר. יש נשים שאוהבות גבר הגבוה מהן בשני ראשים, ויש כאלה שלא רוצות גבר גבוה מהן באופן מוגזם. העיקר שיהיה יותר גבוה.

חלק מהמחקרים הצביעו על כך כי הפרש הגבהים חשוב יותר עבור נשים מאשר גברים. נשים מעדיפות גבר גבוה מהן, לעתים בהפרש גדול. לגברים, לעומת זאת, לרוב לא תהיה בעיה לצאת עם מישהי בגובה שלהם. כמו כן, גברים היו יותר גמישים בדרישות הגובה שלהם מבחורות.

בחורות כקבוצה נמוכות מגברים
גם לגבר נמוך יש מבחר בחורות חמודות שהוא גבוה מהן

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה. בחורה ממש חמודה. גובה: 1.53 מ'. גם לגבר נמוך יש מבחר בחורות חמודות שהוא גבוה מהן.

לגבר מאוד מושך לא תהיה שום בעיה לצאת עם בחורות בגובה שלו ומטה, אפילו הוא נמוך; כל עוד הוא יותר גבוה מהבחורה, אפילו בסנטימטרים בודדים, שאר הפקטורים שלו יעשו את עיקר הרושם, והגובה ישחק תפקיד פחות משמעותי.

בחורות כקבוצה הן יותר נמוכות מגברים; ישנן הרבה בחורות נמוכות חמודות בגובה 1.60 פלוס מינוס, יש אפילו בחורות חמודות מאוד בגובה 1.50 מ'. גברים בגובה 1.70 מ', אפילו גברים בגובה 1.60 מ', עדיין נהנים ממגוון רחב של בחורות פוטנציאליות שהם יותר גבוהים מהן. אמנם לגברים גבוהים יותר יהיה יתרון מסוים, אך כאשר מתחשבים בכל שאר הפקטורים, זה עדיין משחק פתוח: גובה הוא פקטור אחד מני רבים, ומכלול התכונות המושכות הוא הקובע.

גבר נמוך אשר שאר הפקטורים גבוהים דיים אצלו, יוכל לצאת עם בחורה בגובה שלו, או אפילו גבוהה ממנו במעט, וייראה מאוד מרשים בשל יכולתו למשוך בחורה גבוהה ממנו.

האם בחור נמוך יכול להיות בזוגיות עם בחורה גבוהה ממנו?

טום קרוז, קייטי הולמס

טום קרוז עם אשתו (דאז) קייטי הולמס. קרוז היה בקשר רומנטי עם מספר בנות זוג הגבוהות ממנו.

יוצא דופן, אבל אפשרי. גבר מרשים מספיק יכול לפצות על גובה נמוך עם שאר תכונותיו. אם גובה זו אחת הדרכים להראות דומיננטיות מבחינה פיזית, הרי שכריזמה ודומיננטיות התנהגותית עושות את עיקר הרושם, ועשויות לפצות על הפרש הגבהים.

כריזמה מרשימה מספיק יכולה לגרום לגובה להיעלם. שלמה ארצי, למשל, הוא דוגמה לאדם בעל כריזמה מאסיבית עד כדי כך, שכאשר עומדים על ידו, הוא מרגיש יותר גבוה מכם, אפילו אם אתם עוברים אותו בראש.

טום קרוז, למשל, הוא דוגמה לאדם כריזמטי שהיה בזוגיות עם נשים גבוהות ממנו. אפילו שלושת הנשים להן היה נשוי רשמית, היו כולן יותר גבוהות ממנו. קרוז מתנשא לגובה ממוצע, 1.70 מ'; שלושת הנשים להן היה נשוי הן מימי רוג'רס, 1.74 מ', ניקול קידמן, 1.80 מ', קייטי הולמס, 1.75 מ'.

חשוב להבין, כי הסטטוס של סופרסטארים, כגון שלמה ארצי וטום קרוז, הגם שמשחק תפקיד במשיכה, איננו העיקר כלל; הם הגיעו למעמד של סופרסטאר בגלל הכריזמה המדהימה שלהם, המשפיעה על כל האנשים סביבם, והודות לכישוריהם בתחום אומנותם. קיימים סיפורים רבים על הכריזמה שלהם גם מלפני שהיו כוכבים גדולים. גובהם הממוצע לא הפריע להם בחיי האהבה, ולא הפריע להם להגיע לאן שהגיעו בחיים.

זמר הג'אז ג'יימי קולום (Jamie Cullum) נשוי באושר לסופרת ודוגמנית סופי דאהל (Sophie Dahl). לזוג שתי ילדות חמודות. הוא בגובה 1.64 מ'. היא בגובה 1.83 מ'.

ממיס הלבבות

אני מכיר אישית כמה גברים נמוכים, שהולך להם מצוין עם בנות. נראים טוב, כריזמטיים, יודעים לפלרטט. אחד הוא אחראי משמרת בבר תל אביבי פופולרי, בחור דומיננטי, אין לו בעיה להכיר בחורות לסטוץ או לקשר. השני הוא סטודנט, בחור מצחיק וחצוף, רקדן מעולה, ויוצא באופן קבוע עם בחורות צעירות חמודות. השלישי הוא הדוגמה האהובה עלי ביותר למה יכול גבר נמוך לעשות כאשר שאר התכונות שלו מרשימות דיין.

בחבר'ה קוראים לו "ממיס הלבבות". הבחור בגובה 1.60 מ', אם סופרים גם את הבלורית. די נמוך. מרתיע בחורות…? אל תצחיקו אותו. גובהו הנמוך לא מפריע לו להמיס בחורות כמו גלידה ביום קיץ לוהט. הוא חתיך, מטופח, חטוב, ושומר על כושר. הוא מאוד כריזמטי ואנרגטי, וכייף לצאת איתו ולהיות בחברתו. מין מסמר המסיבה כזה. הוא גם בחור מאוד מוכשר עם מגוון תחומי עניין ותחביבים, אוהב לנגן, אוהב לגלוש, אוהב לטייל.

בחורות מתות עליו. כאשר היה רווק, כל כמה שבועות היה יוצא עם חתיכה חדשה, חלקן הנכבד גבוהות ממנו בכמה סנטימטרים.

זה לא נגמר כאן: עכשיו מגיע שלב הבונוס. ערב אחד, בתקופת הרווקות שלו, כאשר יצאנו לבלות, ראיתי במו עיניי כיצד בחורה מגיעה לפאב עם דייט, ולאחר פלירטוטים עם ממיס הלבבות, מנפנפת את הדייט שלה לטובתו (!), ואז הולכת איתו הביתה (!!!). כן – היא הייתה יותר גבוהה ממנו בסנטימטר. גלידה ביום קיץ לוהט, אמרנו…? יותר כמו גלידה שדחפת אותה ישר אל אמצע המדורה.

עכשיו הוא בזוגיות עם בחורה ממש חמודה, בגובה שלו. הוא איתה בזוגיות כבר כמה שנים, והאהבה פורחת.

כאשר כל שאר הפקטורים שלך גבוהים בצורה מרשימה, כמו טום קרוז, כמו שלמה ארצי, כמו ג'יימי קולום, כמו האחמ"ש, כמו הרקדן, כמו ממיס הלבבות, אז גם אם יש לך פקטור אחד קצת נמוך – גובה נמוך – זה לא יפריע לך.