האם בחורות מעדיפות גברים גבוהים

האם גבר נמוך עלול להרתיע בנות? האם גבר נמוך יכול לצאת עם בחורה גבוהה ממנו? למה בנות אוהבות בנים גבוהים? האם בחורה תמיד תעדיף גבר גבוה? עד כמה הגובה חשוב? הרבה גברים מתחבטים בשאלות אלה, והן עולות מדי פעם בפורום זוגיות.

הממצאים מראים כי בחורות בדרך כלל נמשכות לגברים גבוהים מהן. עם זאת, ההעדפה היא בעיקר לגבר העובר אותן בגובה, אפילו במעט, לאו דווקא הגבר הגבוה ביותר בסביבה; שאר תכונותיו גורמות לעיקר המשיכה. גבר מרשים מספיק יוכל לפצות על גובהו הנמוך וליהנות מהצלחה בחיי האהבה, ולעתים אף ליצור קשר עם בחורה גבוהה ממנו. המשחק עדיין פתוח.

נבחן מדוע בחורות אוהבות גברים גבוהים, ולאחר מכן נראה כי גובה הוא פקטור אחד מתוך קשת של פקטורים, העושים גבר למושך; למרות העדפה מסוימת לגבר גבוה, אפשר להצליח בחיי האהבה גם אם אתה נמוך, כל עוד אתה מרשים מאוד בשאר תכונותיך.

האם בחורות מעדיפות גברים גבוהים

גובה: פקטור קבוע ובלתי ניתן לשינוי

גובה הוא פקטור שלא ניתן לשפר*. מבנה העצמות קבוע. סוליה עבה בנעל יכולה להוסיף כמה סנטימטרים, שייעלמו עם חליצת הנעל. יציבה זקופה (המהווה חלק משפת גוף גברית, וחשובה בכל מקרה) יכולה להוסיף כמה סנטימטרים למי שהיה רגיל ללכת כפוף; תמיד מומלץ לסגל לעצמך יציבה זקופה. חרף זאת, אורך עמוד השדרה והרגליים נשאר זהה. להבדיל מפקטורים אחרים הניתנים לשיפור, חלקם אף שיפור נרחב, גובה הוא אחד הפקטורים היחידים שהנו בבחינת "אלה הקלפים שקיבלת, תסתדר".

* קיים ניתוח מורכב ויקר מאוד להארכת עצמות. מדובר על תהליך כואב, הכרוך בהחדרת מתכות ומכשיר מיוחד לעצם, ישנם סיכונים, ונדרשת תקופת טיפול ממושכת מאוד ופיזיותרפיה אינטנסיבית. הניתוח משמש לתיקון דפורמציות. השימוש בו להארכת גובה מסיבות קוסמטיות בלבד, הגם שאפשרי, הוא מיותר. לא נתעכב על אפשרות זו.

כל פקטור נמוך מדי עלול לפגוע במשיכה, לא רק גובה

shaq

שקיל אוניל עם אשתו (דאז) שאוני. גובה מהווה יתרון, אך היכרויות הם עדיין משחק פתוח, היות וגבר מושך הוא בעל קשת רחבה של תכונות.

מתי גובה נמוך עלול להוות בעיה של ממש? כל פקטור נמוך מדי עלול להוות בעיה. אם גובהך מטר אחד בלבד, אפילו עם רמות מדהימות בשאר הפקטורים, מבחר הבחורות שאתה יכול להכיר יהיה קטן; הפרש הגבהים בינך לבין אפילו בחורה קטנטונת יהיה גדול. כל הבדל קיצוני יכול להעיב על הקשר. למשל, אדם ביישן בצורה קיצונית לא יצליח עם בנות, אפילו אם הוא נראה ממש טוב; לבחורה יימאס להוביל אותו כל הזמן. כך גם אדם הסובל מחטטים קשים ומכוערים על כל גופו, אפילו הוא שנון ומצליח; צלקת קטנה פה ושם לא תפגע במשיכה, אך עור מלא חטטים עמוקים ומכוערים מרתיע מדי. ברגע שפקטור אחד נמצא נמוך מדי, הוא עלול להעיב על כל המכלול. אין אלא לטפל בבעיה כמיטב יכולתך, ולשפר כמה שניתן את שאר הפקטורים.

עם זאת, רוב הגברים השואלים את שאלת הגובה, הם בסך הכל בעלי גובה ממוצע עד נמוך בנורמה. 1.60 מ', נמוך, אך עדיין בגדר הנורמה. 1.70 מ', לא גבוה במיוחד, גם לא נמוך במיוחד. פקטור ממוצע. אם הגובה בנורמה, לא יהווה הדבר בעיה, במיוחד אם אתה מפצה על כך בעזרת פקטורים מרשימים אחרים. אדם עם פקטור ממוצע כלשהו (להבדיל מפקטור נמוך בצורה קיצונית) המפצה על כך בעזרת פקטורים אחרים, עדיין יכול ליהנות מהצלחה בחיי האהבה. למשל, אדם ביישן מעט (אך לא בצורה קיצונית), שנראה מצוין, שומר על כושר, יש לו חוש הומור, והנו אדם מעניין באופן כללי, עדיין יכול להצליח יפה.

למה בנות אוהבות גברים גבוהים?

גבר ואישה, דיסקית פיוניר

גבר ואישה, דיסקית פיוניר. לאורך ההיסטוריה, גובהם הממוצע של גברים תמיד היה גדול מגובהן הממוצע של נשים.

נראה כי הסיבה שבחורה נמשכת לגבר גבוה ממנה, ובאופן כללי, גדול מימדים וחזק ממנה, היא גנטית ומולדת.

לאורך כל ההיסטוריה, בכל הארצות ובכל התרבויות, גובהם הממוצע של גברים תמיד היה יותר גדול מגובהן הממוצע של נשים, וכך גם ההעדפה לגברים גבוהים. בנות אוהבות בנים גבוהים כבר בתיכון. בחור גבוה בדרך כלל ימשוך יותר תשומת לב מחברו הנמוך יותר. ההבדלים בין הגבהים לטובת הגבר, כמו גם הסיבה בגינה בחורה בדרך כלל תעדיף בחור גבוה ממנה, מקורם בצורה בה התפתחו שני המינים.

לכל מין יש מבנה אידיאלי, בהתאם לתפקיד שקיבל במהלך האבולוציה. שני המינים משתפים פעולה כדי לקיים את עצמם וילדיהם, כל אחד בתפקיד שונה. זכרים התפתחו להיות ציידים, לוחמים ומגינים. נקבות התפתחו ללדת, לטפל בתינוקות, וללקט. גברים גבוהים וחזקים יותר, ורחבים יותר בגוף העליון. בחורות נמוכות יותר, ורחבות יותר בגוף התחתון. יש לכך גורמים גנטיים והורמונליים הגורמים לכל מין להתפתח באופן שונה.

אחד ההבדלים הבולטים בין מבנה גבר לאישה ניתן לראות באגן. בעוד שמבנה האישה התפתח ללדת תינוק, בעזרת אגן רחב ונמוך, בעל פתח גדול, שיותר מותאם ללידה מאשר לריצה, לגבר אגן יותר צר וגבוה, המותאם לריצה ופעילות גופנית. הבדלים גנטיים והורמונליים, הגורמים לגבר להיות יותר דומיננטי, גם גורמים לו להיות יותר גבוה וחזק מבחינה גופנית, בעל מאסת שרירים גדולה יותר, וכתפיים רחבות יותר.

אגן של זכר ונקבה

גובה ממוצע בארצות שונות

גובה ממוצע במדגם ארצות, בס"מ. הגבר תמיד גבוה מהאישה. לטבלה המלאה, ניתן לגלוש לעמוד List of Average Human Height Worldwide בויקיפדיה.

לאישה אידיאלית יש פרופורציות של גיטרה, עם אגן רחב, מותניים צרים, ושדיים גדולים. לגבר אידיאלי יש פרופורציות של טרפז הפוך (עם הבסיס הקטן כלפי מטה), עם אגן צר, ממנו הגוף הולך ומתרחב לכתפיים רחבות. דוגמה טובה ניתן לראות בדיסקית פיוניר ששוגרה לחלל, עליה נחרטו, בין היתר, דמויות של גבר ואישה בעלי מבנה טיפוסי. אם נשווה גבר ממוצע לאישה ממוצעת, ושניהם בפרופורציות הנכונות, הגבר יהיה גבוה יותר מהאישה.

כל מין נמשך יותר לפרופורציות האידיאליות במין השני. פרופורציות נכונות הן סימן אמין לבריאות, גנים טובים, ומערך הורמונלי תקין. גבר יימשך יותר לאישה אידיאלית, בצורת גיטרה, ופחות יימשך לאישה שטוחה עם אגן ברוחב זהה לשאר הגוף. אישה תימשך יותר לגבר אידיאלי, גבוה, שרירי ורחב, ופחות תימשך לגבר קטן מימדים, לא מפותח, ונמוך.

גובה הוא אחד המימדים, לפיו ניתן לשפוט גבר, ויש לו השפעה על המשיכה. בחורות יעדיפו גבר גבוה מהן, או לכל הפחות, בגובה שלהן. גברים יעדיפו בחורה נמוכה מהם, או לכל היותר בגובה שלהם. אפשרי שיהיו זוגות עם הפרש גובה לטובת האישה; ככל שההפרש יותר גדול לטובת האישה, כך זוגיות כזו תהיה יותר יוצאת דופן. אפשרי שיהיו זוגות עם הפרש גובה גדול לטובת הגבר; הגם שזוגות אלה יותר נפוצים מזוגות עם אישה הרבה יותר גבוהה, הפרש גדול מדי עלול להיות לא נוח. הרוב המכריע של הזוגות הם זוגות עם הפרש גובה מסוים לטובת הגבר.

אותם הבדלים ביולוגיים בין גבר לאישה, העושים גבר לדומיננטי, צייד טוב, מגן טוב, גם עושים אותו יותר חזק וגדול. גובה הוא חלק מהבדל זה. יש, אם כך, היגיון אבולוציוני כי בחורות יימשכו לגבר יותר גבוה מהן.

כיצד באה לידי ביטוי המשיכה לגבר גבוה מבחינה רגשית?

במספר מאמרים, אשר תיארו שאלונים בהם ביקשו לחקור כיצד בחורות מרגישות כלפי גברים גבוהים, ומדוע הן רוצות גבר גבוה מהן, נשים מתארות רצון רגשי להסתכל כלפי מעלה על הגבר שלהן, ואומרות שזה מוזר ולא טבעי להסתכל עליו כלפי מטה. הן רוצות להרגיש נשיות ומוגנות, שהגבר שלהן מסוגל לשמור עליהן, ומעדיפות גבר גבוה וגדול מימדים מהן; רגשות אלה עולות בקנה אחד עם ההיגיון האבולוציוני. כך גם גברים, מעדיפים להיות גדולים מזוגתם, להיות הגבר הנותן לה תחושת ביטחון. נראה, כי בחורות מעדיפות באופן אינסטינקטיבי להיות אלה הנשענות על הגבר החזק והגדול שלהן, והגברים מעדיפים להיות החזקים הנוסכים תחושת ביטחון בזוגתם.

יש הטוענים כי משיכה לגברים גבוהים היא תכונה נלמדת, המושפעת מהסביבה, ויש אף שהרחיקו לכת וטענו כי מדובר בסטראוטיפים מגדריים. אחד המחקרים הגיע לממצאים עובדתיים נכונים (בחורות כעיקרון מעדיפות גברים גבוהים מהן), אך עורכי המחקר טעו בפרשנות האישית שהעניקו לנתונים. בכבוד, אני סבור כי הפרשנות הייתה נתונה לשיקולים זרים; אין בידי להסכים עם גישה זו, ואני שולל אותה מכל וכל. לא צריך ללמד אישה להימשך לגבר גבוה ושרירי, כשם שלא צריך ללמד גבר להימשך לשדיים ולישבנים. לא צריך ללמד גבר להימשך לאישה יפה, חמודה ומעניינת, כשם שלא צריך ללמד אישה להימשך לגבר שנון ודומיננטי.

משיכה מינית היא אינסטינקט גנטי מולד, עם כוונון של מיליארדי שנות אבולוציה. כימיה היא תהליך רגשי מהיר ואוטומטי, המתקיים בהינתן הפקטורים הנכונים. לכימיה לא אכפת מפוליטיקלי קורקט: או שיש משיכה, או שאין.

האם גבר נמוך מרתיע בנות?

dinklage

פיטר דינקלג' עם אשתו, אריקה. גבר נמוך בצורה יוצאת דופן צריך להיות מאוד מרשים וכריזמטי בשביל לפצות על כך.

מרתיע זו לא המילה הנכונה, היא מילה חזקה מדי. הגדרה יותר נכונה היא: לגברים גבוהים יותר יש יתרון; גובה נמוך עלול להפריע, אבל לא להרתיע.

פה מסריח ושיניים שחורות, זה מרתיע. גוף מסריח ולא היגייני, זה מרתיע. פצעים מדממים על כל שטח העור, זה מרתיע. בחורה לא תרצה להתקרב לגבר כזה. יש לנו תגובות אבולוציוניות חזקות נגד גירויים שליליים המרתיעים אותנו: הדבר נועד לשמור על הבריאות שלנו.

גובה נמוך, זה לא משהו מרתיע; זה לא דוחה בחורות באופן אקטיבי. זה לא גירוי שלילי לכשעצמו. גובה ממוצע עד נמוך בנורמה (במיוחד אם הבחורה עדיין נמוכה ממך), לא מזיק ולא מועיל; לגברים גבוהים יותר יהיה יתרון בפן הפיזי, אבל יש קשת מאוד רחבה של תכונות מושכות שאתה יכול לשפר כדי למצוא חן בעיני בחורות, והמשחק עדיין פתוח בינך לבין הגבוהים.

הפרש גובה יוצא דופן לטובת בחורה, למשל, אם אתה נמוך בראש מהבחורה, יכול להפריע, אבל לא להרתיע. כלומר, היא לא תרצה לברוח ממך רק בגלל שאתה נמוך. אתה שנון, מעניין, נראה טוב, והיא נהנית בחברתך; אין לה שום סיבה לברוח. אולי היא אפילו תגיד לעצמה "איזה בחור מדהים, אבל חבל שהוא כזה נמוך", והיא תתלבט אם להיענות לחיזוריך, אם לאו, בהשוואה לשאר מחזריה. כלומר: הגובה מפריע לה, אבל לא מרתיע אותה. היא לא בטוחה לגביך, וגבר גבוה ממך עשוי לזכות באהבתה על פניך, אבל היא לא נגעלת ממך, היות ואין שום דבר מגעיל או מרתיע בגובה נמוך.

מתי גובה נמוך עלול להרתיע ממש? כאשר מדובר בגובה נמוך באופן קיצוני, אשר לרוב גם מלווה בפרופורציות גופניות יוצאות דופן. במקרה כזה, הדבר יכול להעיד על בעיה בריאותית או גנטית, ויש היגיון אבולוציוני ברתיעה כאמור. עם זאת, בטוחני כי מעט מאוד מהקוראים כאן נמצאים בקבוצה זו. מי שכן: אין אלא להתמודד עם הקלפים הגנטיים שקיבלת, ולשאוף להעלות את כל שאר הפקטורים גבוה ככל האפשר. בדרך כלל, לגברים נמוכים באופן יוצא דופן יהיה יותר קל ליצור זוגיות עם בחורות נמוכות כמוהם. אם אתה מאוד נמוך, תוכל ליצור קשר עם בחורות נמוכות כמוך, או להתחיל עם בחורות רגילות ולהתמודד עם הקושי.

אם אתה גבר נמוך מאוד, אך מרשים ומעניין באופן יוצא דופן, ייתכן ותוכל ליצור זוגיות עם בחורה רגילה בגובה נורמלי. השחקן המוכשר פיטר דינקלג' (Peter Dinklage), המוכר מהסדרה הפופולרית Game of Thrones וסרטי קולנוע רבים, נשוי באושר לבמאית התיאטרון אריקה שמידט (Erica Schmidt), ויש להם בת חמודה. דינקלג' מתנשא לגובה 1.35 מ' בלבד. אשתו אריקה מגיעה לגובה של 1.68 מ'. זהו קשר יוצא דופן, אבל אפשרי, בתנאי שהגבר מאוד מרשים וכריזמטי, באופן המפצה על גובהו הנמוך.

האם שיפור שאר הפקטורים מקטין את ההשפעה של גובה נמוך?

כן.

גובה מהווה פקטור אחד מתוך קשת רחבה של פקטורים התנהגותיים ופיזיים, העושים גבר למושך: דומיננטיות, כריזמה, שנינות, כושר, יופי ומראה (אשר גובה הוא תת-פקטור בו), פעלתנות, אנרגטיות, סטטוס, ועוד. שיפור והגשמה עצמית הם בכל מקרה שגרת חייו של גבר מושך.

החדשות הטובות: רוב הפקטורים ניתנים לשיפור
יש הרבה פקטורים הקובעים משיכה; גובה הוא רק אחד מהם

שלמה ארצי

שלמה ארצי. אם כריזמה הייתה גובה, הוא היה בגובה 10 מ'. הוא מרגיש יותר גבוה ממך, אפילו אם אתה עובר אותו בראש.

גובה הוא היוצא דופן מרשימת הפקטורים העושים גבר מושך: הוא הפקטור היחיד שלא ניתן לשפר בכלל. רוב הפקטורים העושים גבר למושך, ניתנים לשיפור, חלקם אף שיפור נרחב מאוד. ניתן ללמוד להיות דומיננטי יותר. אפשר לשפר שנינות ולפתח חוש הומור. אפשר להגשים את עצמך בחיים ולשפר את הסטטוס שלך. אפשר לטפח את עצמך ולהראות יותר טוב. כושר הוא פקטור בו ניתן לראות שיפור מצוין עם התמדה והשקעה; גבר שרירי וחטוב הוא מושך, אפילו אם הוא נמוך. מראה ניתן לשיפור במידה מסוימת; הגם שמבנה עצמות הפנים לא ניתן לשינוי (להוציא ניתוח פלסטי), טיפוח עצמי, תספורת מחמיאה, והיגיינה בסיסית עושים פלאים לשיפור המראה.

שיפור עצמי תמיד יכול רק להועיל. אתה תמיד צריך להמשיך לשפר את עצמך. להיות פעלתן, להתאמן, לפתח כישורים חברתיים, להגשים את עצמך. שיפור עצמי זו שגרת חייו של גבר המושך בנות באופן טבעי.

ככל שיש לך פקטורים יותר גבוהים בכל קשת הפקטורים, אתה תהיה יותר מושך. אם יש פקטור אחד שהוא חלש יותר מהשאר, לא נורא: אתה עושה מה שאתה יכול כדי לשפר אותו, ומבליט את שאר הצדדים החזקים שלך. אם יש לך סך הכל כמות גבוהה של פקטורים, אתה לא תיפגע יותר מדי מפקטור אחד שהוא ממוצע. לכל אחד יש צדדים חזקים יותר וצדדים חלשים יותר. מבליטים את החזקים, משפרים את החלשים עד כמה שניתן, וממשיכים לעבוד ולשפר אותם. שיפור עצמי הוא מסע.

האם בחורה תמיד תעדיף גבר גבוה? לגבר נמוך יש סיכוי?

Sophie Dahl and Jamie Cullum

ג'יימי קולום, זמר ונגן ג'אז, 1.64 מ', עם סופי דאהל, סופרת ודוגמנית, 1.83 מ'. נשואים באושר, עם שתי בנות חמודות. זוג עם הפרשי גובה גדולים לטובת הבחורה הוא יוצא דופן, אבל אפשרי, אם הגבר מרשים מספיק בשאר תכונותיו.

לגבר נמוך בהחלט יש סיכוי, וככל שהוא גבר יותר מושך, כך יהיה לו סיכוי יותר טוב. גובה משפיע על גברים ונשים בבחירת בני זוג; אם בחורה צריכה לבחור בין שני גברים זהים לחלוטין במידת המשיכה שלהם, כאשר אחד גבוה מחברו, סביר להניח כי תבחר בגבוה יותר. עם זאת, אנשים הם מאוד שונים אחד מהשני, וגובה הוא פקטור אחד מני רבים הקובעים משיכה. בסופו של דבר, המכלול קובע. ישנם הרבה גברים נמוכים, אשר מכלול תכונותיהם יותר מושך מאשר הרבה גברים גבוהים מהם.

ככלל, בחורות אכן נמשכות לגבר גבוה מהן. הבדל של ראש לטובת הגבר יכול להיות בונוס, אך כעקרון מספיק שהגבר יהיה מעט יותר גבוה מהבחורה, אפילו בסנטימטרים בודדים, והחשיבות של הגובה תתפוס מקום משני, כאשר שאר הפקטורים יקבעו את רמת המשיכה בקשר. יש נשים שאוהבות גבר הגבוה מהן בשני ראשים, ויש כאלה שלא רוצות גבר גבוה מהן באופן מוגזם. העיקר שיהיה יותר גבוה.

חלק מהמחקרים הצביעו על כך כי הפרש הגבהים חשוב יותר עבור נשים מאשר גברים. נשים מעדיפות גבר גבוה מהן, לעתים בהפרש גדול. לגברים, לעומת זאת, לרוב לא תהיה בעיה לצאת עם מישהי בגובה שלהם. כמו כן, גברים היו יותר גמישים בדרישות הגובה שלהם מבחורות.

בחורות כקבוצה נמוכות מגברים
גם לגבר נמוך יש מבחר בחורות חמודות שהוא גבוה מהן

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה. בחורה ממש חמודה. גובה: 1.53 מ'. גם לגבר נמוך יש מבחר בחורות חמודות שהוא גבוה מהן.

לגבר מאוד מושך לא תהיה שום בעיה לצאת עם בחורות בגובה שלו ומטה, אפילו הוא נמוך; כל עוד הוא יותר גבוה מהבחורה, אפילו בסנטימטרים בודדים, שאר הפקטורים שלו יעשו את עיקר הרושם, והגובה ישחק תפקיד פחות משמעותי.

בחורות כקבוצה הן יותר נמוכות מגברים; ישנן הרבה בחורות נמוכות חמודות בגובה 1.60 פלוס מינוס, יש אפילו בחורות חמודות מאוד בגובה 1.50 מ'. גברים בגובה 1.70 מ', אפילו גברים בגובה 1.60 מ', עדיין נהנים ממגוון רחב של בחורות פוטנציאליות שהם יותר גבוהים מהן. אמנם לגברים גבוהים יותר יהיה יתרון מסוים, אך כאשר מתחשבים בכל שאר הפקטורים, זה עדיין משחק פתוח: גובה הוא פקטור אחד מני רבים, ומכלול התכונות המושכות הוא הקובע.

גבר נמוך אשר שאר הפקטורים גבוהים דיים אצלו, יוכל לצאת עם בחורה בגובה שלו, או אפילו גבוהה ממנו במעט, וייראה מאוד מרשים בשל יכולתו למשוך בחורה גבוהה ממנו.

האם בחור נמוך יכול להיות בזוגיות עם בחורה גבוהה ממנו?

טום קרוז, קייטי הולמס

טום קרוז עם אשתו (דאז) קייטי הולמס. קרוז היה בקשר רומנטי עם מספר בנות זוג הגבוהות ממנו.

יוצא דופן, אבל אפשרי. גבר מרשים מספיק יכול לפצות על גובה נמוך עם שאר תכונותיו. אם גובה זו אחת הדרכים להראות דומיננטיות מבחינה פיזית, הרי שכריזמה ודומיננטיות התנהגותית עושות את עיקר הרושם, ועשויות לפצות על הפרש הגבהים.

כריזמה מרשימה מספיק יכולה לגרום לגובה להיעלם. שלמה ארצי, למשל, הוא דוגמה לאדם בעל כריזמה מאסיבית עד כדי כך, שכאשר עומדים על ידו, הוא מרגיש יותר גבוה מכם, אפילו אם אתם עוברים אותו בראש.

טום קרוז, למשל, הוא דוגמה לאדם כריזמטי שהיה בזוגיות עם נשים גבוהות ממנו. אפילו שלושת הנשים להן היה נשוי רשמית, היו כולן יותר גבוהות ממנו. קרוז מתנשא לגובה ממוצע, 1.70 מ'; שלושת הנשים להן היה נשוי הן מימי רוג'רס, 1.74 מ', ניקול קידמן, 1.80 מ', קייטי הולמס, 1.75 מ'.

חשוב להבין, כי הסטטוס של סופרסטארים, כגון שלמה ארצי וטום קרוז, הגם שמשחק תפקיד במשיכה, איננו העיקר כלל; הם הגיעו למעמד של סופרסטאר בגלל הכריזמה המדהימה שלהם, המשפיעה על כל האנשים סביבם, והודות לכישוריהם בתחום אומנותם. קיימים סיפורים רבים על הכריזמה שלהם גם מלפני שהיו כוכבים גדולים. גובהם הממוצע לא הפריע להם בחיי האהבה, ולא הפריע להם להגיע לאן שהגיעו בחיים.

זמר הג'אז ג'יימי קולום (Jamie Cullum) נשוי באושר לסופרת ודוגמנית סופי דאהל (Sophie Dahl). לזוג שתי ילדות חמודות. הוא בגובה 1.64 מ'. היא בגובה 1.83 מ'.

ממיס הלבבות

אני מכיר אישית כמה גברים נמוכים, שהולך להם מצוין עם בנות. נראים טוב, כריזמטיים, יודעים לפלרטט. אחד הוא אחראי משמרת בבר תל אביבי פופולרי, בחור דומיננטי, אין לו בעיה להכיר בחורות לסטוץ או לקשר. השני הוא סטודנט, בחור מצחיק וחצוף, רקדן מעולה, ויוצא באופן קבוע עם בחורות צעירות חמודות. השלישי הוא הדוגמה האהובה עלי ביותר למה יכול גבר נמוך לעשות כאשר שאר התכונות שלו מרשימות דיין.

בחבר'ה קוראים לו "ממיס הלבבות". הבחור בגובה 1.60 מ', אם סופרים גם את הבלורית. די נמוך. מרתיע בחורות…? אל תצחיקו אותו. גובהו הנמוך לא מפריע לו להמיס בחורות כמו גלידה ביום קיץ לוהט. הוא חתיך, מטופח, חטוב, ושומר על כושר. הוא מאוד כריזמטי ואנרגטי, וכייף לצאת איתו ולהיות בחברתו. מין מסמר המסיבה כזה. הוא גם בחור מאוד מוכשר עם מגוון תחומי עניין ותחביבים, אוהב לנגן, אוהב לגלוש, אוהב לטייל.

בחורות מתות עליו. כאשר היה רווק, כל כמה שבועות היה יוצא עם חתיכה חדשה, חלקן הנכבד גבוהות ממנו בכמה סנטימטרים.

זה לא נגמר כאן: עכשיו מגיע שלב הבונוס. ערב אחד, בתקופת הרווקות שלו, כאשר יצאנו לבלות, ראיתי במו עיניי כיצד בחורה מגיעה לפאב עם דייט, ולאחר פלירטוטים עם ממיס הלבבות, מנפנפת את הדייט שלה לטובתו (!), ואז הולכת איתו הביתה (!!!). כן – היא הייתה יותר גבוהה ממנו בסנטימטר. גלידה ביום קיץ לוהט, אמרנו…? יותר כמו גלידה שדחפת אותה ישר אל אמצע המדורה.

עכשיו הוא בזוגיות עם בחורה ממש חמודה, בגובה שלו. הוא איתה בזוגיות כבר כמה שנים, והאהבה פורחת.

כאשר כל שאר הפקטורים שלך גבוהים בצורה מרשימה, כמו טום קרוז, כמו שלמה ארצי, כמו ג'יימי קולום, כמו האחמ"ש, כמו הרקדן, כמו ממיס הלבבות, אז גם אם יש לך פקטור אחד קצת נמוך – גובה נמוך – זה לא יפריע לך.

43 מחשבות על “האם בחורות מעדיפות גברים גבוהים

  1. פוסט טוב שנוגע בבעיות הרבות שיש לאנשים עם הגובה שלהם וכיצד להתמודד.

    בגרסה מקוצרת אפשר לסכם את לזה בכך שנגיד שכל עוד אתה גבר מושך בעל כל התכונות שצריך והגישה הנכונה אז גם אם אתה נמוך, יכול ללכת לך מצוין עם הנשים.

    נ"ב +1 על התמונה של אריאנה גרנדה שהוספת.

  2. אל תשכח את הגברים הנמוכים
    פבלו רוזנברג שאשתו דוגמנית
    ועפר שכטר שיצא עם פאולינה אלברשטיין
    יש עוד

  3. Punk,

    >כל עוד אתה גבר מושך בעל כל התכונות שצריך והגישה הנכונה אז גם
    >אם אתה נמוך, יכול ללכת לך מצוין עם הנשים.

    בדיוק!

    >+1 על התמונה של אריאנה גרנדה שהוספת.

    חמודה, השובבה הזו… לפחות כשהיא לא מלקקת סופגניות שהיא לא שילמה עליהן 😀

    ss,

    >פבלו רוזנברג שאשתו דוגמנית
    >ועפר שכטר שיצא עם פאולינה אלברשטיין

    נכון, הם דוגמאות טובות. פבלו הוא כזה פלרטטן, ראיתי קטעים מהתכנית אוכל שלו, אני אוהב איך שהוא מדבר עם אנשים. עפר הוא כזה דומיננטי וחצוף, מושך תשומת לב מבחורות.

    >יש עוד

    אני יכול לחשוב על עוד דוגמאות של סלבים, ישראלים ומחו"ל. נפוליון היה די שרמנטי, לפי השמועות… ואני נזכר בעוד חבר'ה נמוכים ומצליחים שאני מכיר, שלבחורות ממש כיף איתם.

    נראה לי שמכל הדברים שיכולים להפריע לגבר, גובה זה אחד הדברים שמפריע הכי פחות. אם יש לך כריזמה, ואתה מצחיק, מעניין, וכו', זה פשוט לא ממש יפריע להן. אני חושב שיש גברים שיוצאים ידי חובה כשהם אומרים "אני נמוך, בגלל זה לא מצליח לי", במקום להשקיע בעצמם ולהשתפר בכל שאר התחומים, ואז להצליח. מי שעושה את זה, חבל.

  4. איפה אתן, הבנות הגבוהות שאין להן בעיה עם נמוכים?? אני 1.63 מ' שמעדיף גבוהות (1.75-1.85) ולא הצלחתי למצוא…

  5. דייגו, אל תשכח שאתה צריך לשפצר היטב את שאר הפקטורים שלך על מנת למשוך בחורות גבוהות ממך. אתה גם לא יותר מדי נמוך, כך שאתה יכול להכיר הרבה בחורות חמודות בגובה שלך.

  6. אני לא מעוניין בבחורות בגובה שלי, זה מה שכתבתי. עוד לא מצאתי מישהי שהגובה לא מפריע לה.

  7. אז פשוט תצטרך להמשיך לשפר את כל שאר הפקטורים שעושים אותך מושך; אל תשכח שאתה עדיין בתחרות עם גברים גבוהים יותר, וחובת ההוכחה היא עליך. שנינות, פעלתנות, חדר כושר, מראה טוב, טיפוח עצמי, תשפר הכל.

    וגם אל תפסול על הסף בחורה חמודה רק כי היא לא גבוהה, תמיד יש הפתעות.

  8. מה זה כריזמה? מה ההגדרה?

    פתחתי ריאיון של שלמה ארצי, הקול שלו חלש ומרדים, לפני שינה הייתי שם אותו.

    אני חושב שאולי אתה התכוונת לכך שאין לו צורך לייצר DHV כדי לקבל איזשהו מרחב חברתי בכל אינטראקציה חברתית לדבר ולהיות מרכז העניינים.
    אנשים מכירים אותו ואחרי שמישהי צועקת "שלמה אני רוצה תמונה איתך!" זה תופס את העין ומישהו מהצד יהיה קשוב יותר לשמוע לאדם הזה. כמו דוגמה שמובאת סרטוני Pranks Fame Digger של ויטלי זי-די-טי-וי. או אחרים.

    עכשיו, כפקטור של כריזמה לבחור 2 אנשים שהם סלבים עשירים (שלמה וטום קרוז) זה לא חכמה, הכי מתאים זה להביא מישהו *לא מוכר* ולהראות איך הוא מביע את עצמו בסיטואציה חברתית בהתנהגות שלו. כלומר, לתפוס את המומנט בו הוא מביע ולהוציא משם לקח. אלינו.

    קשה לי לבוא ולהגיד לנער בן 16 שאומר לי שהוא רוצה להיות כריזמתי, או למפקד בין 20 שאומר לי שהוא רוצה להוביל את החיילים שלו מתוך כריזמה ולא מתוך פחד – על ידי מתן דוגמה: "תראה את שלמה ארצי כמה כריזמה יש לו". זה לא אומר לו דבר.

    לכן, מהי כריזמה? איך משיגים אחת? מה צריך לשפר כי הרי אמרת שאת הפקטור הזה *כן8 ניתן לשפר בשונה מגובה.

    סליחה מראש על הטון הקפדני, למראית עין, אך אני שואל באמת, כתלמיד הרוצה ללמוד.

    בתודה, עדי

  9. >מה זה כריזמה? מה ההגדרה?

    היכולת להקסים אנשים, לשכנע אותם, למשוך אותם, ובמקרים של כריזמה מאוד גדולה, לסחוף אותם אחריך.

    >פתחתי ריאיון של שלמה ארצי, הקול שלו חלש ומרדים

    לא מסכים! יש לו קול מאוד רדיופוני ועם זאת נעים לשמיעה. כיף לשמוע אותו מספר סיפורים. והכריזמה שלו על הבמה, ועם הקהל, זה אגדה שצריך לראות כדי להאמין.

    >זה לא חכמה, הכי מתאים זה להביא מישהו *לא מוכר*

    אפשר גם להביא מישהו לא מוכר. עם זאת, היפה בדבר הוא, ששלמה ארצי, וטום קרוז, נהיו מפורסמים *בגלל* הכריזמה שלהם. הכריזמה שלהם לא נובעת מהפרסום, הפרסום נובע מהכריזמה. הם שניהם אנשים מאוד מוכשרים, ויש הרבה סיפורים על הכריזמה שלהם והדומיננטיות שלהם גם לפני שהם התפרסמו בגדול.

    >קשה לי לבוא ולהגיד לנער בן 16 שאומר לי שהוא רוצה להיות כריזמתי, או למפקד בין 20 שאומר לי
    >שהוא רוצה להוביל את החיילים שלו מתוך כריזמה ולא מתוך פחד – על ידי מתן דוגמה: "תראה את
    >שלמה ארצי כמה כריזמה יש לו".

    למה לא? תראה איך שלמה ארצי עומד ישר וזקוף, מול עשרות אלפי אנשים, ואומר (שר) את מה שיש לו להגיד. ואפילו שהוא יותר נמוך מרוב האנשים, הוא כל כך נוטף כריזמה שאתה מרגיש שהוא גבוה ממך. גם אם אתה מסתכל עליו כלפי מטה, אתה מרגיש שאתה מרים את הראש כדי לדבר אליו. אפשר ללמוד הרבה מהדרך בה הוא מתנהל על הבמה.

    כמובן שאם אני רוצה ללמד מפקד בצבא על פיקוד טוב, אני בראש ובראשונה אביא לו דוגמאות של מפקדים מוצלחים, מהבסיס, מהצבא, ומהמיתולוגיה של צה"ל. אבל אנשים כמו שלמה ארצי וטום קרוז הם דוגמאות מצוינות לכריזמה בעיקר בגלל שהכריזמה באה קודם, ובעקבותיה ההצלחה.

    >לכן, מהי כריזמה? איך משיגים אחת?

    Practice makes perfect! יש כאלה שנולדו מאוד חברותיים, ויש כאלה שצריכים לעבוד על זה. לאט לאט, אתה משתפר. בהתחלה אתה רק יוצא מהבית. אחר כך, אתה יוצא מהבית עם חבר'ה. מדי פעם אתה מספר בדיחה מוצלחת. אחרי זה, כמה. אחר כך, אתה כבר לומד להיות מרכז העניינים. זה מסע, זה לוקח זמן, אבל זה אפשרי.

  10. שלום לך אלפא היקר,

    תודה לך על הפוסט, אפשר לומר שיצאתי ממנו עם תובנות משמעותיות מאוד.

    שאלות:

    אמרת שאחד הפקטורים שהופך גבר למושך הוא דומיננטיות.
    – למה הכוונה הדומיננטיות של גבר? גבר שהוא בולט/שולט?
    – מהו ההבדל בין דומיננטיות באגרסיביות? כי לפעמים נדמה לי שהגבול ביניהם דק.

    תודה מראש.

  11. Man:

    >למה הכוונה הדומיננטיות של גבר?

    גבר הבולט לטובה, וגורם לאנשים לרצות בחברתו ותשומת לבו. גבר היודע להעמיד במקום כשצריך, ויודע לפרגן וליצור השראה כשצריך.

    >מהו ההבדל בין דומיננטיות באגרסיביות?

    כלב צ'יוואווה קטן, שנובח וחושף שיניים כל הזמן, אבל למעשה אתה יכול לנפנף אותו בבעיטה קלה, הוא אגרסיבי באופן יתר על מנת לפצות על היותו קטן ולא מאיים.

    כלב גדול ושקט, שיודע שהוא יכול להוריד לך את הראש בביס אחד, אז הוא לא טורח עד שאתה לא עובר קו אדום, הוא דומיננטי הרבה יותר מהצ'יוואווה.

    דומיננטיות היא תכונה חיובית.

    טום קרוז הוא שחקן דומיננטי בהוליווד; זה בגלל הכריזמה שלו, וכישורי המשחק שלו, ולא בגלל שהוא הולך ומרביץ למפיקים באגרסיביות על מנת שישימו אותו בסרט, או הולך ומרביץ לאנשים כדי שיאותו לקנות כרטיס לסרטיו.

    שלמה ארצי הוא זמר דומיננטי במוזיקה הישראלית; זה בגלל השירים שלו והשירה שלו, ולא בגלל שהוא מרביץ באגרסיביות לבעלי מועדונים כדי להופיע, או מרביץ לקהל כדי שייכנס להופעה.

    כשאני יוצא לבלות, אני נהנה, מריץ בדיחות, רוקד, חברותי, מספר סיפורים מעניינים, מושך תשומת לב חיובית. בולט לטובה באופן חיובי. בעיני הסובבים, אני דומיננטי הרבה יותר מליצן אגרסיבי שמנסה לשלוט בכל מי שעל ידו בניסיון להוכיח משהו. אנשים רוצים להיות בחברתי, אף אחד לא ירצה להיות בחברתו.

    >לפעמים נדמה לי שהגבול ביניהם דק.

    כלל לא. הגבול ביניהם מאוד ברור.

    אדם אגרסיבי נובח על כל העולם כל הזמן, ללא אבחנה, כמו כלב צ'יוואווה.

    אדם דומיננטי יהיה אגרסיבי אך ורק כאשר מישהו מאיים עליו; שאר הזמן הוא יוביל על ידי דוגמה ובכך שהוא בולט לטובה.

  12. חייב להבין אם אני גבר קטן מימדים גובה: 1.50, אז לפי הכתבה אני יוכל להצליח עם בחורות אבל בתנאי שתכונות אחרות יהיו בולטות?
    מהן התכונות הנדרשות?

  13. >אני יוכל להצליח עם בחורות אבל בתנאי שתכונות אחרות יהיו בולטות?

    בהחלט. קרא שוב את הסיפור על ממיס הלבבות, זה חבר שלי והסיפור מהיכרות אישית, ואף הייתי עד למסופר שם. בחור שהגובה הנמוך שלו בכלל לא מפריע לו לקחת בחורות הביתה… לעיתים מגבר אחר שלא צלח לו באותו ערב!

    >מהן התכונות הנדרשות?

    כל שאר התכונות שעושות גבר מושך, לרבות: מעניין, אנרגטי, פעלתן, שנון, שומר על כושר, יש לו כריזמה, כייף להיות בחברתו. ממיס הלבבות למשל בחור מאוד מעניין וכייפי, שמרים את האווירה בכל מפגש. שלמה ארצי למשל נוטף כריזמה. אתה לא מרגיש את הגובה הנמוך שלהם כשאתה על ידם, אתה מרגיש שאתה בחברת אדם גדול, כי פסיכולוגית הוא מרגיש לך גדול.

  14. כתבה מצוינת! הלוואי שכל הבחורות בעולם היו קוראות את זה לפני ששוללות גבר שעל הנייר יותר נמוך מהן, כי ככה מחנכים אותנו משחר האבולוציה. מה גם שהיום אין צורך ממשי שהגבר שאיתי יהיה חזק וגדול ממני באופן משמעותי.
    גילוי נאות, בעלי נמוך ממני ב-6 ס"מ:)

  15. היי אירית,

    אני לא חושב ש"מחנכים" נשים להימשך לגברים גבוהים, כריזמטיים וכו'. זו תכונה מולדת, הקשורה באבולוציה וברצון למצוא את בן הזוג המתאים ביותר לרבייה, הגנה וכו'.
    בואי נניח רגע שרוב הנשים יעדיפו גברים גבוהים (ברור שיש יוצאות דופן), זה לא משנה שהיום אין צורך ממשי בכך, האישה או נמשכת או לא נמשכת, אי אפשר לשכנע אותה בטיעונים הגיוניים לאיזה סוג גבר כדאי לה להימשך (כלומר לנסות לחנך אותה) כי לטבע לא אכפת מהגיון.

    מה שאני אוהב בכתיבה של אלפא (ובמאנוספירה ככלל) היא שאנשים רציניים לא עוסקים בהבעת משאלות ו"הלוואי ש…" אלא נותנים עצות פרקטיות.
    גבר שלא מצליח עם בחורות, לא יעזור לו לבקש "הלוואי שנשים יימשכו לתואר שלי בפילוסופיה או לטוב הלב שלי ולא לגובה", וככל שינסה להסביר לאישה למה הוא טוב בשבילה, זה רק יוריד את הערך שלו בעיניה.
    לגבר במצב כזה יש שתי אפשרויות – להמשיך לשאול משאלות ולהישאר לבד, או לקבל את גורמי המשיכה כעובדה, ולנסות לשפר את עצמו ולחפות על החסרונות (נמיכות קומה) על ידי שיפור עצמי והבלטת היתרונות (חוש הומור, מבנה גוף, שפת גוף וכו').
    אם הייתי אומר לגבר כזה פשוט להיות עצמו ובסוף תגיע מישהי שתעריך אותו למרות שהוא נמוך, הוא בחיים לא היה מנסה לשפר משהו, ולא היה מתקדם לשום מקום.

    אנחנו לוקחים מצב נתון שנשים נמשכות יותר לגברים גבוהים (בהנחה שכל שאר הגורמים הם זהים) ומחפשים את מה כן אפשר לשפר. אי אפשר לשפר גובה או פנים מכוערות, אבל בהחלט אפשר לשפר התנהגות, כריזמה, כושר, תחביבים ועוד ועוד.

  16. אירית:

    >כי ככה מחנכים אותנו משחר האבולוציה.

    לא זו כוונת המאמר. המשיכה לגובה וכוח, באופן כללי לזכר שהוא יותר גדול מהנקבה, הוא מובנה, לא נרכש. מה שכן כתוב במאמר, זה שאם יש לגבר מספיק תכונות מושכות שמפצות על הגובה, אז הוא עדיין יכול למשוך בנות זוג, כי גובה זה פקטור אחד מתוך קשת פקטורים.

    >היום אין צורך ממשי שהגבר שאיתי יהיה חזק וגדול ממני

    זה שאין סכנות ממשיות כל יום, לא אומר שלא צריך בכלל, וגם לא אומר שאין עדיין את הצורך המובנה.

    >בעלי נמוך ממני ב-6 ס"מ:)

    כלומר, יש לו מספיק תכונות מושכות אחרות כדי שזה לא יפריע לך!

    פיל אדום:

    כרגיל, תגובה טובה עם חומר טוב למחשבה.

    >אם הייתי אומר לגבר כזה פשוט להיות עצמו…

    "תהיה עצמך ®". אכן אחת ה"עצות ®" הכי גרועות בהיסטוריה. עצה ריקה מתוכן. אם עד עכשיו להיות עצמך לא עבד, למה שזה ימשיך לעבוד?

    עכשיו, תהיה הגרסה הכי טובה של עצמך שאתה יכול להיות – זו עצה טובה!

    >שיפור עצמי והבלטת היתרונות (חוש הומור, מבנה גוף, שפת גוף וכו').

    וזה היישום!

    מי שתקוע במקום (תהיה עצמך) יישאר תקוע במקום. מי שמשתפר (תהיה הגרסה הכי טובה של עצמך) מתקדם. די פשוט. די נכון.

  17. המסר היחידי שאני תופס ממאמר זה שגבר נמוך ***חייב*** להשיג לפחות 1 משני הפקטורים הבאים: יופי, סטטוס.

    אני מצטט אותך: "כאשר כל שאר הפקטורים שלך גבוהים בצורה מרשימה, כמו טום קרוז, כמו שלמה ארצי, כמו ג'יימי קולום, כמו האחמ"ש, כמו הרקדן, כמו ממיס הלבבות, אז גם אם יש לך פקטור אחד קצת נמוך – גובה נמוך – זה לא יפריע לך."

    טום קרוז – לא נמוך במיוחד, 1.70, מפורסם, נראה לא רע, ועם הרבה מאוד כסף כדי לזמן לו הזדמנויות.

    שלמה ארצי – בצעירותו היה נראה בחור חתיך להפליא, עצמות לחיים גבוהות ומשם רק עשה הצלחה, לגבי גובה אין לי מושג מה גובהו, אבל הוא נהנה מאוד מסטטוס ומחתיכות.

    ג'יימי קולום – 1.64, נראה לא רע, מפורסם.

    הרקדן, אחראי המשמרת וממיס הלבבות – כולם נראים טוב. הסטטוס לא דובר.

    עכשיו כל מה שנשאר לקורא נמוך ורגיל לעשות זה להיות מפורסם. ככל הנראה המדריך הבא צריך להיות "איך להיות מפורסם". כי יופי זה דבר שכמעט בלתי אפשרי לשנות – אם אין לך אותו מתחת לשומן של חלל הפנים (למעט ניתוח והזרקת חומרים ללחיים).

    אתה צריך להראות לי דוגמה של גבר נמוך שלא נראה טוב ולא מפורסם ששאר הפקטורים שלו הספיקו לו למצוא בחורה חמודה.

    אם אין, אכן צדקתי, הוא חייב לפחות אחד מ-2. יופי ו/או סטטוס.
    ובהנחה שזה יהיה נכון (מחכה לדוגמאות אחרות כמובן), זה אומר שאם נחלק את האוכלוסיה של הקוראים שלך לנמוכים ולגבוהים, לנמוכים רוב המאמרים (21 מאמרים פה באתר) לא יעזרו להשיג בנות או יותר בנות.
    כי הם בכלל בשלב שבו הם לא משיגים כלום או בנות לא חמודות בכלל.

    ועוד שאלה, למה במנוספרה אין בלוגרים נמוכים? לא מצאתי אחד בגובה 1.65 ומטה. קל מאוד לדבר על עולם המשיכה כשאתה גבוה ונהנה מיתרון מובהק בניסוי וטעיה בעולם הזה, שכן גם גבוהים לא מצליחים עם כל הנשים, אז קל וחומר נמוכים.
    זה ומה שאמרתי לפני כן, מביא אותי למסקנה שוב פעם, שגובה זה פקטור משמעותי מאוד, וגם אם הוא תת-פקטור הוא משמעותי יותר מפקטורים (לא תת-פקטורים) אחרים.

    לסיום: אני מסכים עם מסקנותיך לגבי אם אתה כמו שלמה ארצי אז באמת גובה לא אמור לעניין אותך, אבל מה אני אומר לבחורים מגיל 18-27 שלא יכולים כרגע להיות מפורסמים ו/או יפים?

    המאמר הזה (ושאר מאמריך, שכתובים מעולה, מעניינים מאוד ומחכימים לכולי עלמא) מייצרים תחושה (בין אם התכוונת לכך או לאו) שעולם המשיכה הוא עולם קל, ולכל פקטור יש פקטור מפצה שקל לטפח, והדרך מ-A ל-B היא עניין של מיינדסט, קרי: לקרוא את המאמרים שלך ולעקוב אחר תגובותיך באסקפיפל. אולם בפרקטיקה, זה עולם שקשה מאוד לטפח, קרי 2: להיות סלב ו/או יפה – לנמוכים.

    זוהי ביקורת מסוימת (בין היתר תסכול שלי כמובן 🙂 ) שנאמרת באהבה ובכבוד כלפיך כמובן, לגבי הפער שאני תופס בין התיאוריה למעשי.
    בוא ננסה להתוות דרך לבחור המתחיל, הבתול, חסר הניסיון ,כמו ט' המבולבל לצורך העניין, רק נמוך ולא חתיך ואינטרוברט. שבשבת אחת החליט לקרוא את כל המאמרים שלך ולצאת לדרך ביום ראשון שלאחריה.

    כעת, כל הידע משונן יופי במוחו.

    לעטות שרירים ומסה – זה עניין של שנים כדי לראות תוצאות (בלי סטרואידים). נניח הוא רזה, אם הוא שמן יקח לו עוד חצי שנה רק להוריד שומן כדי להעלות שריר.

    להיות שנון – לצפות בסטנדאפ כל יום חמישי זה לא מספיק עם כל הכבוד, שנינות זה דבר שלוקח הרבה זמן לפתח נניח חצי שנה. תראה סטנדאפיסטים כמו שחר חסון, רק עכשיו הוא מצחיק, כשהיה בצחוק מעבודה הוא לא היה כל כך. ועבר עשור מאז. זה מראה ששנינות זה פקטור שקשה לפתח אם אין לך את זה.

    להיות מעניין – לא דובר איך להיות מעניין, אבל לקרוא הרבה ספרים ולצבור ידע, זה עניין של זמן, בטח לדעת איך להעביר את זה בלי להלאות ציבור שומעים. חצי שנה עד שנה אם יודעים מה לעשות.

    אנרגטי – אנרגיה זה דבר לא פשוט, להעלות טסטוסטרון ולהתאים תזונה נכונה + שינה בלוז האישי שלך לוקח לפחות שנתיים, אלא אם כן אתה אקסטרוברט (שזה תכונת אופי לא דבר שאני האינטרוברט יכול לטפח בקלות). לכן שנתיים. אם אתה סטודנט אינטרוברט, בהצלחה קח לך 5 שנים לפחות.

    פעלתן – אותו עניין, ליזום הרבה מאנרגיה שאין לך, להתמודד מול עשרות פחדים שהתנו בך מאז גיל 0. מנטורים, אנשים מקצוע, והוצאה נכבדת של כספים על הנושא הלז. תהליך של לפחות 2-5 שנים.

    כריזמה – בוא תראה לי איך משיגים כריזמה. אם זה היה פשוט היינו רואים הרבה מאוד אנשי ממשלה נהיים כריזמטיים. כשצוללים לכריזמה פנימה, מבינים שזה יושב על בסיס אחר לגמרי, אנשים כריזמטיים זה כמעט סוד איך הם מקסימים אותך, וחלק מזה זה בכלל ההייפ של שאר הציבור שהוא מתלהב מהאובייקט (אולי בכלל מהיופי שלו halo effect). זמן: בין שנתיים ל-20 שנה. או שטיפחו אותך מילדות.

    כייף להיות בחברתו – הדבר הכי קל לאינטרוברטים, אולם לא בגלל שהם מסמרי המסיבה, אלא בגלל שהם יודעים להקשיב ולתת תחושה טובה. הבונוס שאתה מקבל מתת-פקטור זה הוא הכי נמוך ביחס לכל אחרים.

    ואתה כותב את זה ככה בתגובה לעיל:
    "
    >מהן התכונות הנדרשות?

    כל שאר התכונות שעושות גבר מושך, לרבות: מעניין, אנרגטי, פעלתן, שנון, שומר על כושר, יש לו כריזמה, כייף להיות בחברתו.
    "

    נותן תחושה שתוך חודש חודשיים הבחור שם. עוברת חצי שנה ואולי הבחור פיתח מודעות שעולם האהבה הוא עולם אכזר (כשמתגרשים + הונאת אבהות), אבל הוא לא נהיה לנו שלמה ארצי.

    אם הייתי מסכם את התגובה שלי הייתי אומר במשפט אחד שבפרקטיקה זה ארוך וקשה לדור שלנו פי כמה. בדור שלך עוד היתה הנחת סוף עונה וכפל מבצעים, היום זה נהיה לא פשוט בכלל לצעירים.

    אני רואה פה חלק מהמגיבים שלך, חלקן הגדול כבר בעולם הזוגי, חלקם בגיל שלך, חלקם גבוהים וכולי, לא מצאתי פה בחור אחד כמו ט' המבולבל (שאגב מה איתו?) שמספר לנו מא' עד ת' איך הוא הגיע להצלחה גדולה מיובש בתולי. וזה מה שמפריע לי בעיקר.

    בכל אופן תודה על המאמר, כן חיזק אצלי תובנות נוספות ובסך הכול אני מנסה לקיים דיון על הפוסט, לא התנגחות חלילה.

    תודה

  18. פסיליום, תגובה מעולה.
    אני 1.70 מ' בדיוק, לא גמד אבל בהחלט נמוך, במיוחד לציפיות של הבנות כאן.
    מודה שהלך לי קשה הרבה פעמים, ומודה שאני נועל נעליים גבוהות (ועדיין מרגיש די נמוך).

    מחכה לתשובה של פריים.

  19. פסיליום:

    >המסר היחידי שאני תופס…

    לא קראת נכון את המאמר.

    >יופי, סטטוס.

    פספסת את כל שאר הפקטורים המצוינים במפורש במאמר.

    >אני מצטט אותך

    אצטט גם אני את עצמי:

    "[הכוכבים] הגיעו למעמד של סופרסטאר ***בגלל*** הכריזמה המדהימה שלהם, המשפיעה על כל האנשים סביבם, והודות לכישוריהם בתחום אומנותם. קיימים סיפורים רבים על הכריזמה שלהם גם מלפני שהיו כוכבים גדולים."

    כוכב לא מקבל כריזמה כי הוא כוכב. כוכב נהייה כוכב כי יש לו כריזמה. כוכב לא נהייה מוכשר כי הוא כוכב. כוכב נהייה כוכב כי הוא מוכשר, ופעלתן, פועל כדי לפתח את כישוריו ולקדם את עצמו.

    >כל מה שנשאר לקורא נמוך ורגיל לעשות זה להיות מפורסם.

    ועכשיו כל מה שנשאר למי שרוצה להיות מפורסם זה לפתח את כישוריו, להיות פעלתן, ולעבוד על הכריזמה שלו. ואז, בין אם יהיה מפורסם ובין אם לאו, יהיו לו די והותר מחזרות.

    >יופי זה דבר שכמעט בלתי אפשרי לשנות

    אף פעם לא שמעת על מכון כושר וטיפוח בסיסי? אתה יכול לשפר פלאים את המראה שלך גם בלי לשנות את מבנה העצמות.

    >אתה צריך להראות לי דוגמה של גבר נמוך שלא נראה טוב

    הוא לא חייב להיות דוגמן, העיקר שלא יהיה מכוער, שימשיך לשפר את המראה שלו ואת שאר הפקטורים, ושלא יילל. הדבר הכי לא מושך שגבר יכול לעשות זה ליילל.

    >לנמוכים רוב המאמרים (21 מאמרים פה באתר) לא יעזרו להשיג בנות

    יעזרו הרבה יותר מהיללות שלך, זה בטוח.

    OH SNAP !

    >למה במנוספרה אין בלוגרים נמוכים?

    לא מדדתי אותם, ולא מקבל את הקביעה שלך. סביר להניח שרבים מהבלוגרים ומהכותבים בעלי גובה ממוצע לחלוטין. חלקם אף מציינים במפורש שהם בעלי גובה ממוצע או נמוכים, ומספרים על הצלחותיהם.

    >מאמריך, שכתובים מעולה

    תודה. אבל לצערי לא נראה לי שאתה מבין אותם כראוי.

    >עולם המשיכה הוא עולם קל

    מעולם לא נתתי את הרושם הזה. נהפוך הוא, אני מדגיש שזה מסע ושמתקדמים בו צעד אחר צעד. אם הוא נהייה קל, זה לאחר שנים של ניסיון והתפתחות אישית. אבל מה שכן מאוד קל, זה פשוט לקבל את ההחלטה ולהתחיל במסע.

    >הדרך מ-A ל-B היא עניין של מיינדסט

    ליילל זו בטוח לא הדרך. אין לך מה להפסיד משיפור עצמי, רק להרוויח. להתלונן כמה זה קשה, לעומת זאת…

    >לצאת לדרך

    והדרך ארוכה לבחור לא מנוסה. אבל העיקר שהוא יצא לדרך.

    >שרירים ומסה – זה עניין של שנים

    אז קדימה – להתחיל להתאמן. בונוס: הגם שבניית גוף מרשים לוקחת זמן, בחודשים הראשונים, למי שעושה הכל נכון, יהיו שיפורים ניכרים (newbie gains).

    >שנינות זה דבר שלוקח הרבה זמן לפתח

    אז קדימה, להתחיל לצפות בסטנדאפיסטים ולפתח את החוש אט אט.

    >שחר חסון, רק עכשיו הוא מצחיק

    אז אתה בעצמך מודה שזה מסע. כל הכבוד, למדת משהו.

    >קשה לפתח אם אין לך את זה.

    אתה לא חייב להגיע לרמה עולמית, רק להיות יותר מוצלח ממה שהיית כשהתחלת. כמה יותר, זה כבר כל אחד והצדדים החזקים שלו. יש שקל להם לפתח שרירים, יש שקל להם ללמוד שנינות, יש שקל להם להיות כריזמטיים. אבל כולם ללא יוצא מן הכלל יכולים להשתפר.

    >לקרוא הרבה ספרים ולצבור ידע, זה עניין של זמן

    אז קדימה, תתחיל לקרוא ולעשות דברים מעניינים.

    >אנרגיה… לוקח לפחות שנתיים

    לא נכון. ניתן לראות שינוי ניכר תוך זמן קצר, בעזרת אורח חיים בריא הכולל ספורט, תזונה טובה, ושינה טובה.

    >אקסטרוברט

    לא קשור לאנרגיה, הגם שיותר קל. גם את הנטייה הזו אפשר לשפר. אתה לא חייב להגיע לרמה של מסמר המסיבה הקבוע. העיקר שהשתפרת. למשל, אדם הסובל מחרדה קשה, אולי לא יהיה פרפורמר ענק, אבל בהחלט יפתח יכולת נורמלית לדבר עם אנשים בציבור ואולי אפילו לספר כמה בדיחות מצחיקות.

    אתה שם לב למכנה המשותף? לא לבזבז זמן בתלונות, פשוט להתחיל לעשות.

    >להתמודד מול עשרות פחדים שהתנו בך מאז גיל 0

    מי יתמודד אם הפחדים שלך, אם לא אתה?

    >מנטורים, אנשים מקצוע, והוצאה נכבדת של כספים

    אלא אם כן עברת אסון קשה מנשוא ואתה סובל מפוסט טראומה המצריכה תרופות פסיכיאטריות, הייתי אומר שהגזמת קצת. בשביל חרדות בינוניות ומטה, מספיק כמה עקרונות CBT פשוטים וקלים ליישום, וכוח רצון לעשות לעצמך תרפיה בחשיפה. הדרך הכי טובה להתמודד עם חרדה מלגשת לבחורות… זה ***לגשת לבחורות***. אם בהדרגה, אם ישר לקפוץ למים העמוקים, זו החלטה שלך, לכל שיטה יתרונותיה. אבל רק אתה יכול לעשות את הצעד הראשון.

    >כריזמה

    מציע הצעות לשיפור התכונה היכן שניתן. יש הרבה חומר טוב ביוטיוב ובאינטרנט. רק צריך לדעת לחפש. למשל, יש חבר'ה עם ערוץ ביוטיוב הנקרא Charisma On Command, יש להם קליפים טובים על היבטים שונים של כריזמה. בד בבד עם לימוד העקרונות הפרטניים, עליך כמובן לשפר את חייך מן הבסיס כדי שעקרונות אלה ינבעו ממך באופן טבעי. למשל, אדם שטוב לו בחיים ומתאמן בחדר כושר והוא ערני ואנרגטי, לא צריך לחשוב יותר מדי באופן מודע על שפת הגוף שלו, היא באופן טבעי תהייה פתוחה וקומתו תהיה זקופה.

    >נותן תחושה שתוך חודש חודשיים הבחור שם

    פירוש אישי שלך, שאין לו שום בסיס באמור. יש פקטורים שישתפרו מהר, יש שיקח להם זמן.

    >הוא לא נהיה לנו שלמה ארצי.

    מעט מאוד אנשים יודעים שהקריירה של שלמה ארצי לא התחילה באלבום גבר הולך לאיבוד, שנחשב לאלבום הראשון של הסגנון המוכר שלו. בין זכייתו בפסטיבל הזמר לבין האלבומים שהתחילו להצליח, הוא הוציא הרבה (לפחות 7 !!!) אלבומים כושלים במהלך כמעט עשור. הוא מספר 1 בישראל כי הוא עבד יותר קשה מכולם בתעשייה ביחד.

    אם יש מישהו שיכול ללמד אותך מה זה מסע לפסגה, זה שלמה ארצי. אתה לא מגיע לאן שהוא הגיע תוך יום אחד.

    אז אם המטרה שלך להיות זמר, קדימה, תתחיל לשיר ולהופיע ולמצוא את האומנות שלך. ואם המטרה שלך להיות יותר מושך, קדימה, תתחיל לצאת למסע, תשפר כל יום משהו אחר, כל יום קצת.

    >אם הייתי מסכם את התגובה שלי הייתי אומר במשפט אחד…

    אני יכול לסכם אותה במילה אחת:

    ליילל.

    Heh.

    אבל ברצינות:

    >בפרקטיקה זה ארוך וקשה

    אז קדימה, להתחיל.

    >המגיבים שלך… חלקם גבוהים

    על יד שם המגיבים יש רק תאריך, וקישור לאתר אישי, אם בחרו בכך. אין גובה.

    >ט' המבולבל (שאגב מה איתו?)

    קצת פחות מבולבל עם כל יום שעובר.

    >מספר לנו מא' עד ת' איך הוא הגיע להצלחה גדולה מיובש בתולי.

    פחות להתלונן, יותר לעשות. מכיר כמה כאלה אישית. ייעצתי לרבים כאלה. הם מבינים שזה מסע. והם יוצאים אליו. ורובם ככולם, לאחר תקופה, מספרים לי כמה שהם השתפרו. אז כל אחד יכול להשתפר, אבל זה לוקח זמן. כל דבר טוב לוקח זמן.

    >תודה על המאמר, כן חיזק אצלי תובנות נוספות

    שמח לעזור. נותר רק ליישם.

    >אני מנסה לקיים דיון על הפוסט, לא התנגחות חלילה.

    איך אתה בעצמך אומר? זה אולי לא מה שהתכוונת, אבל זה בהחלט איך שזה נראה.

    😉

    Elad:

    >אני 1.70

    זה אפילו לא קרוב לנמוך. חסל סדר יללות.

  20. פריים תודה על תגובתך, ובאופן מצחיק כל פעם שכתבת שורש י.ל.ל ייללתי מהחלון של החדר כאות להזדהות. 😉

    עכשיו לדיון.
    לא הוכחת את מה שביקשתי. אז כרגע אני לא מתקדם גם אם סיפקת תשובות לשאלות האחרות שמהוות תוספת למנה העיקרית ולא המנה העיקרית בעצמה.
    ההוכחה זה הדבר הכי חשוב, כי זה מעיד על הפקטורים המבססים את הכול לגבר הנמוך.
    כל השאר זה נחמד ותו לא.

    ל.י.ל.ה טוב. 😉

  21. גבר נמוך שמשקיע בעצמו ומשפר את עצמו ומגשים את עצמו, מצליח הרבה יותר מגבר נמוך שרק מתלונן על מר גורלו. זה כל מה שאני צריך להוכיח לך, זה כל מה שאתה צריך לדעת.

    ששיפור עצמי אכן עוזר, זאת רק אתה תוכל להוכיח לעצמך.

    בהצלחה ויישר כוח.

  22. אתה לא צריך הוכחות מפורטות, אתה צריך עוד שנתיים-שלוש של בדידות עד שתהיה מוכן להחליף דיסקט ולחפש איפה אפשר להשתפר. כשתהיה מוכן להקשיב ולא רק לחפש למה אין פתרון והכל אבוד, אז יהיה טעם לדיון.

  23. >גבר נמוך שמשקיע בעצמו ומשפר את עצמו ומגשים את עצמו, מצליח הרבה יותר מגבר נמוך שרק מתלונן על מר גורלו.

    אני מסכים איתך פריים. לא עושה ערבוב בין הצלחה כללית לבין הצלחה עם נשים.
    מה שחשוב פה זה הצלחה עם נשים יותר מאשר הצלחה כללית (עסקים, חברים, משפחה וכולי).

    הרי כל הגברים שמנית, הצליחו עם נשים, הם לא היו מעניינים אותנו פה אם לאף אחד מהם לא היתה הצלחה עם נשים, במובן זה הדוגמה שלהם לא היתה עוזרת.

    מאחר שלהם רק סטטוס ו/או יופי, נאלצתי להכריע ששני אלו הם הפקטורים החשובים לגבר נמוך. תעיין.

    פיל אדום:
    >אתה לא צריך הוכחות מפורטות

    אין הוכחות גם לא מפורטות. כולה ביקשתי גבר נמוך מצליחן עם נשים (לא מישהו שהתחיל עם 10000 נשים והצליח עם 30, זה אחוז מדי נמוך), שאין לו סטטוס ו/או יופי. לא הוכחות מפורטות. כולה משפט: "הנה יש את X Y Z שהוא לא יפה ולא מוכר ונשים סביבו".

    >אתה צריך עוד שנתיים-שלוש של בדידות עד שתהיה מוכן להחליף דיסקט ולחפש איפה אפשר להשתפר.

    מי אמר לך שאני לא משתפר? אתה לא יודע עליי דבר. אולי אני גבוה? אולי אני בכלל יפה תואר? אולי אני מוכר בציבור? אולי שניהם? אולי שלושתם? אולי אני שלמה ארצי בכלל…

    וזה בדיוק החטא הדיוני, שלא עונים לגופו של עניין כי אני בכלל *לא משנה* לטובת הטיעון.

    >כשתהיה מוכן להקשיב ולא רק לחפש למה אין פתרון והכל אבוד, אז יהיה טעם לדיון.

    טעם לדיון תמיד יש.
    תעשה הפרדה בין הצלחה עם נשים, להצלחה כללית [כל השאר בלי נשים].
    פריים נוטה להכניס הכול בשק אחד, וזה ממש לא נכון, רבים הדוגמאות הסותרות.
    יש גברים שלא השקיעו בעצמם כלום, ומצליחים עם נשים, ויש טונה של גברים שהשקיעו בעצמם הרבה כל כך, אולם החיים לא נטו להם חסד ב-*עולם הזוגיות*.

    זה לא תלונה או מרמור, זה דיוק, זה חידוד, וזה דיון. דיון זה לא אומר שאני צריך להסכים עם כל דבר שנאמר, כי זה לא דיון, זה מונולוג.
    שבת שלום.

  24. תשובתי לא השתנתה, בעיקר כי אתה חוזר על עצמך: ככל שאתה משפר יותר את מה שניתן לשיפור, כך תצליח *יותר* עם נשים, מאשר אם לא היית משפר.

    >לא עושה ערבוב בין הצלחה כללית לבין הצלחה עם נשים.

    אז תתחיל לערבב. מי שמצליח יותר בחיים, מצליח *יותר* עם נשים, מאשר אם לא היה מצליח בחיים. זאת, אף מבלי לרדת לפרטי פרטים של מידת השיפור בהצלחה עם נשים. אתה מתעלם מעיקרון פשוט זה.

    >מאחר שלהם רק סטטוס ו/או יופי

    אתה שוב טועה: זה לא "רק". אתה שוב מתעלם מכריזמה, שנינות, ופקטורים נוספים שנמנו במפורש, גם באופן כללי וגם ספציפית אצל האנשים שהוזכרו, ומתעלם מכך שסטטוס נובע בעיקר בזכות אותן תכונות מושכות שהיו קיימות לפני הסטטוס, שגם אותן צריך לשפר.

    מעולם לא הוכחש העיקרון לפיו עליך לשפר סטטוס ומראה, במיוחד אם אתה נמוך. נהפוך הוא: הוא *הודגש*. לכן, אין כל תועלת או היגיון בתלונתך. כן, אם אתה נמוך, עליך לפצות על כך עם מראה טוב וסטטוס גבוה. עם זאת, משום מה, אתה מתעלם משאר הפקטורים שעליך לשפר באותה מידה, יחד עם סטטוס ומראה, לרבות שנינות וכריזמה. זה לא "רק" סטטוס ומראה. זה *גם* סטטוס ומראה. וגם שנינות, וגם כריזמה, וגם פעלתנות, וגם אנרגטיות, וגם כל פקטור אחר שרצוי לשפר.

    >ביקשתי גבר נמוך מצליחן עם נשים… …שאין לו סטטוס ו/או יופי.

    הבקשה שלך לא מוסיפה שום דבר לדיון.

    אם למישהו יש סטטוס נמוך עד כדי עוני מרוד וחוסר חיי חברה, או יופי נמוך עד כדי דפורמציה, אז יהיה לו קשה מאוד למצוא זוגיות בלי קשר לגובה, וכעת יש לו עוד פקטור שעליו לשפר ככל שביכולתו לשפר. סטטוס ניתן לשפר על ידי בניית חיי חברה, קריירה, והשפעה, ומראה ניתן לשפר פלאים ובקלות על ידי טיפוח בסיסי ואימונים, ובמקרים נדירים וקיצוניים של דפורמציה, על ידי ניתוח פלסטי.

    אם מישהו הוא גם נמוך, וגם חסר סטטוס או חסר מראה במידה שלילית, הרי שאתה מבקש מאיתנו דוגמה לגבר מצליח למרות שיש לו לא אחד, אלא שניים או יותר, של אנטי-פקטורים. בצר לי, לגבר כזה יהיה מאוד מאוד קשה למצוא זוגיות, והעצה, לשפר את כל מה שהוא יכול, חלה עליו שבעתיים. עם זאת, כאמור, להוציא נסיבות קיצוניות, ניתן לשפר פקטורים אלה, ורצוי להתחיל לעשות כן מוקדם מאשר מאוחר.

    אם למישהו בסך הכל יש קצת בעיה בסטטוס או במראה, אז בקלי קלות הוא יכול לשפר אותם. הרי זה כל העיקרון המוסבר כאן.

    >נאלצתי להכריע ששני אלו הם הפקטורים החשובים לגבר נמוך.

    הם בהחלט חשובים, ובהחלט עליך לשפר אותם. עיקרון זה לא הוכחש, נהפוך הוא, הוא הודגש. עם זאת, אתה מתעלם משאר הפקטורים שצריך לשפר, שנמנו במפורש.

    >אולי אני שלמה ארצי בכלל…

    אתה לא. הוא לא ייללן. הוא עבד קשה מאוד בשביל להיות איפה שהוא היום. אולי כדאי שתלמד ממנו.

    >זה בדיוק החטא הדיוני

    החטא הוא שאתה ממשיך לגזול מזמננו היקר. שאלת שאלה, קיבלת תשובה, היא לא תשתנה. אתה צריך לשפר את כל מה שאתה יכול לשפר: גם (לא "רק") סטטוס ומראה, וגם שנינות, גם כריזמה, וגם כל שאר הפקטורים.

  25. קודם כל לפני הגובה זה הפנים אם הפנים שלך יפות ואתה נמוך אז הרבה בחורות יסלחו לך על היותך נמוך אפילו יהיו בחורות שגבוהות ממך אם יש לך פרצוף מדהים כמו של טום קרוז.

    הכי חשוב זה הפנים אחרי זה גובה
    מישהו גבוה עם פנים מכוערות לא ימשוך בנות מישהו נמוך עם פנים יפות ימשוך בנות גובה זה בונוס לגבר אבל הכי חשוב פנים לפני גובה.
    לדעתי זה 80% מראה חיצוני 20% האישיות וסטטוס.

    אני אספר קצת על עצמי בן 22 אני מטר 84 גובה יפה אני גם שרירי מתאמן בחדר כושר אומנות לחימה ואוכל נכון
    מבחינה חברתית יש לי מלא חברים הייתי בקרבי בצבא אני בחור חברותי עם בטחון עצמי אבל אני לא מצליח עם בחורות וניסיתי ים פעמים ולא מצליח עד שהבנתי שהבעיה זה הפנים שלי בדקתי את הנושא וצדקתי יש לי בעיה בלסת התחתונה היא לא גדלה היא קטנה ואני צריך לעשות ניתוח אורתודנטי כי הבעיה הזאת דופקת לי את הפנים ודיבור שלי קצת לא תקין בגלל הבעיה הזאת וגם אני צריך יישור שיניים בלסת העליונה בקיצור אחרי התהליך הארוך הזה אני מאמין שאני אצליח עם בחורות כי הכי חשוב לבחורות זה פנים.

  26. פסיליום:
    אני חושב שאתה צריך להבין משהו בכל מה שקשור לקהילת הגלולה האדומה-
    הרעיון הוא להציג לך איך הדברים עובדים במציאות מבלי פוליטקלי קורקט וסיפורי דיסני, על מנת שתדע איך לנווט בעולם.
    במילים אחרות, מציגים לך את העובדות על השולחן, ואומרים לך- זה מה שמושך, זה מה שלא מושך. רוצה להיות מושך? אלה התכונות שאתה צריך. קשה להשיג, לא קשה להשיג, זה מה שעובד, תתמודד.

    למזלינו, לכל אחד יש דרך לשפר את עצמו במסגרת הפוטנציאל האישי שלו, העיקר הוא פשוט לעשות ולהתקדם.

  27. Matan 144 אני מאוד אוהב את הרעיון של הגלולה האדומה שחושף אותך לאמת בעולם הזה אבל אני חושב שהגלולה האדומה לא הולכת מספיק רחוק עם האמת לגבי נשים ויש קהילה שלמה שחושבת כמוני הגלולה השחורה שאומרת דוגרי יש גברים בעולם שלעולם לא יצליחו עם הרבה נשים לעולם לא יצליחו להשיג בחורות יפות אלפא פריים כנראה יחלוק עליי אבל אני מציג פה את דעתי יש גברים בגובה מטר בלבד שלעולם לא ישיגו בחורה בגובה נורמלי גברים שנדפק להם כל הפרצוף והגוף כתוצאה מתאונת דרכים או גברים עם מיקרופינס האמת היא שלא כולם יכולים להצליח עם נשים זאת דעתי הגלולה האדומה נותנת לאישיות שלך מקום גבוה במשיכה אני לא אומר שההתנהגות עם כריזמה מדהימה ביטחון הומור וכל התכונות האלה לא משחקות תפקיד זה כן משחק תפקיד השאלה זה כמה זה משחק תפקיד ועד איזה גבול גבר עם מיקרו פינס תמיד בחורות יעזבו אותו באיזה שהוא שלב גבר שכל הגוף שלו כוויות גבר בגובה מטר כל הדוגמאות האלה לא יצליחו למשוך נשים אני אומר דוגרי כי המראה חיצוני שלהם ממש רע אז לא משנה מה הם יעשו זאת הגלולה השחורה אני לא אומר לוותר על החיים במקרים כאלה כי יש בעולם הזה יותר מבחורות אבל לוותר על בחורות כן כי לא משנה מה הם יעשו יתנהגו הם לא יצליחו אשמח עם תוכיחו לי שאני טועה.
    וכל הדוגמאות שאלפא פריים מראה פה עם הגברים הנמוכים שמצליחים עם נשים כאן אני רואה פה בתמונה שלכל אחד מהם יש פרצוף מאוד יפה לבחור מטר 35 יש פרצוף מאוד אבל מאוד מושך הרבה מעל הממוצע אז הוא עדיין יכול למשוך אליו כמה בחורות למרות היותו בגובה 1.35 ולפי המדע אתה יכול לדעת אם הפרצוף שלך מושך או לא מאוד פשוט יופי זה לא בדיוק בעיני המתבונן.

  28. Matan אומר דברים נכונים.

    דוד:

    >מישהו גבוה עם פנים מכוערות…

    פנים מכוערות זה אנטי-פקטור, ויש לטפל בו כמיטב היכולת כשם שיש לטפל בכל אנטי-פקטור אחר, פיזי או התנהגותי, העלול להרתיע בני זוג פוטנציאליים.

    >צריך לעשות ניתוח אורתודנטי

    בהצלחה ורק בריאות!

    >אחרי התהליך הארוך הזה אני מאמין שאני אצליח עם בחורות

    התהליך הזה לא פוטר אותך מניווט נכון בעולם האהבה ושיפור כל פקטור אחר שאפשר לשפר.

    >הכי חשוב לבחורות זה פנים.

    לגבר יש קשת פקטורים העשויים למשוך בחורה. פנים יפות זה רק אחד מפקטורים אלה.

    >הגלולה האדומה לא הולכת מספיק רחוק עם האמת

    אין יותר אמת מאמת. הגלולה האדומה, מושג השאול מהמייטריקס, משמעותו פקיחת עיניים למציאות של עולם האהבה, לא פחות ולא יותר.

    >הגלולה השחורה…

    … היא פרשנות קיצונית לעובדות העולות מגישת הגלולה האדומה, והצגת עובדות חיים פשוטות כתגלית מרעישה. פטליזם אינו ראיית המציאות. קושי ליצור זוגיות במצבים קיצוניים כמו מחלה קשה או תאונה קשה, זה לא גלולה שחורה, זה קומון סנס. בריאות גופנית זה פקטור חשוב למשיכה ככל פקטור חשוב אחר, וכל דבר שמחבל בו עלול לחבל במשיכה.

    >יש גברים בעולם שלעולם לא יצליחו עם הרבה נשים

    אין שום מידע פרקטי בעל ערך באימרה זו. אתה תשפר את עצמך כמה שאתה יכול, ותצליח עם מי שתצליח. הרבה, מעט, זוגיות, בחורות רבות, זה כבר עניין שלך ושל הרמה שהגעת אליה. אבל כל אחד יכול לשפר. ובזה אנו דנים: שיפור.

    >יש גברים בגובה מטר בלבד שלעולם לא ישיגו בחורה בגובה נורמלי
    >גברים שנדפק להם כל הפרצוף והגוף כתוצאה מתאונת דרכים או גברים עם מיקרופינס…

    …ויש גברים שמתים ממחלה גנטית יומיים אחרי שהם נולדים. מה הפואנטה כאן? המאמר הזה עוזר לגברים נמוכים מהממוצע למקד את עצמם בדרך לשיפור עצמי. המאמר הזה לא עוסק באנטי-פקטורים קשים, דפורמציות קשות, או מחלות קשות, לרבות גובה נמוך באופן קיצוני. מצבים קיצוניים וההשלכות שלהם על חיי זוגיות זה נושא בפני עצמו. בבקשה אל תשווה גובה נמוך מהממוצע למצבים רפואיים קיצוניים.

    >האמת היא שלא כולם יכולים להצליח עם נשים

    אכן, אדם שחס וחלילה איבד את כל איברי גופו לרבות איבר מינו בתאונה ושוכב בבית חולים מרותק למיטה, יתקשה בצורה בלתי רגילה, בלשון המעטה, למצוא זוגיות, אם בכלל יוכל. אין בין מצב קיצוני זה לבין סיוע לגברים נמוכים מהממוצע ולא כלום.

    אתה מציין עובדה נכונה טכנית – גבר במצב רפואי קיצוני יתקשה למצוא זוגיות – שאין לה שום קשר לנושא דנן. טוב שאתה לא אומר שגבר מת יתקשה למצוא זוגיות.

    >[כריזמה ביטחון ותכונות נוספות] כן משחק[ים] תפקיד השאלה זה כמה…

    כמה? מספיק כדי שיהיה שווה להשקיע בהם ולשפר אותם. זה כל מה שחשוב לעניין דנן.

    >אני לא אומר לוותר על החיים במקרים כאלה כי יש בעולם הזה יותר מבחורות
    >אבל לוותר על בחורות כן

    אנשים שהמצב שלהם עד כדי כך קיצוני שזה גורם למציאת זוגיות להיות בגבול הבלתי אפשרי, אכן יידרשו לשאלה של מציאת עניין בחיים גם ללא זוגיות. עם זאת, מציאת עניין בחיים שלא קשור לזוגיות והגשמה עצמית זו עצה סטנדרטית גם לאנשים בריאים לגמרי, ומאידך, יש אנשים במצבים קיצוניים שכן הצליחו למצוא זוגיות. עם כל האמור כאן, המאמר הזה, להזכירך שוב, עוסק במיקוד אנשים נמוכים מהממוצע לשיפור עצמי, ולא עוסק במצבים קיצוניים שלא רלוונטיים לנושא דנן.

    >הגברים הנמוכים שמצליחים עם נשים כאן אני רואה פה בתמונה שלכל אחד מהם יש
    >פרצוף מאוד יפה

    כשפקטור אחד נמוך, תרתי משמע כאשר מדובר בגובה, אז פקטורים אחרים צריכים להיות גבוהים, ויש להמשיך לשפר ככל שניתן את הנמוכים. כל אחד והצדדים החזקים שלו.

    >יופי זה לא בדיוק בעיני המתבונן.

    יופי זה אכן משהו מדיד מתמטית. אבל זה נושא ליום אחר.

  29. טוב הבנתי דעתי היא כזאת אם נולדת עם פרצוף מכוער כנראה שלא תצליח עם נשים ואם תצליח אז פחות או יותר כי האישה יותר מכוערת ממך
    האישיות שלך משחקת תפקיד רק כשהיא בוחרת בינך לבין הבחור החתיך השני ככה זה עובד בגלל זה אני כן חושב שהאישיות של בן אדם חשובה אבל אם אתה לא נראה טוב לא משנה כמה אתה מצחיק זאת דעתי או ביטחון עצמי
    וכריזמה וכל מה שאתה מציין פה
    אני לא אומר שהאישיות של גבר לא חשובה פשוט לא באותו משקל כמו מראה חיצוני ויש גברים שהעולם דפק אותם ולעולם לא יצליחו עם נשים כי הם נראים ממש לא טוב זאת דעתי
    וכן אני חושב כמוך כל גבר צריך לצאת למסע לשיפור עצמי אבל לא בשביל למשוך בחורות כי פשוט אלה החיים לשאוף גבוה בשביל עצמך

  30. >אם נולדת עם פרצוף מכוער כנראה שלא תצליח עם נשים

    התרשמתי שאתה שם דגש רב מאוד על פקטור היופי. כן: גבר עם פנים מכוערות יתקשה להכיר בחורות. עובדה זו מעולם לא הוכחשה, כשם ש*כל* פקטור נמוך מאוד, פיזי או התנהגותי, עלול להקשות על להכיר בחורות.

    גם אם אתה עני מרוד, אתה עלול לא להצליח. גם אם אתה משעמם כמו בלוק, אתה עלול לא להצליח. גם אם אתה חסר אנרגיות עד כדי דיכאון ממש, אתה עלול לא להצליח.

    כל פקטור מאוד נמוך, עלול לגרום לך לא להצליח. פנים מכוערות הן לא יוצאות דופן בעניין זה.

    עליך לשפר הכל, להדגיש את הצדדים החזקים, ולהמשיך לשפר את החלשים תוך שאתה מפצה עליהם ככל שניתן בינתיים.

    >האישיות שלך משחקת תפקיד רק כשהיא בוחרת בינך לבין הבחור החתיך השני

    ככל שפקטור יותר גבוה כך הוא יותר מושך, כל הפקטורים נלקחים כמכלול, והבחורה תלך על מי שהיא נמשכת אליו יותר. בחורה יכולה להסתמך על אישיות יותר מעניינת כשהיא בוחרת בין שני חתיכים, באותו אופן שהיא יכולה להסתמך על פנים יפות יותר כשהיא בוחרת בין שני גברים כריזמטיים. כשפקטורים אחרים שווים, אז שופטים לפי האחרים, ועניין זה לא מיוחד ליופי.

    אתה ממשיך לשפר הכל. כל בחורה שמה דגשים שונים על הפקטורים. יש שיעדיפו אותך ויש שיעדיפו את חברך. יש שלא יזרמו איתך, ויש שכן. אתה זונח היכרויות וקשרים שאין להם פוטנציאל, ומהדק קשרים שיש להם פוטנציאל.

    >לשאוף גבוה בשביל עצמך

    אכן, זו דרך החיים הנכונה.

  31. "גם אם אתה עני מרוד אתה עלול לא להצליח. גם אם אתה משעמם כמו בלוק אתה עלול לא להצליח. גם אם אתה חסר אנרגיות עד כדי דיכאון ממש אתה עלול לא להצליח."
    אם אתה חתיך אתה תצליח לגרום להרבה נשים לשכב איתך למרות מה שרשמת אולי אתה לא תצליח לגרום להם להיות איתך לקשר טווח ארוך זמן כי היא תחליף אותך במישהו לא פחות חתיך אפילו יותר עם אישיות טובה יותר.
    וגם הרבה נשים יתעלמו מהאישיות הגרועה שלך שהן יקבלו זין טוב מגבר חתיך היילו אפקט בטח שמעת על זה.

    אם אתה מעניין בטירוף מלא אנרגיות ואדם מאושר אבל אתה מכוער אתה לא תצליח לגרום לבחורות לשכב איתך זה ההבדל אה אבל אם יש לך כסף גם אם אתה מכוער אתה תצליח למשוך אלייך בחורות וגם אם הן יבואו זה לכסף לא אלייך יתנו לך מיניות אפרורית אם בכלל זה ההבדל בין חתיך למכוער.

    "כל פקטור מאוד נמוך עלול לגרום לך לא להצליח. פנים מכוערות הן לא יוצאות דופן בעניין זה"
    לדעתי פנים מכוערות זה כן פקטור יוצא דופן בעניין זה הגלולה האדומה נותנת את אותו המשקל למראה החיצוני ולאישיות שלך הגלולה השחורה לא נותנת את אותו משקל לשניהם הגלולה השחורה אומרת אישיות גרועה אבל חתיך=ימשוך בחורות בכל זאת
    האישיות מדהימה כריזמה ביטחון הומור התנהגות של אלפא אבל מכוער=לא ימשוך בחורות זה ההבדל

    "אתה ממשיך לשפר הכל"
    נכון כמו שאמרתי מקודם בשביל עצמך כדי להצליח בחיים לא בשביל בחורות.

    "יש שיעדיפו אותך ויש שיעדיפו את חברך יש שלא יזרמו איתך ויש שכן. אתה זונח הכרויות וקשרים שאין להם פוטנציאל,ומהדק קשרים שיש להם פטונציאל" אוקיי סבבה נכון מה הקשר אבל סבבה בגלל שהעלת את זה אני אתייחס לזה לא בעיה לדעת איזה קשר לחזק ואיזה לא פשוט מאוד אתה יודע איפה אתה עומד לפי איך שבחורה מתנהגת, לא לפי איך שהיא מדברת. נפגשת לא נפגשת שוכבת לא שוכבת מה היא מעניקה לך במיניות אם יש מיניות כן זה משהו שלמדתי עליו מלקרוא בבלוג שלך.

    בקיצור אני עדיין מאמין שתחלוק עליי בחלק מהדברים שרשמתי ובסדר כנראה שלא נסכים אני עדיין חושב שאתה בן אדם מאוד חכם אבל בחלק מהנושאים שציינת יש לנו חילוקי דעות.

  32. Matan144:
    >אני חושב שאתה צריך להבין משהו בכל מה שקשור לקהילת הגלולה האדומה-
    הרעיון הוא להציג לך איך הדברים עובדים במציאות מבלי פוליטקלי קורקט וסיפורי דיסני, על מנת שתדע איך לנווט בעולם.

    הגלולה האדומה חוטאת בכך שהיא חושבת שהיא יכולה להציל את כולם – גם אם כולם יעבדו קשה בצורה שווה. למעשה היא נותנת *תקווה* עבור תת-קבוצה בה, על חשבון *הצגת האמת*. ומאחר שכך, לחלק מסוים של האנשים המתמודדים, היא הופכת להיות גלולה כחולה מאשר אדומה. גלולה שקרית.

    הגלולה השחורה חוטאת בכך שלאלו שכן יש איזשהו סיכוי לנצח במשחק הזה היא מיישמת דה-מוטיבציה ומקבעת גורלות על לבבות עוקביה. בכך היא חורצת גורלות לא נכונים לאנשים שבמעמד גיבוש האמונות של עצמם, בעיקר צעירים. בכך היא הופכת להיות גלולה כחולה, גלולה שקרית.

    לא אלו צודקים ולא אלו צודקים. האמת נמצאת באמצע – בגלולה מפוספסת פסים אדומים ושחורים.

    לגבי ניווט בעולם, המשפט: "אתה ממשיך לשפר הכל" הוא אנטי-ניווט, הוא נכון כשלעצמו והוא צודק מבחינת מסר העל שהוא מייצג, אולם הוא חסר פרקטיקה. תפסת מרובה לא תפסת. יש מדרג בין הפקטורים, וגם יש מדרג-הפוך בין האנטי-פקטורים. חשוב לדעת ממה לברוח ראשון ומה לתקוף ראשון. זה לא חכם לתקוף את הכול.

    כל מנטור של הצבת מטרות יגיד לך שזו טעות קריטית להציב יותר מ-3 מטרות בו-זמנית. עדיף 2 או אפילו 1. אין מציאות כזאת של לתקוף את כל הפקטורים ביחד. זה לא עובד, לא ניתן לעקוב אחרי איזה פקטור הוא המוצלח, לא ניתן לשכפל הצלחה ולא ניתן להבין איפה אני טועה. אנטי ניווט.

    אם תחזור אחורה, תבין מתן, שכל הדיון סובב על איזה פקטור לתקוף ראשון בסופו של יום [למשל, בחורים נמוכים ולא יפים חייבים להשיג סטטוס, לדידי, בכל מחיר אם ירצו הצלחה מרובה עם המין השני]

    מבחינת הבלוג הזה, המאמר הכי חשוב מבחינה פרקטית הוא המאמר על הכושר [שאני עוד זכיתי ליהנות מפירות המאמר באנגלית של פריים]. מאמר שמאפשר בסופו של יום למדוד את ההתקדמות שלי, ולהצליח בו. כמה עצוב שהוא בעל התגובות הכי מועטות פה.

    רק מה שניתן למדוד יכול להשתפר. כל משפט שתופס מדי נפח הוא מאבד מערכו האמיתי הפנימי – והוא יבזבז את הזמן שלך ויגרום לתסכול רב ולאי-אושר.

  33. פסיליום כתב יפה!
    מעבר לכך, המלחמה שלך היא ברוב המקרים נגד עצמך, אתה לא צריך להשוות את ההישגים וההצלחות שלך לליאונרדו דיקפריו (מבחינת מראה ובחורות) או לברון רוטשילד (מבחינת כספים ועסקים).

    עבור בתול בן 30 שמעולם לא היה עם בחורה, סקס עם בחורה אחת הוא הצלחה של 100%, אם הוא משווה את עצמו היום לעצמו לפני שנה.
    אם אותו בתול ישווה את עצמו לפליירס ולנאטורלס שקיימו יחסי מין בשנות העשרה ומאז עברו מאות בחורות, הוא לעולם לא יצא מהדכאון ולעולם לא יחשוב שההשקעה משתלמת.

    ממליץ לך תמיד להסתכל על ההתקדמות והשיפור בעצמך לעומת איך שהיית לפני התהליך. זה נכון בבחורות, בעבודה וכספים וגם בכישורים חברתיים.

  34. >>במקרים נדירים וקיצוניים של דפורמציה, על ידי ניתוח פלסטי.

    אלפא האם אתה ממליץ לעבור ניתוח פלסטי גם כשלא מדובר במקרה קיצוני ו"דפורמציה"?
    אני מתבונן בשני חברים שלי שעשו ניתוח אף ועם השיפור ביופי הצלחתם עם בחורות עלתה פלאים ,(די בקלות).
    נשאלת השאלה האם לשפר פקטור זה על ידי יישור קטן באף או שזה רק יפגע באותנטיות ובגבריות שלי.

    תודה.

  35. >האם אתה ממליץ לעבור ניתוח פלסטי גם כשלא מדובר במקרה קיצוני ו"דפורמציה"?

    כעיקרון לא, אבל אני לא שולל על הסף.

    ככל שזה יותר מפריע, אפשר לשקול לחיוב ניתוח פלסטי. אבל זה לא פוטר אותך מלשפר פקטורים. ניתוח לא יציל אותך אם אין לך כריזמה, שנינות, דומיננטיות, ושאר תכונות מושכות.

    מאידך, לא כל דפורמציה קטנה מצריכה ניתוח פלסטי, ומי שדפורמציה זניחה גורמת לו לחרדות, אז יש לו בעיה בדימוי העצמי.

    >יישור קטן באף או שזה רק יפגע באותנטיות ובגבריות שלי.

    תראה, כל אחד הישר בעיניו יעשה, לא אתקיף את האותנטיות של אדם רק בגלל שעשה ניתוח פלסטי קטן. אבל, אני נוטה שלא להמליץ על התערבות ניתוחית בדפורמציות קטנות וזניחות, וחושב שזה מיותר.

    יש אפילו אנשים שהאף שלהם מוסיף להם אופי; קח למשל לדוגמה את אדריאן ברודי. יש לו אף בולט, נשרי ולא סימטרי, וזה בכלל לא מפריע לו להיות סמל מין כריזמטי ושחקן נחשב. מתמונות משעשעות שעשו לו כאילו הוא עשה ניתוח פלסטי לאף, יוצא שהאף המקורי הרבה יותר מתאים לו. אני עצמי יצאתי עם בחורה חמודה שהיה לה אף לא סימטרי וזה דווקא התאים לפנים שלה, והיא שאלה אותי פעם אחת אם כדאי לה לעשות ניתוח אף ואמרתי לה שהיא ממש לא צריכה את זה, זה לא מפריע לי, וזה לא צריך להפריע לה. מצד שני, אני מכיר גברים ונשים שעשו תיקון קטן באף, וזה שיפר להם קצת את המראה, אז לבריאות. זה נורא תלוי. היופי בטכנולוגיה הגרפית של היום, שאתה יכול לעשות בכאילו איך תיראה אחרי הניתוח, ואז להחליט אם זה עוזר לך, או שהפנים שלך מאבדות משהו מהאופי שלהן.

    שורה תחתונה: אם מישהו רוצה, שיעשה, אבל, וזה אבל חשוב, רוב הסיכויים שהוא לא צריך לעשות, ושזה משפיע עליו הרבה פחות ממה שהוא חושב, ואולי אפילו זה מתאים לאופי של הפנים שלו, והחרדות מיותרות. והכי חשוב: ניתוח פלסטי זה לא מה שיציל אותך, אם אתה חסר כריזמה ושאר תכונות מושכות.

  36. היי פריים,
    דיברתם פה על דוגמא לגבר נמוך ומכוער שמצליח עם בחורות… אז יש את גואל רצון.

    אשמח להסבר שלך להצלחה שלו עם נשים (21!), כי נראה על פניו שאין לו שום פקטור ממה שאתה מלמד… (דומיננטיות, שרירים, סטטוס, שנינות וכו׳..)

  37. גואל רצון הנהיג כת, והיה מומחה בלמצוא נשים שאפשר להשפיע עליהן רגשית ולהכפיף אותן למרותו עם שורה של כללים שמקרבים ומרחיקים לסירוגין ובכך יוצרים התמכרות.

    מנקודת מבטן של נשותיו, היו לו פקטורים מסוימים. סטטוס, היה לו בעיניהן, הוא עשה הכל כדי שהן יסגדו לו. דומיננטיות, היה לו בעיניהן, הן עשו כל מה שאמר. היו לו מידות שונות של ה-dark triad והוא מצא נשים שמידות אלה השפיעו עליהן השפעה יתרה.

    מן הסתם שקשרים כמו שהיו לו עם נשותיו אינם קשרים הדדיים. קשריו היו מבוססים על שליטה רגשית ומניפולציה יותר מאשר רגשות, ואין אנו עוסקים בלבנות קשרים כאלה. אנו עוסקים בשיפור עצמי ובניית קשרים עם בחורות שמתאהבות בפקטורים שבנית לעצמך מרצונן הטוב והחופשי.

  38. היי פריים, לא הבנתי מה זה כריזמה.
    כתבת שכריזמה זה היכולת להקסים, וכשהיא גבוהה אפילו לסחוף.
    עכשיו לפי מה שכתבת אדם ששר יפה הוא כריזמטי, אדם שמצייר מדהים הוא כריזמטי, ובעצם כדי להיות כריזמטי צריך להיות בולט לטובה בכל תחום שהוא.
    אני חושב שתכתוב שכריזמה זה משהו התנהגותי דווקא, אז השאלה שלי מה היא התנהגות כריזמטית?
    חשוב לדייק שאני שואל על ההתנהגות, ולא למה היא גורמת.

  39. כריזמה היא היכולת להוביל אנשים ולעורר בהם תחושת אמון, להשפיע על דעתם, לגרום להם לרצות להיות בחברתך או לשמוע בעצתך מרצונם הטוב והחופשי, לשמש דוגמה, לעורר עניין. סוג של קסם אישי שיש לאדם.

    יש מגוון מרכיבים לכריזמה. שפת גוף זקופה ובטוחה, יצירת עניין, צורת דיבור ברורה ומעניינת, מראה טוב, נוכחות נעימה והיעדר אנטי-פקטורים (למשל, ריח נעים, או לכל הפחות היעדר ריח רע), כשרונות שונים, שנינות. מבחינה פנימית, ביטחון עצמי, המאפשר לשדר כריזמה בצורה יותר מוצלחת (יותר קל לשדר כלפי חוץ מה שאתה מרגיש כלפי פנים). מבחינה התנהגותית ותוכן דבריך, הרבה תת מרכיבים שמהווים מדע בפני עצמו. איך ומתי לדבר, אינטונציות, מה הדרך הכי טובה להעביר משהו באופן שיעבור למישהו ובצורה שהוא ירצה להקשיב (גם מחמאות וגם ביקורת בונה), וגם איך להקשיב למישהו ולהראות לו שהקשבת ושאתה מבין את דבריו.

    >כדי להיות כריזמטי צריך להיות בולט לטובה בכל תחום שהוא.

    אדם כריזמטי יוכל לטפס במעלה ההיררכיה של תחומו יותר טוב, אבל כישרון גולמי בהחלט יכול להוות סוג של כריזמה טבעית. אתה לא חייב לבלוט בתחום כלשהו בשביל לדבר באופן כריזמטי ומעורר עניין, אבל כריזמה בהחלט עשויה לסייע לך לקדם את עצמך.

    באופן כללי, אני מכוון יותר להתנהגות של אדם ולהשפעה שלו על אנשים בתקשורת בין אנשים. שירה טובה עשויה, למשל, להוסיף לקסם של אדם, אך העיקר יהיה כיצד האדם ממנף זאת, וכיצד הוא משפיע על אנשים לאחר שהוא יורד מהבמה. כריזמה כן תועיל לו ישירות בתחומו, למשל על ידי נוכחות בימתית.

    >כריזמה זה משהו התנהגותי דווקא

    בהחלט, הדגש הוא על המרכיב ההתנהגותי.

  40. אני חייב להבין. מאיפה אתה שואב את כ"כ הרבה ביטחון שנשים נמשכות לגוף שרירי וחטוב. אפשר לראות שזה נושא מאוד שנוי במחלוקת. ויותר מזה, אפשר לראות שזה עניין של טעם.

  41. שבוע טוב אריאל,

    >מאיפה אתה שואב את כ"כ הרבה ביטחון שנשים נמשכות לגוף שרירי וחטוב.

    זה כמו לשאול מאיפה הביטחון שגברים נמשכים לבחורה עם קימורים, חזה שופע וטוכעייס עגול. קיים גוף עצום של מחקרים הדן במשיכה פיזית בין המינים. יתרה מכך, כל אדם יכול להעיד מניסיונו האישי או של הקרובים לו, למשל גבר המעיד על הצלחתו לפני ואחרי שיפור גופני.

    אם נחלק גברים למספר סוגי גוף, נמצא שרק גוף שרירי וחטוב מושך כשלעצמו. יש גברים רגילים, יש גברים שדופים, יש גברים שמנים, ויש גברים שריריים וחטובים. גבר רגיל לא מושך מכוח היותו רגיל, הוא עשוי למשוך אם יש לו פנים יפות ותכונות מושכות אחרות כגון כריזמה והומור ועוד, אין משהו בגוף הרגיל כשלעצמו שבולט לטובה. גוף שדוף לא מושך, זה נראה חולני, עור ועצמות לא מושכים. גם גוף שמן לא מושך, בחורה לא נמשכת לכרס. גוף שרירי וחטוב מושך והדבר מגובה היטב במחקרים רבים על משיכה בין המינים. גוף שרירי וחטוב מעיד על בריאות, על כוח, ושאר תכונות חיוביות, שאינן נובעות משאר סוגי הגוף.

    יש גם סוג גוף נוסף, מפלצת מאסה שרירית, כמו אלה הלוקחים סטרואידים ומתחרים בתחרויות שרירים, אלה באמת שנויים במחלוקת מבחינת משיכה, אדון בהם לעומק להלן.

    >אפשר לראות שזה נושא מאוד שנוי במחלוקת.

    זה לא שנוי במחלוקת כלל. זו עובדה המגובה בכל כך הרבה מחקרים וניסיון אישי שניתן להתייחס אליה כעובדה מוגמרת.

    >אפשר לראות שזה עניין של טעם.

    יכול להיות שאתה מכוון לאנשים מאוד שריריים, כגון אלה במר אולימפיה. לא לסוג גוף זה אני מתכוון, כאשר אני דן בגוף שרירי וחטוב. מתחרים במר עולם ומר אולימפיה לוקחים סטרואידים ומשיגים מאסת שריר לא טבעית, ובעת האחרונה גם לא פרופורציונלית. מפתחי גוף מעידן הזהב, כמו שוורצנגר, פראנק זיין, סרג' נוברט, ועוד רבים וטובים, הציגו גוף סימטרי להפליא, אפילו חלקם לקחו סטרואידים, הם שמו דגש על סימטריה. היום הרבה מתחרי אולימפיה נראים נפוחים מדי, מפלצות מאסה עם בטן נפוחה וחסרי סימטריה, וכאן אתה צודק שזה לא מה שמושך, וזה שנוי במחלוקת, יש שיאהבו ויש שלא יאהבו. אבל לא על סוג גוף כזה אני מדבר. תחשוב בראד פיט בטרויה, הוא פיתח גוף מאוד שרירי בשביל הסרט הזה, ונראה מעולה. גוף אתלטי ושרירי וחטוב. על זה אני מדבר.

  42. אסביר ואנמק את עצמי.

    https://youtu.be/p9eQ6eYXHWo

    בסרטון זה בחורות אקראיות ברחוב נשאלות על 4 גופים.
    גוף א : שרירי וחטוב אך כמות סבירה ורגילה לגמרי
    גוף ב : רזה וחטוב עם כמות שרירים לא גבוהה.
    ועוד שני גופים שמנמנים.

    ההפתעה היא שהגוף הרזה והחטוב לקח את הרוב המכריע של הקולות!
    ועוד הפתעה שהגופים השמנמנים השיגו יותר קולות מהגוף השרירי והחטוב.

    המסקנה מהסרטון
    היא שכמות מסת השריר המושכת בצורה האופטימלית קטנה מאוד.

  43. אריאל, ראיתי את הסרטון. אי אפשר להסיק ממנו מסקנות.

    הבחור שזכה במקום הראשון בסקר נראה לא רע בכלל, יחסית חטוב, ועומד בפוזה מחמיאה וטבעית. לעומתו, הבחור שלכאורה הכי שרירי וחטוב בחבורה, בחר בפוזה מאוד לא מחמיאה לתמונתו, כאילו מישהו מחשמל אותו. לא כך מפגינים גוף שרירי, מוטב היה לו היה עומד בקומה זקופה ונינוחה.

    כמו כן, אפשר להעלות טענות נוספות כנגד הניסוי: מדגם לא מייצג, לא מספיק נחקרות, ועוד. קשה להאמין שמדגם מייצג של בחורות יבחרו בגבר חסר חיטובים עם כרס, על פני גבר חטוב, אפילו כזה שעומד בפוזה כאילו חשמלו אותו.

    עניין נוסף, ייתכן והפוזה היותר מדי "תראו אותי" של הבחור השרירי, לא עברה טוב מבחינה פסיכולוגית. כאמור לעיל, מוטב היה לו היה עומד זקוף ונינוח, ונותן לגופו לדבר בעד עצמו, בלי פוזה מאומצת.

כתיבת תגובה (תגובות ממגיבים חדשים \ עם קישורים, נשלחות לאישור טרם פרסומן)